دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بررسی اپل واچ اولترا | همان سری 8 اما کاربردی تر

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/08/02

اپل واچ اولترا بعنوان اولین مدل از این نسل ساعت های هوشمند اپل ، با برچسب قیمتی 800 دلاری معرفی و عرضه شد. این ساعت که نسخه ای حرفه ای تر و بزرگ تر از اپل واچ سری 8 است ، با داشتن قابلیت های کاربردی بیشتر ، میتواند انتخاب مناسبی برای طرفداران اپل باشد. اما خرید این ساعت در ایران به صرفه است؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی اپل واچ اولترا بپردازیم و نگاهی کلی به مشخصات آن داشته باشیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

بررسی اپل واچ اولترا

پس از گمانه زنی های فراوان ، این نسخه از اپل واچ در سپتامبر 2022 معرفی و عرضه شد. این نسخه از اپل واچ ، بدنه ای بزرگتر داشته و دارای ویژگی های کاربردی بیشتری نسبت به نسخه های عادی است. قیمت اولیه برای اپل واچ اولترا 800 دلار بود که در مقایسه میتوان گفت دو برابر اپل واچ سری 8 و سه برابر گلکسی واچ 5 پرو است.

بررسی اپل واچ اولترا | خرید ساعت هوشمند اپل | فروشگاه اینترنتی زودسود

همانطور که گفتیم این مدل از اپل واچ دارای قابلیت های جزئی بیشتری نسبت به نسخه های پایه و مرسوم اپل است. اما با بررسی ها مشخص شد که کارکرد مدل اولترا در ایران محدودیت زیادی داشته و بطور کلی نمیتوان به بسیاری از قابلیت ها دسترسی پیدا کرد. در همین زمان سوال پیش می آید که خرید ساعت هوشمند اپل یعنی مدل اولترا ارزش دارد یا نه ؟

طراحی و کیفیت ساخت

اولین موردی که باید به آن توجه کرد ، ابعاد بزرگتر این مدل از ساعت هوشمند اپل نسبت به دیگر مدل ها است. نمایشگر 49 میلی متری سبب شده تا بتوان استفاده راحت تری از ساعت داشت اما نظر های متفاوتی درباره آن وجود دارد. تفاوت نظر ها درباره ابعاد آن و نسبت آن با مچ دست است. اگر از ساعت هایی با ابعاد بزرگ لذت میبرید ، این نسخه از اپل واچ میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بدنه اپل واچ اولترا از جنس تیتانیوم بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. وزن آن 63.1 گرم بوده که تقریبا 2 برابر مدل های سبک اپل واچ میباشد. البته باید به این نکته توجه داشت که به دلیل نسبت مناسب ابعاد و وزن ، استفاده از آن اذیت کننده نیست.

نمایشگر و دکمه ها

اگر قصد خرید ساعت هوشمند اپل را دارید باید بدانید که این نسخه از اپل واچ دارای صفحه نمایش 1.92 اینچی از نوع  LTPO OLED میباشد . حداکثر روشنایی صفحه نمایش 2000 نیت بوده و در نور آفتاب خوانایی کامل دارد. طبق بررسی های انجام شده ، این ساعت هوشمند بهترین خوانایی و کیفیت صفحه نمایش را میان تمامی نسخه های اپل واچ دارد.

در سمت راست بدنه دکمه دیجیتال کرون برای اسکرول کردن و تغییر صدا وجود دارد. در زیر ان دکمه دیگری برای فعال کردن سیری ، روشن و خاموش کردن و تماس اضطراری وجود دارد. در سمت چپ بدنه نیز دکمه اکشن قرار دارد تا بتوان تعامل بیشتری با ساعت داشت. طراحی این دکمه بیشتر به منظور تعامل کمتر با صفحه نمایش و استفاده از دکمه ها صورت گرفته است.

بررسی اپل واچ اولترا | خرید ساعت هوشمند اپل | فروشگاه اینترنتی زودسود

پردازنده اپل واچ اولترا

پردازنده استفاده شده در اپل واچ اولترا همان تراشه نسخه 8 یعنی تراشه دو هسته ای Apple S8 است که از سرعت و دقت بالایی برخوردار است. استفاده از اپلیکیشن ها کاملا روان بوده و به راحتی میتوان به فعالیت های مختلف سوییچ کرد. پس اگر نیاز به خرید ساعت هوشمند اپل دارید ، اپل واچ اولترا از نظر سخت افزاری جوابگوی نیاز های شما میباشد.

خرید ساعت هوشمند اپل از فروشگاه زودسود

در این مقاله به بررسی کلی اپل واچ اولترا پرداختیم . همچنین ویژگی های سخت افزاری و ظاهری آنرا به شما معرفی کردیم. همانطور که گفتیم بدلیل محدودیت های اعمال شده ، بسیاری از ویژگی های نسخه اولترا در ایران فعال نیستند.

اما میتوان گفت که این ساعت برای طرفداران اپل و کسانی که بدنبال خرید ساعت هوشمند اپل هستند انتخابی مناسب است. شما عزیزان میتوانید برای خرید انواع مختلف اپل واچ ها از فروشگاه اینترنتی زودسود دیدن نمایید.

همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه ما ، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. من خودم گلکسی واچ دارم. خوبیش نسبت به اپل واچ اینه که خیلی از قابلیتا رو میشه توی ایران فعال کرد و کار کرد. اما خب اولترا با قیمتی که داره بنظرم اصلا منطقی نیست خریدش

  2. من که عاشق اپل واچم. امکانات و زیبایی که داره هیچ ساعت دیگه ای نداره

مقالات مرتبط