دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

آینده گوشی های تاشو و انتظاراتی که از آنها داریم

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/02/03

عرضه گوشی‌ های تاشو از ابتدای سال ۲۰۱۹ در بازار آغاز شد. اما به راستی آینده گوشی ­های تاشو چگونه رقم خواهد خورد؟ آیا تاکنون این گوشی‌ها در عملکرد و جلب نظر کاربران موفق بوده­اند؟ آیا این ترند گوشی های تاشو ماندگار است یا به زودی فراموش خواهد شد؟ کمپانی سامسونگ با ساخت و رونمایی سری گلکسی فولد و گلکسی زد فیلیپ آغاز کننده این ایده بود و بسیاری از کسانی که قصد خرید گوشی سامسونگ را دارند، به دنبال خرید گوشی های تاشو این برند هستند. در نوشتار حاضر قصد داریم تا به معرفی و بررسی نمونه­ هایی از گوشی ­های تاشو بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ تاشو هستید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

کمپانی سامسونگ صاحب ایده گوشی های تاشو

کمپانی سامسونگ برای اولین بار با ساخت و معرفی سری گلکسی فولد قدم به عرصه تولید گوشی‌های هوشمند تاشو گذاشت و سپس آن را با تولید مدل­های جدیدی چون گلکسی زد فیلیپ ادامه داد. بعد از سامسونگ بسیاری از شرکت­ها تلاش کردند تا در ساخت گوشی های هوشمند تاشو با آن رقابت کنند.

پس از سامسونک کمپانی­هایی چون: هواوی، شیائومی، آنر، اوپو، مایکروسافت، گوگل، آیفون و اچ­تی­سی هم تلاش کردند که به تولید گوشی­ه ای هوشمند تاشو بپردازند و برخی از آنها محصولات بسیار خوبی را در این زمینه ارائه کردند. گوشی‌ های تاشو بهتر از انتظار اکثر کاربران ظاهر شدند و تاکنون عملکرد خوبی داشته‌اند.

بنابراین می­توان به این نتیجه رسید که گوشی‌های هوشمند تاشو یک اختراع موفق بوده­اند. پیش­بینی می­شود که گوشی های تاشو در آینده هم پیشرفت بسیار خوبی داشته و آینده بازار گوشی‌های هوشمند را در دست بگیرند. البته باید به این نکته اشاره کرد که قیمت گوشی های تاشو به دلیل تکنولوژی پیشرفته­ای که دارد، خیلی بالاست، هرچند که نسخه­های اقتصادی هم از آن تولید شده است.

پرچمداران گوشی های تاشو سامسونگ

در ادامه به معرفی برخی از پرچمداران این برند خواهیم پرداخت.

گلکسی زد فولد ۳

بسیاری از کاربران معتقدند که گوشی گلکسی زد فولد ۳ با طراحی شیک و با دوام، پشتیبانی از قلم سری S و ویژگی‌ها و ابلیت­های عالی، بهترین گوشی تاشوی بازار است. این گوشی دارای نمایشگر ۷.۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه­سازی ۱۲۰ هرتز بوده و از پردازشگر قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ بهره‌ می‌برد. دوربین سه­گانه این گوشی هم شامل سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی بوده و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با یک شارژر ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

بنابراین بسیاری از کسانی که به دنبال خرید گوشی سامسونگ تاشو از نوع پرچمدار آن هستند و بالا بودن قیمت گوشی تاشو برایشان مهم نیست، به خرید این مدل روی می­آورند.

گلکسی زد فیلیپ ۳؛ میانرده تاشوهای سامسونگ

همانطور که قبلا گفته شد، قیمت گوشی تاشو بالاست؛ اما گلکسی زد فیلیپ ۳ با قیمت مناسبی که دارد، یک تاشوی میان­رده به شمار می­آید. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی +FHD با نرخ تازه­سازی ۱۲۰ هرتزی است که 4 برابر بزرگتر و بادوام‌تر از مدل قبلی خود است. باتری گلکسی زد فیلیپ 3 با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که کاربران را نسبت به طول عمر باتری نگران می‌کند.گلکسی زد فیلیپ 3 از پردازشگر اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. این گوشی دارای دو دوربین با دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی است.

گلکسی زد فیلیپ 4

نمایشگر گلکسی زد فیلیپ 4 تفاوت زیادی با سری قبل ندارد و تنها تغییری که اتفاق افتاده است کم شدن حاشیه­های آن است. باتری گلکسی زد فیلیپ 4 دارای ظرفیت 3700 میلی­آمپرساعتی است که با فست شارژ 25 واتی فست شارژ می­شود. دوربین گلکسی زد فیلیپ 4 با نسل قبلی­اش هیچ تفاوتی ندارد. اما سیستم پردازنده آن از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک استفاده می­کند.

آینده گوشی های تاشو و انتظاراتی که از آنها داریم | خرید گوشی سامسونگ | زودسود

گلکسی زد فیلیپ 5

گلکسی زد فیلیپ 5 دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز است که واقعا کیفیت خوبی را ارائه می­دهد. نمایشگر بیرونی آن هم 3.4 اینچ سوپر امولد 720 پیکسل است. باتر گلکسی زد فیلیپ 5 هم مانند نسل قبلی آن است.

دوربین گوشی گلکسی زد فیلیپ 5 شامل 2 سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی و اولترا واید و 1 سنسور 10 مگاپیکسلی سلفی است که حقیقتاً عملکرد عکاسی خوبی را ارائه­ می­دهند. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک بهره ­می­برد که عملکرد پردازشی فوق العاده­ای دارد.

انتظاراتی که از گوشی ­های تاشو وجود دارد

  1. اولین انتظاری که می­توان از گوشی­های تاشو داشت، بالا بردن ظرفیت باتری­های آنهاست. این گوشی­ها حداکثر تا 3700 میلی­آمپر ساعت از خود ظرفیت نشان داده­اند و این درحالی است که هم ­اکنون بسیاری از گوشی ­های تاشو، حتی گوشی ­های اقتصادی از باتری­هایی با ظرفیت 5000 میلی­آمپر استفاده می­کنند.
  2. دوربین­های این گوشی ­ها اگرچه تصاویر خوبی را به ثبت می­رسانند اما هنوز هم جا برای بهتر شدن دارند. امید است که در آینده شاهد گوشی­ های تاشویی با دوربین­های حرفه­ای­تر باشیم. از آنجایی که سیستم پردازشگر این گوشی­ ها عالی است، اما با توجه بیشتر به ظرفیت باتری و دوربین آن، می­تواند گوشی ­های تاشو را به یک گوشی همه چیز تمام تبدیل کرد.
  3. و نکته آخر درباره قیمت گوشی تاشو است. درست است که قیمت گوشی های تاشو با توجه به تکنولوژی پیشرفته نمایشگر آن منطقی است اما اگر قرار باشد که این گوشی ­ها در آینده در بازار موبایل جهانی پیشتازی کنند، مهم است که شرکت­های تولیدکننده گوشی ­های هوشمند بتوانند راهی برای کاهش قیمت گوشی های تاشو پیدا کنند تا توان خرید اکثر کاربران برای آن فراهم شود. در غیر اینصوت شاید نتوان آینده پرشوری برای آن متصور بود.

نظر شما درباره گوشی های تاشو چیست؟

در این مقاله به موضوع گوشی های تاشو پرداختیم و محصولات برند سامسونگ را بررسی کردیم. میتوان گفت که سامسونگ در این موضوع از پیشرو ترین برند ها بوده و به دنبال جایگاهی برتر و مناسب خود است. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه ما دیدن فرمایید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات ما، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. تقریبا یک سال هستش که mi mix فولد رو دارم. نسبت به تاشو های سامسونگ از کیفیت و زیبایی بیشتری برخورداره. اما ضخامت زیاد گوشی اذیت کننده هستش. بنظرم زمان زیادی تا پختگی این تکنولوژی فاصله داریم

    1. با تشکر از دیدگاه و به اشتراک گذاشتن تجربه کاربریتون. اگر موارد دیگه ای هم هستش برامون ارسال کنید.

    1. اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید و مدل مدنظر شما در سایت موجود نیست لطفا با پشتیبانی تماس بگرید تا استعلام دقیق در خصوص مدل مدنظر شما گرفته بشه. با تشکر

مقالات مرتبط