دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

نقد و بررسی شیائومی 13T Pro

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/11/25

این روز ها بازار خرید گوشی های قاتل پرچمدار بسیار داغ است. برند شیائومی با معرفی بهترین گوشی های قاتل پرچمدار یکی از پیشتازان در این زمینه بوده و توانسته نظر مخاطبان را جلب کند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی شیائومی 13T Pro بپردازیم و ارزش خرید آنرا بررسی کنیم. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شیائومی 13T Pro

شیائومی 13 تی پرو یکی از بهترین قاتلین پرچمدار بوده که با سخت افزار و نرم افزار مناسب توانسته کاربران زیادی را به خود جلب کند. تراشه سریع، باتری قدرتمند، شارژر فوق سریع و کیفیت بالا در عکسبرداری و فیلمبرداری از جمله مواردی هستند که ارزش خرید این گوشی را بیشتر میکنند.

بدنه و طراحی کلی

شیائومی از شیشه در پنل پشتی استفاده کرده و با فریم پلاستیکی طراحی کلی را تکمیل کرده است. متاسفانه میزان جذب اثر انگشت در این گوشی بسیار زیاد بوده و نیاز است که از یک کاور برای آن استفاده شود. این گوشی وزن 200 گرمی داشته و در رده گوشی هایی با وزن کم قرار میگیرد. در پنل پشتی بجز دوربین و لوگوی شیائومی مورد دیگری دیده نشده و با یک طراحی با لبه های منحنی روبرو هستیم. دوربین ها نیز در یک برآمدگی مربع شکل قرار داشته و بخش زیادی از پنل پشتی را اشغال میکند.

صفحه نمایش

در گوشی شیائومی 13T Pro از یک نمایشگر 6.67 اینچی استفاده شده که حاشیه بسیار کمی را برای بخش خالی گذاشته است. صفحه نمایش از نوع آمولد بوده و میزان روشنایی 1200 نیت را ارائه میدهد. به همین دلیل در هنگام استفاده با این گوشی هیچ مشکلی در زیر نور آفتاب نخواهید داشت.

اگر قصد خرید گوشی شیائومی 13T Pro را دارید باید بدانید که این نمایشگر رزولوشن 120 در 2712 پیکسل را به نمایش میگذارد. نرخ نوسان سازی نیز 144 هرتز بوده که نسبت به نسل قبلی ارتقای 24 هرتزی را به خود دیده است.

نقد و بررسی شیائومی 13T Pro | خرید گوشی شیائومی | فروشگاه زودسود

باتری و شارژدهی

در این گوشی از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر استفاده شده که میتواند تا 17 ساعت تماشای ویدئو و 73 ساعت موسیقی را برای شما تضمین کند. مکمل این باتری قدرتمند یک شارژر 120 واتی بوده که خوشبختانه در جعبه گوشی قرار دارد. با این شارژر میتوان گوشی را در کمتر از 30 دقیقه بصورت کامل شارژ کرد.

اسپیکر و پخش صدا

برند شیائومی به لطف همکاری با شرکت هارمن کاردن در حال حاضر بهترین اسپیکر و پخش صدا را در گوشی های بالا رده خود دارد. کیفیت پخش و تفکیک صدا در اسپیکر های این گوشی فوق العاده بوده و میتوانید صدایی با کیفیت بسیار بالا دریافت کنید.

رابط کاربری

اگر قصد خرید گوشی شیائومی 13T Pro را دارید باید بدانید که این گوشی بصورت پیش فرض با اندروید 13 و رابط کاربری MIUI14 در بازار عرضه شده و با توجه به وعده شیائومی تا 4 سال آپدیت اندروید را دریافت میکند.

سخت افزار و پردازنده

شیائومی در این گوشی از پردازنده دایمنسیتی 9200 پلاس استفاده کرده که عملکردی مشابه با اسنپدراگون 8 نسل 2 دارد. با استفاده  از این پردازنده هیچ مشکلی در اجرای انواع بازی و نرم افزار ها وجود نداشته و میتوانید از عملکردی روان لذت ببرید. مکمل پردازنده رم و حافظه ذخیره سازی میباشد. این گوشی با حافظه رم 12 و 16 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 256، 512 و 1 ترابایت میباشد.

شیائومی 13T Pro ارزش خرید دارد؟

اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید و به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب و سخت افزار بالارده هستید، شیائومی 13T Pro میتواند بهترین انتخاب شما باشد. قیمت اقتصادی در کنار سخت افزار بالارده و طراحی با کیفیت، باتری قدرتمند و پشتیبانی طولانی مدت از جمله مواردی هستند که ارزش خرید این گوشی را بیشتر میکنند. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از آخرین موجودی و تخفیفات این گوشی هوشمند، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. جالبه که توی شیائومی 11 تی پردازنده قوی تر از این مدل استفاده شده. یعنی بعد دو سال بجای پیشرفت توی همون مرحله موندن. البته که بنظرم سریt شیائومی یکی از با ارزش ترین ها هستش

  2. هایپر او اس رو دریافت میکنه؟ من این گوشی رو دارم ولی هنوز هیچ اپدیتی براش نیومده

    1. با سلام. بله این مدل آپدیت HyperOS رو دریافت میکنه. در حال حاضر نسخه بتا برای برخی از ریجن ها منتشر شده.

  3. تجربه یکساله استفاده من اینه که این گوشی ارزش خرید خیلی بالایی داره. صفحه نمایشش واقعا خوبه. دوربینش هم توی همه بخش ها راضیتون میکنه. مشکلات نرم افزاری هم که دیگه نداره. در کل بهترین گوشی که میتونم پیشنهاد کنم همین مدله

مقالات مرتبط