دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

آشنایی با بزرگترین برند های گوشی در جهان

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/09/22

گوشی ها بخش بزرگی از زندگی ما را پوشش میدهند. امروزه تقریبا همه کار ها به واسطه گوشی ها و فضای اینترنتی صورت میگیرد. افزایش تقاضا و همینطور ایجاد رقابت سبب شده تا برند های مختلفی در این زمینه فعالیت کرده و به دنبال افزایش فروش خود باشند. در این مقاله قصد داریم به شما عزیزانی که قصد خرید گوشی سامسونگ دارید، بزرگترین برند های گوشی در جهان را معرفی کنیم.

آشنایی با برند های گوشی

گوشی‌های هوشمند در دهه‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند. با تخمینی که 6.4 میلیارد نفر از آن‌ها استفاده می‌کنند (حدود 83 درصد جمعیت جهانی)، بازار جهانی گوشی‌های هوشمند واقعاً بزرگ است.  به همین مناسبت ما قصد داریم معروف ترین و بهترین برند های گوشی در جهان را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی یا دیگر برند هارا دارید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با بزرگترین برند های گوشی در جهان | خرید گوشی شیائومی | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود

سامسونگ

سامسونگ بزرگترین شرکت گوشی سازی جهان است که در رتبه اول بهترین برند های گوشی قرار میگیرد. این شرکت در سال 1969 در کره جنوبی وارد صنعت الکترونیک شد و امروزه در 74 کشور فعالیت می‌کند. سامسونگ محصولات محبوبی مانند سری گلکسی را تولید می‌کند، که از چیپ‌های نیمه‌هادی ساخته شده توسط شرکت وابسته‌اش سامسونگ الکترونیکس استفاده می‌کند. این گوشی‌ها از سیستم عامل اندروید، که یک نسخه تغییر یافته از هسته لینوکس و دیگر نرم‌افزارهای منبع باز است، استفاده می‌کنند.

اپل

اپل تولید کننده محبوب گوشی‌های آیفون است که در رتبه دوم بهترین برند های گوشی قرار میگیرد. که از سال 2007، که اولین گوشی لمسی با دسترسی کامل به اینترنت را ارائه داد، نماد نوآوری شده است. اپل در 25 کشور 147 هزار نفر را استخدام کرده است، که نسبت به سامسونگ کمتر است. اپل از سیستم عامل ای‌او‌اس استفاده می‌کند، که توسط خود اپل برای دستگاه‌های خود توسعه یافته است و از سیستم برنامه موبایل پیشرفته اپل استفاده می‌کند. برای مثال، فروشگاه اپل بیش از 2.1 میلیون برنامه ای‌او‌اس دارد.

شیائومی

شیائومی هم اکنون یکی از سه برند برتر گوشی سازی در جهان است. این شرکت در سال 2010 در چین تاسیس شد و در زمینه‌های مختلفی مانند تلویزیون، لپ‌تاپ، تبلت، هدفون، اسپیکر، دوربین و ساعت هوشمند فعالیت می‌کند. شیائومی نیز از سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند، اما با رابط کاربری خود به نام MIUI به مسیر خود ادامه میدهد. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی شیائومی از فروشگاه زودسود بازدید نمایید.

آشنایی با بزرگترین برند های گوشی در جهان | خرید گوشی شیائومی | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود

اوپو

اوپو که با نام قاتل پرچمدار شناخته میشود در سال 2004 در چین تاسیس شد و در زمینه‌های مختلفی مانند تلویزیون، پخش کننده‌های دیجیتال، هدفون و اسپیکر فعالیت می‌کند. اوپو نیز از سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند، اما با رابط کاربری خود به نام کالر او‌اس . در سال 2023، اوپو 116 میلیون گوشی هوشمند فروخته است.

ویوو

ویوو نیز در رده بزرگترین تولید کنندگان گوشی موبایل در جهان شناخته میشود. این شرکت در سال 2009 در چین تاسیس شد و در زمینه‌های مختلفی مانند تلویزیون، هدفون، اسپیکر و تجهیزات شبکه فعالیت می‌کند. ویوو نیز از سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند.

هواوی

شرکت هواوی در سال 1987 در چین تاسیس شد و در زمینه‌های مختلفی مانند تجهیزات شبکه، خدمات مشاوره، فناوری ابری و هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. هواوی نیز از سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند، اما به دلیل تحریم‌های آمریکا، از خدمات گوگل محروم شده است. به همین دلیل، هواوی سیستم عامل خود را به نام هارمونی او‌ اس توسعه داده است.

لنوو

در اخر لیست بهترین برند های گوشی به سراغ لنوو میرویم.شروع به کار این شرکت به سال 1988 برمیگردد. این شرکت در زمینه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ، تبلت، کامپیوتر، سرور و تجهیزات شبکه فعالیت می‌کند. لنوو در سال 2014 شرکت موتورولا را از گوگل خریداری کرد و از آن زمان گوشی‌های هوشمند خود را با برند موتورولا عرضه می‌کند. این گوشی‌ها از سیستم عامل اندروید بدون تغییرات زیادی استفاده می‌کنند .  فروش محصولات این برند در سال های اخیر کاهش فراوانی داشته است.

انتخاب شما کدام برند است؟

در این مقاله معرفی برند های گوشی پرداختیم و بزرگترین آنها را به شما عزیزان معرفی کردیم. اما انتخاب شما چیست؟ اگر بخواهید گوشی خریداری کنید، خرید گوشی شیائومی اولویت شما است یا برند هایی مانند اوپو و هواووی؟ نظرتون رو برامون کامنت کنید و بگید که بنظر شما در میان لیست بهترین برند های گوشی، کدام یک انتخاب شما میباشد؟

همچنین شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه ما، پیج اینستاگرام فروشگاه زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

    1. توی چند سال گذشته هواووی توی زمینه اینترنت 5g ، هوش مصنوعی و همینطور تولید پردازنده خیلی پیشرفت کرده. ممکنه بازم شاهد برگشت این برند به بازار گوشی ها باشیم

    1. برای خرید گوشی موبایل و اطلاع از موجودی محصولات با کارشناسان فروش زودسود در تماس باشید

  1. ویوو توی بازار ایران فروش داره اصلا؟ شما محصولی ندارید ازش که

مقالات مرتبط