دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بهترین گوشی های میان رده برای خرید | 10 گوشی عالی

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/08/09

گوشی های میان رده بخش عظیمی از بازار تلفن های همراه در جهان را تشکیل داده اند. با وجود عرضه گوشی های پرچمدار با قیمت مناسب و ویژگی های بالا ، باز هم بسیاری از مردم به دنبال خرید گوشی های میان رده برای امور روزمره خود هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین گوشی های میان رده سامسونگ و شیائومی بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین گوشی های میان رده برای خرید

در ابتدا بهتر است با گوشی های میان رده بصورت کلی آشنا شویم. تلفن های همراه در سه دسته کلی وارد بازار میشوند. گوشی های پایین رده ، گوشی های میان رده و گوشی های پرچمدار. گوشی های میان رده را میتوان دسته متوسط گوشی ها در نظر گرفت که امکانات کامل نرم افزاری و بعضا سخت افزاری را با قیمتی مناسب ارائه میدهند.

صددرصد که میان گوشی های پرچمدار و میان رده تفاوت هایی وجود دارد اما بطور کلی تمامی گوشی ها میان رده میتوانند نیاز های روزمره و حتی حرفه ای یک شخص را برطرف کنند. عمده تفاوت ها به متریال استفاده شده در ساخت گوشی و یا نوع قطعات سخت افزاری است. اگر بدنبال خرید گوشی سامسونگ هستید ، بهتر است با میان رده های سامسونگ آشنا شوید.

خرید گوشی میان رده سامسونگ

نمونه تصویر و مشخصات بهترین گوشی های میان رده برای خرید | 10 گوشی عالی

سامسونگ گلکسی A52

این گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچی و رزولوشن بالا، تجربه بصری عالی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین چهارگانه با قابلیت عکاسی حرفه‌ای و باتری قدرتمند، از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.

سامسونگ گلکسی A72

این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی و فناوری Super AMOLED Plus، تصاویری با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین چهارگانه با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K و باتری با ظرفیت بالا، از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.

سامسونگ گلکسی A51

این گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچی و تکنولوژی Super AMOLED، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین چهارگانه با قابلیت عکاسی شب و باتری با ظرفیت بالا، از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.

سامسونگ گلکسی A32

این گوشی با صفحه نمایش 6.4 اینچی و تکنولوژی Super AMOLED، تصاویری با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین چهارگانه با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K و باتری با ظرفیت بالا، از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.

سامسونگ گلکسی A42

این گوشی با صفحه نمایش 6.6 اینچی و رزولوشن بالا، تجربه بصری عالی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین چهارگانه با قابلیت عکاسی حرفه‌ای و باتری قدرتمند، از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.

همانطور که میبینید سامسونگ گسترده وسیعی از بهترین گوشی های میان را برای علاقمندان به خرید گوشی سامسونگ تولید کرده و میتواند اولین انتخاب برای خرید گوشی میان رده در ایران باشد. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از قیمت گوشی های سامسونگ ، فروشگاه ما را بررسی کنید.

معرفی گوشی های میان رده شیائومی

شیائومی ردمی نوت 10

این گوشی با صفحه نمایش 6.3 اینچی و رزولوشن بالا، تجربه بصری عالی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین چهارگانه با قابلیت عکاسی حرفه‌ای و باتری با ظرفیت بالا، از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.

نمونه تصویر و مشخصات بهترین گوشی های میان رده برای خرید | 10 گوشی عالی

شیائومی ردمی نوت 9

این گوشی با صفحه نمایش 6.53 اینچی و فناوری IPS LCD، تصاویری با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین چهارگانه با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K و باتری با ظرفیت بالا، از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.

شیائومی ردمی نوت 8

در ادامه مقاله بهترین گوشی های میان رده به این مدل میپردازیم .این گوشی با صفحه نمایش 6.3 اینچی و تکنولوژی IPS LCD، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین چهارگانه با قابلیت عکاسی شب و باتری با ظرفیت بالا، از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.

شیائومی ردمی نوت 7

این گوشی با صفحه نمایش 6.3 اینچی و تکنولوژی IPS LCD، تصاویری با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین چهارگانه با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K و باتری با ظرفیت بالا، از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.

شیائومی ردمی نوت 6

در ادامه مقاله بهترین گوشی های میان به این گوشی میان رده میپردازیم. این گوشی با صفحه نمایش 6.26 اینچی و رزولوشن بالا، تجربه بصری عالی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین چهارگانه با قابلیت عکاسی حرفه‌ای و باتری قدرتمند، از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.

امروزه شیائومی بعنوان برندی معتبر در زمینه تولید گوشی های میان رده شناخته میشود. ساخت گوشی های با کیفیت و ویژگی های کاربردی در کنار قیمت مناسب سبب شده تا بسیاری به دنبال خرید گوشی شیائومی باشند. اگر شما هم از میان رده های شیائومی استفاده میکنید ، تجربه استفاده خود را برای ما کامنت کنید.

خرید گوشی میان رده از فروشگاه اینترنتی زودسود

در این مقاله به بررسی بهترین گوشی های میان رده دو برند معتبر یعنی شیائومی و سامسونگ پرداختیم. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی های این دو برند ، از بخش فروشگاه زودسود دیدن نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت بروز محصولات با ما تماس بگیرید. جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه ما ، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

    1. این مدل جزو گوشی های پایین رده هستش که میتونه تمامی نیاز های روزمره شمارو برطرف کنه. برای خرید این گوشی و خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه ما اقدام کنید.

  1. من خودم ردمی نوت 10 پرو دارم. کلی از ویژگیای پرچمدارا رو داره. خیلی هم راضیم از عملکرد و سرعتش

  2. میان رده های هواوی و آنر هم خوبن که توی این مقاله بهش اشاره نشد. کلا برند هواوی حذف شده انگار

    1. با تشکر از دیدگاه شما. به دلیل محدودیت ها تحریم های اعمال شده ، فروش و تولید گوشی های هواوی بسیار کمتر شده

  3. کاش برای هر برند رو بصورت جدا بنویسید تا انتخاب راحت تر باشه

    1. برای گوشی های سامسونگ مقاله ای به همین صورت نوشته شده تا کسانی که قصد خرید گوشی سامسونگ دارند انتخاب بهتری داشته باشند. برای برند های دیگر نیز بزودی مقالات مرتبط نوشته خواهد شد.

    1. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و همینطور ارسال به نقاط مختلف کشور با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط