دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بهترین نرم افزار ادیت ویدئو در گوشی

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/01/11

در دنیای پررنگ و پرطراوت عکس‌ها و ویدئوها، استفاده از نرم افزار ادیت ویدئو حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه‌ی خلاقیت خود را به سطح جدیدی برسانید. امروزه، با پیشرفت فناوری در دستگاه‌های هوشمند، امکان ادیت عکس و ویدئو در گوشی‌ها به سادگی در دسترس همگان قرار گرفته است.

اگر در این مورد به دنبال یافتن بهترین­ها هستید؛ برای دستیابی به اطلاعات کاربردی ­ترین نرم ­افزارهای ادیت عکس و ویدئو در گوشی، باید به بررسی مطالبی که به معرفی نرم ­افزارها پرداخته ­اند باشید. در این نوشتار، ما قصد داریم تا بهترین نرم‌ افزار ادیت ویدئو در گوشی را به شما معرفی می‌کنیم. پس در ادامه با فروشگاه زودسود همراه باشید.

معرفی بهترین نرم افزار ادیت ویدئو

InShot

InShot  نرم‌افزار قدرتمندی برای ادیت ویدئو در گوشی است. با این نرم افزار ادیت ویدئو ، می‌توانید ویدئوهای خود را ببرید، بچینید، فیلترها و افکت‌های مختلف اعمال کنید، موسیقی را به ویدئو اضافه کنید و حتی از ابزارهای خلاقانه مانند افکت‌های صوتی و ترکیب تصاویر استفاده کنید.

InShot  نسبت به برنامه ­های دیگر، رابط کاربری راحت‌تری را به شما ارائه می­دهد. ضمن اینکه با این نرم ­افزار ادیت عکس هم امکان پذیر است. یکی از نکات عالی InShot ، نسبت‌های ابعاد آن است که برای ویدئوهای اینستاگرامی بسیار کاربردی است. شاید بتوان گفت که این نرم­ افزار بهترین نرم افزار ادیت ویدئو در گوشی ­های اندروید می­باشد.

Kinemaster

تقریبا می­توان گفت که نرم­ افزار Kinemaster کامل‌ترین نرم افزار ادیت ویدئو در اندروید است. اگر شما دارای یک گوشی با صفحه بزرگ و سخت‌افزار قوی هستید، تقریبا همه جور کاری می­توان با آن انجام داد.

Powerdirector

Powerdirector هم مانند برنامه Kinemaster است. البته به ‌نظر می­رسد که Kinemaster  قوی‌تر  از Powerdirector عمل می­کند. اما با این حال بسیاری از کاربران با این نرم افزار ادیت ویدئو راحت‌تر هستند. البته باید گفت که این برنامه امکاناتی دارد که در Kinemaster  شاهد آنها نیستیم؛ و کار کردن با بعضی فیچرهای Powerdirector  ساده­ تر به نظر می­رسد.

VideoShow

این برنامه تمرکز خود را روی ساخت اسلایدشو از روی تصاویر قرار داده است. بدین معنا که اگر شما تصاویری دارید که می­خواهی با آنها یک ویدئو بسازید؛ این نرم ­افزار و نرم­افزار VivaVideo که تقریبا شبیه این نمونه است، امکانات خیلی خوبی را در اختیار شما قرار می­دهند. البته باید گفت که این برنامه فقط برای اسلاید درست کردن نیست و بسیاری امکانات دیگر دارد که تقریبا همه کاری را می­توان با آن در زمینه ادیت ویدئو انجام داد.

هر کدام از این برنامه­ها از امکانات خاصی برخوردارند که شما می­توانید متناسب با نوع استفاده خود از آنها بهره ببرید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حداقل یک یا دو مورد را نصب نموده و با هر کدام از آنها کار کنید تا به یک نتیجه مطلوب در زمین ادیت ویدئو با گوشی دست یابید.

بهترین نرم افزار ادیت ویدئو در گوشی | خرید گوشی موبایل | فروشگاه زودسود

PicsArt

می­توان گفت که این برنامه همان فتوشاپ برای گوشی­های اندروید است! یکی از ویژگی­های خیلی کاربردی PicsArt برای کسانی که حرفه‌ای هستند، سیستم لایه‌ای این نرم­افزار است. دقیقا مانند نرم­افزار فتوشاپ که در آن امکان باز کردن و ویرایش هر عکس در لایه جدید است. ولی اگر ویرایش­های ساده مدنظر شماست؛ این برنامه امکاناتش زیادی دارد و بهتر است در این مورد از برنامه‌های ساده‌تری استفاده کنید.

Snapseed

شرکت گوگل Snapseed را تولید و توسع داده که حقیقتا برنامه فوق العاده­ای است. این نرم­ افزار بهترین برنامه ویرایش عکس به لحاظ نور و رنگ می­باشد. به طور مثال اگر شما بخواهید یک عکس‌نوشته بسازید، اصلا با این برنامه امکان پذیر نیست؛ چراکه این برنامه یک نرم­افزار  ادیت عکس است و نه ساخت عکس. اگر از علاقه­مندان به عکاسی هستید؛ حتما این برنامه را نصب کنید.

Adobe Lightroom

به‌ نظر می­رسد که دو برنامه Snapseed  و Adobe Lightroom با یکدیگر قابل مقایسه نباشند؛ چراکه تقریبا در یک سطح قرار دارند. البته در بعضی موقعیت­ها Adobe Lightroom  از Snapseed حرفه‌ای‌تر عمل می­کند. به همین دلیل یک کاربر حرفه‌ای عکاسی، بیشتر از Adobe Lightroom  استفاده می‌کند.

این یک برنامه همه چیز تمام در زمینه ادیت عکس است. برای اینکه رابط کاربری بهتری را با این نرم­افزار ادیت عکس تجربه کنید؛ بهتر است که صفحه گوشی شما بزرگ باشد یا اینکه از یک تبلت استفاده کنید.

Pixlr

اگر به امکانات خیلی پیچیده­ای نیاز ندارید؛ از این نرم افزار ادیت ویدئو استفاده کنید. Pixlr از برنامه‌های قدرتمند ادیت عکس در پلی‌استور است. معرفی نرم ­افزارهای برتر در هر زمینه کار پیچیده­ایست؛ چراکه قطعا نمیتوان به بررسی تمامی آنها پرداخت. ما در این مقاله سعی کردیم تا چند مورد از بهترین برنامه ­های ادیت عکس ویدئو در گوشی­های اندروید را به شما معرفی کنیم.

همانطور که مشاهده کردید، این نرم‌افزارها هر یک با ویژگی‌ها و امکانات خاص و منحصر به فردی ارائه می‌شوند. شما می­توانید برای بهره‌وری حداکثری، تعدادی از این نرم‌افزارها را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید و از آنها استفاده کنید. از این پس، برای خلق آثار هنری خیره‌کننده، از قدرت هر یک از این نرم‌افزارها استفاده کنید و تصاویر و ویدئوهایی را بسازید که هر کسی را شگفت‌زده کند. جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه ما، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. تا وقتی کامپیوتر هست گوشی چرا ؟ با گوشی هیچوقت نمیشه خروجی کامپیوتر رو گرفت

    1. با تشکر از دیدگاه شما. خیلی از عزیزان به تازگی شروع به کار کردن و از طرفی ادیت و کار با نرم افزار های کامپیوتری نیاز به آموزش و مهارت بیشتری داره. برای خیلی از افراد در مراحل اولیه ادیت با گوشی مناسب تر هستش

  2. بهترین نرم افزار بنظر من فتوشاپ نسخه گوشی هستش. کلی قابلیت داره البته از نسخه کامپیوترش کمتره ولی خیلی حرفه ای هستش. توصیه میکنم اگر میتونید یه موس به گوشی وصل کنید و اونوقت باهاش کار کنید. کار رو خیلی بهتر میکنه

    1. با تشکر از دیدگاه شما. بله این نرم افزار یکی از بهترین ها هستش اما به دنبال نیاز به منابع زیاد ممکنه روی بسیاری از گوشی ها با عملکرد مناسب اجرا نشه

مقالات مرتبط