دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

شیائومی 14 و 14 پرو معرفی شد | با پرچمدار جدید شیائومی آشنا شوید

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/08/07

شیائومی به تازگی رویدادی مطبوعاتی را در چین برگزار کرد تا از جدیدترین پرچمدار خود یعنی دو گوشی قدرتمند شیائومی 14 و 14 پرو را معرفی کند. این دو مدل جدید با پیشرفت های فراوان معرفی شده و انتظار میرود که فروش خوبی را در بازار چین و همینطور جهان داشته باشد.

یکی از مهم ترین نکات رویداد شیائومی ، معرفی گوشی های پرچمدار خود با قیمتی کمتر از نسخه های نسل قبل است. این یکی از سیاست های شیائومی برای افزایش فروش محصولات پرچمدار میباشد. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی اجمالی این گوشی پرچمدار بپردازیم. پس با مقاله معرفی شیائومی 14 و 14 پرو با ما همراه باشید.

طراحی و ظاهر شیائومی 14 و 14 پرو

همانند نسل قبل ، شیائومی 14 نیز از طراحی با لبه های تخت میزبانی میکند. فرم دور گوشی فلزی بوده و در نسخه های محدود با فریم تیتانیومی در بازار عرضه میشود. یکی از تفاوت های این نسل با شیائومی 13 ، تخت بودن لبه های نسخه پرو است. پس بر خلاف شیائومی 13 پرو ، شیائومی 14 پرو دارای لبه تخت است. اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید ، از فروشگاه ما دیدن نمایید.

پرچمدار جدید شیائومی دارای گواهی ip68 میباشد. این به این معنی است که میتواند در برابر نفوذ آب و همینطور گرد و غبار مقاومت داشته باشد. شیائومی 14 در بخش جلویی از نمایشگر Huaxing C8 اولد میزبانی می‌کند که توسط برند TCL و در همکاری با شیائومی ساخته شده است.

شیائومی 14 و 14 پرو معرفی شد | با پرچمدار جدید شیائومی آشنا شوید | خرید گوشی شیائومی | فروشگاه زودسود

ابعاد طولی نمایشگر 6.36 اینچ بوده که از نرخ نوسان سازی 120 هرتزی پشتیبانی میکند. یکی از نکات مثبت صفحه نمایش شیائومی 14 و 14 پرو ، روشنایی تا 3000 نیت است که تا به حال در هیچ گوشی وجود نداشته.

هردو مدل شیائومی از استاندارد های دالبی ویژن و همینطور HLG و hdr10+ پشتیبانی میکنند. حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته و به گفته شیائومی عملکردی سریع و بدون مشکل دارد. در پرچمداران جدید شیائومی از محافظ صفحه ای اختصاصی استفاده شده که به گفته شیائومی دارای مقاومتی 10 برابر بهتر از آخرین نسخه های گوریلا گلس است. با این توصیف اگر شما هم قصد خرید گوشی شیائومی را دارید ، میتوانید محصولات این برند را از فروشگاه زودسود تهیه نمایید.

عکاسی و دوربین

برای دوربین های شیائومی 14 از لنز ها و تکنولوژی لایکا استفاده شده است. در پنل پشتی گوشی یک دوربین 50 مگاپیکسلی ، دوربین فوق عریض 50 مگاپیگسلی و همینطور یک دوربین تله فتو 50 مگاپیکسلی استفاده شده است. به لطف استفاده از لنز انحنا دار ، تجربه عکاسی بهتر بوده و میتوان عکس های بهتری را ثبت کرد.

برای دوربین سلفی نیز از یک دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده شده که به گفته شیائومی مشکلی در ثبت تصاویر با جزئیات بالا نداشته و از کیفیت بهتری نسبت به رقبا برخوردار است. فیلمبرداری با کیفیت 8K نیز یکی دیگر از ویژگی های ذکر شده برای شیائومی 14 و 14 پرو است.

سخت افزار

شیائومی 14 و 14 پرو به جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده اند. این نخستین باری است که گوشی هوشمندی با پردازنده‌ی جدید کوالکام می‌بینیم. هر دو نسخه گوشی از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی UFS 4 بهره مندند . طبق گفته شیائومی پرچمداران جدید از سیستم جدید خنک کننده استفاده میکنند.

شیائومی 14 و 14 پرو معرفی شد | با پرچمدار جدید شیائومی آشنا شوید | خرید گوشی شیائومی | فروشگاه زودسود

شیائومی 14 از یک باطری با ظرفیت 4.610 میلی امپر استفاده میکند که همراه با شارژر 90 وات سیمی ارائه میشود. مدل پرو از باطری با ظرفیت 4.880 میلی آمپر استفاده میکند. همچنین در این نسل از گوشی ها از رابط کاربری جدید یعنی HyperOS استفاده میشود که تجربه ای یکپارچه تر را ارائه میدهد. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی شیائومی و مدل های دیگر آن از فروشگاه ما دیدن کنید.

سخن آخر

پرچمدار جدید شیائومی یعنی شیائومی 14 و 14 پرو میتوانند رقابت را جدی تر کرده و بازار را به نفع این برند تغییر بدهند. استفاده از قابلیت های پیشرفته در کنار قیمت کم سبب میشود تا افراد زیادی بخواهند این گوشی را خریداری کنند.

شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از قیمت گوشی شیائومی با پشتیبانی ما تماس بگیرید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه ما ، پیج اینستاگرام فروشگاه زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. منتظرم زودتر وارد بازار بشه و بخرم. بهترین گوشیا با بیشترین کیفیت و مناسب ترین قیمت واسه شیائومیه

  2. تو این مراسم ساعت شیائومی واچ 2 اکتیو هم معرفی شد. اشاره ای نکردین

  3. اینطور توی که توی یوتیوب دیدم دوربین محشری داره و قراره بترکونه

مقالات مرتبط