دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

گلکسی S23 FE رونمایی شد | بازگشت قدرتمند اگزینوس

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/07/16

گلکسی S23 FE سامسونگ بالاخره بعد از مدت ها در سکوت خبری و رسانه ای رونمایی شد. گلکسی S23 FE با ویژگی های جدید و هیجان انگیز از راه رسید و در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی این گوشی سامسونگ بپردازیم. پس اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گلکسی S23 FE معرفی شد

پس از مدت ها انتظار و گمانه زنی ها درباره این نسخه از گوشی های سامسونگ ، سر انجام این مدل در بیانیه ای مطبوعاتی معرفی شد. در ابتدا بهتر است بگوییم که ویژگی های سخت افزای قوی ، عرضه با تراشه اگزینوس و همینطور قیمت مناسب این مدل را در رده بهترین گوشی های سامسونگ قرار میدهد.

گلکسی S23 FE | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه اینترنتی زودسود

گلکسی S23 FE نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات زیادی داشته و حالا ارزش خرید بسیار بیشتری نسبت به برادران نسل قبلی خود دارد. قیمت پایه این مدل گوشی از 599 دلار بوده که 100 دلار کمتر از مدل نسخه قبلی خود یعنی S21 FE میباشد.

پردازنده و سخت افزار

سامسونگ در بیانیه معرفی این گوشی از بخش ( تراشه های پیشرفته نسل چهار نانومتری ) یاد کرده است. اما گزارش ها حاکی از آن است که این مدل گوشی در دو مدل با پردازنده اگزینوس و یا اسنپ دراگون در بازار عرضه میشود.

در بیانیه سامسونگ عنوان شده که گوشی گلکسی S23 FE از نسخه ویژه تراشه اسنپدراگون 8 استفاده میکند و قدرت بیشتر و سرعت کلاک بالاتری دارد. بطور کلی نمیتوان گفت که عملکرد گوشی با این پردازنده ها درخشان است. اما باید به این نکته توجه کرد که پیشرفت بسیار بزرگی نسبت به مدل S21 FE اتفاق افتاده است.

این مدل از گوشی از 8 گیگابایت رم بهره میگیرد که 2 گیگابایت بیشتر از نسل قبلی خود است. همچنین این مدل با فضای ذخیره سازی 128 و یا 256 در بازار عرضه شده و امکان ارتقای آن با کارت حافظه وجود دارد. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه زودسود دیدن فرمایید.

نمایشگر

نمایشگر S23 FE از نوع Dynamic AMOLED 2X و در اندازه 6.4 اینچ بوده که دارای نرخ نوسان سازی 60 تا 120 است. ابعاد گوشی S23 FE به 158 در 76.5 و ضخامت 8.2 میلی متر میرسد. وزن دستگاه 208 گرم است که جای تعجب دارد. گوشی S23 FE دارای وزن بیشتری نسبت به برادران نسل قبل خود است.

بدنه و باطری

در طراحی و ساخت بدنه S23 FE از شیشه و آلومینیوم استفاده شده است و به لطف گواهی IP68 در براب نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است . باطری گوشی همانند نسخه های قبل 4500 میلی آمپر بوده و از شارژ سیمی با 25 وات پشتیبانی میکند. اگر بدنبال خرید گوشی سامسونگ هستید ، از فروشگاه ما دیدن فرمایید.

گلکسی S23 FE | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه اینترنتی زودسود

گلکسی S23 FE سامسونگ در رنگ‌های کرم، نعنایی، گرافیتی و ارغوانی در دسترس قرار می‌گیرد. اگر گوشی را ازطریق وب‌سایت رسمی سامسونگ بخرید، به رنگ‌های نیلی و نارنجی نیز برای خرید دسترسی خواهید داشت.

دوربین

S23 FE به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. باید اشاره کنیم که داشتن دوربین 50 مگاپیکسلی به معنی برابر بودن دوربین این مدل باS23  و S23  پلاس نخواهد بود. گلکسی S23 FE از دوربین فوق عریض 10 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم سه برابری استفاده میکند. دوربین سلفی S23 FE نیز 10 مگاپیکسل میباشد.

فروشگاه اینترنتی زودسود

در این مقاله به معرفی و برررسی سخت افزار گوشی تازه معرفی شده سامسونگ یعنی گلکسی S23 FE پرداختیم. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی زودسود دیدن فرمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره و پشتیبانی و اطلاع از قیمت بروز محصولات با ما در تماس باشید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات ما ، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. تو ایران رجیستری میشه؟ چه زمانی داخل سایت موجود میشه؟

  2. این سری گوشی سامسونگ همیشه به صرفه و کاربردی بوده. قیمت کمتر و ویژگی های پرچمدار. قیمتش داخل بازار ایران چقدره؟

  3. دوربین نسبت به s23 چطوریه؟ انگار نسلای جدید بجای پیشرفت دارن پسرفت میکنن

    1. پیشرفت نسبی داشته. در آینده مقالات کامل تری درباره مقایسه دوربین این مدل با بقیه مدل ها میزاریم. اخبار مارو دنبال کنید

  4. تشکر مقاله کاملی بود باید ببینیم با چه قیمتی وارد بازار ایران میشه

  5. جامع و کامل بود ولی کاش مقایسه کامل تری با بقیه نسخه ها مخصوصا s23 میذاشتید. تشکر

    1. ممنون از نظرتون. در اینده مقالات بیشتری برای مقایسه با مدل های دیگه گوشی سامسونگ منتشر میکنیم. برای خرید گوشی سامسونگ خوشحال میشیم از فروشگاه ما دیدن کنید.

مقالات مرتبط