دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

شیائومی 14 اولترا اینجاست | خلق تصاویر افسانه ای با شیائومی

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/12/09

شیائومی 14 اولترا اخرین تلاش برند شیائومی برای جا انداختن سری اولترا گوشی های هوشمندش است. اما این تلاش موفق بوده؟ شیائومی 14 اولترا با تمرکز فراوان بر دوربین و ویژگی های عکسبرداری معرفی شد تا عصری جدید در گوشی های هوشمند آغاز شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی اولیه این گوشی بپردازیم و ببینیم که اگر قصد خرید گوشی شیائومی داریم، این گوشی ارزش خرید دارد یا نه.

شیائومی 14 اولترا معرفی شد

شیائومی همواره به دنبال گوشی پرچمداری بود که بتواند با بالا رده های سامسونگ و اپل رقابت کند. در نسل 12 و 13 این تلاش شکست خورد اما به جرئت میتوان گفت که شیائومی 14 اولترا یکی از قوی ترین گوشی های امسال بوده که میتواند با بهترین گوشی های جهان رقابت کند.

طراحی و ظاهر

در پنل پشتی گوشی با یک طراحی تخت اما متفاوت روبرو هستیم. برآمدگی لنز بزرگتر از نسل های گذشته بوده اما خللی در کار کردن ایجاد نکرده است. شیائومی در پنل پشتی از یک طراحی یکدست استفاده کرده که جنسی چرمی داشته و احتمال لیز خوردن گوشی را تا کمترین مقدار کاهش میدهد.

استفاده با یک دست تجربه ای لذت بخش و روان را به شما ارائه میدهد ولی برای استفاده از دو دست قطعا به مشکل خواهید خورد. بر اساس بررسی های انجام شده در مراسم رونمایی از گوشی شیائومی 14 اولترا، برآمدگی و اندازه دوربین به حدی زیاد بوده که نمیتوان به راحتی با دو دست استفاده کرد.

نمایشگر و طراحی پنل جلویی

در پنل جلویی با یک نمایشگر 6.73 اینچی از نوع CSOT آمولد روبرو هستیم که رزولوشن 2K با نرخ نوسان 120 هرتز را در اختیار کاربر میگذارد. شیائومی در سری 14 گوشی های خود روشنایی 2200 نیت را ارائه داد که یکی از روشن ترین نمایشگر ها بود. اما در 14 اولترا با نمایشگری با روشنایی 3000 نیت روبرو هستیم که فراتر از تمام گوشی های جهان میباشد.

پردازنده و سخت افزار

اسنپدراگون 8 نسل 3 قلب تپنده جدیدترین پرچمدار شیائومی بوده که بدلیل ادغام با هوش مصنوعی حالا عملکرد بسیار بهتری دارد. این گوشی با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی میتواند در اجرای تمامی بازی ها و نرم افزار ها قدرتمند عمل کرده و در عکاسی نیز تمامی نیاز های شما را برطرف کند. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید این گوشی با سخت افزار قدرتمند خود میتواند انتظارات شما را برآورده کند.

نرم افزار و رابط کاربری

این گوشی با اندروید 14 و رابط کاربری اختصاصی HyperOS در بازار عرضه میشود. بر اساس ادعای برند شیائومی ما شاهد 4 سال دریافت اندروید بروز و تا 6 سال دریافت اپدیت های امنیتی خواهیم بود. رابط کاربری اختصاصی یعنی هایپر او اس در اوج عملکرد خود بوده و دیگر با باگ های آزاردهنده روبرو نیستیم.

شیائومی 14 اولترا اینجاست | خلق تصاویر افسانه ای با شیائومی | خرید گوشی شیائومی | فروشگاه زودسود

باتری و شارژدهی

برای شیائومی 14 اولترا از یک باتری 5300 میلی آمپری استفاده شده که بر اساس ادعا ها عملکردی فوق العاده دارد. شارژر گوشی نیز 90 وات بوده و میتواند 0 تا 100 شارژ کردن را در 30 دقیقه انجام داد. به لطف بهینه سازی های انجام شده در بخش نرم افزار حالا شاهد استفاده کمتری از ظرفیت باتری بوده و با افزایش میزارن شارژدهی گوشی مواجه هستیم.

دوربین و عکسبرداری، اوج قدرت شیائومی

صادقانه میتوان گفت که شیائومی 14 اولترا یک دوربین است تا یک گوشی. در پنل پشتی گوشی 4 لنز با قدرت 50 مگاپیکسل استفاده شده که به ترتیب لنز های واید، اولترا واید، تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو هستند. تا به این لحظه گزارشی از عملکرد و امتیاز های عکسبرداری گوشی منتشر نشده اما به طور قطع با یکی از بهترین گوشی ها در زمینه عکسبرداری روبرو هستیم.

شیائومی 14 اولترا ارزش خرید دارد؟

از آنجایی که این گوشی پرچمدار هنوز وارد بازار ایران نشده است، نمیتوان قیمت مشخص و ارزش خرید آنرا مشخص کرد. ولی اگر قصد خرید گوشی شیائومی 14 اولترا را دارید باید بدانید که ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی سبب شده تا این گوشی از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار باشد. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاع از موجودی محصولات، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. یکی از خفن ترین گوشی های امساله بنظرم. من قبل شیائومی داشتم و یکی دو ساله آیفون خریدم . امسال با این مدل بنظرم ارزش خرید پرچمدارای شیائومی خیلی بیشتر شده

    1. با سلام و وقت بخیر. جهت اطلاع از موجودی محصولات و قیمت بروز با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید

  2. دوربینش خفن بنظر میرسه ولی فکر نکنم توی بقیه بخشا به گوشیای مطرح بازار برسه

مقالات مرتبط