دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

راهنمای خرید گوشی اقتصادی شیائومی

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/02/10

یکی از مهم­ترین دلایل محبوبیت برند شیائومی، کیفیت خوب، به همراه قیمت مناسب است. بسیاری از علاقه­مندان به خرید گوشی اقتصادی شیائومی، به دنبال گوشی ­های اقتصادی از این برند هستند؛ چراکه علاوه بر کیفیت، قیمت گوشی شیائومی هم برایشان اهمیت دارد.

مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی باعث شده است تا دوستداران این برند، به دلیل محدودیت بودجه خود، از خرید گوشی اقتصادی شیائومی محروم نشوند. کمپانی شیائومی مدل‌های ارزان متنوعی در بازار دارد. ما در این مقاله راهنمای خرید گوشی اقتصادی شیائومی قصد داریم تا نگاهی به بهترین­های برند شیائومی در رده اقتصادی داشته باشیم.

خرید گوشی اقتصادی شیائومی مدل ردمی 12C

این گوشی از پردازشگر مدیاتک Helio G85 برخوردار است که در دو نسخه ۶۴ و ١٢٨ گیگابایتی به بازار عرضه می­شود، ولی در نهایت مدل 64 گیگابایتی آن بیشترین ارزش خرید را دارد. دوربین اصلی آن از یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج با رزولوشن QVGA بتشکیل شده و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است.

این گوشی دارا یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 10 وات و یک نمایشگر 71/6 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسلی است. وزن این گوشی 192 گرم بوده و سیستم عامل آن مبتنی بر اندروید ١٢ و رابط کاربری MIUI 13 می­باشد.

خرید گوشی اقتصادی شیائومی مدل پوکو M5

یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی شیائومی، پوکو M5 نام دارد. گوشی پوکو M5 به پردازشگر مدیاتک Helio G99 مجهز شده است. این گوشی از یک نمایشگر 58/6 اینچی IPS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسلی و نرخ نوسازی ٩۰ هرتزی بهره می‌برد. ترکیب رم و حافظه داخلی این گوشی 4 و 64 گیگابایت، 4 و 128 گیگابایت، و ۶ و 128 گیگابایت است.

باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ١٨ واتی است. این گوشی مبتنی بر سیستم­عامل اندروید 12 و MIUI 13 روانه بازار شده است. این گوشی 201 گرم وزن داشته و در رنگبندی متنوعی به بازار عرضه می­شود. چنانچه محدودیت بودجه ندارید، ما نظر شما را به خرید گوشی اقتصادی شیائومی مدل پوکو M5s که مدل پیشرفته­تر آن است، جلب می­کنیم.

خرید گوشی اقتصادی شیائومی مدل پوکو M5s

باید گفت که از اینجا به بعد، بر حسب افزایش کیفیت و عملکرد گوشی­های اقتصادی، قیمت گوشی شیائومی کمی بالاتر می­رود.

گوشی پوکو M5s با ویژگی‌‌هایی شاخصی ارائه شده است. نمایشگر آن 43/6 اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل فول اچ‌‌دی پلاس است. دوربین چهارگانه این گوشی شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ٢ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می­باشد.

قلب تپنده این گوشی یک تراشه مدیاتک هلیو G95 ۱۲ نانومتری است. گوشی پوکوM5s  مبتنی بر سیستم­ عامل اندروید ١۲ با رابط کاربری MIUI 13 ارائه شده است. ترکیب رم و حافظه داخلی این گوشی 4 و 64 گیگابایت، 4 و 128 گیگابایت، و ۶ و 128 گیگابایت می­باشد.

این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی­آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است. این نماینده اقتصادی شیائومی 179 گرم وزن داشته و قاب پشتی آن شیشه‌ای است و در رنگ‌‌‌های متنوع و جذابی به بازار عرضه می­شود.

تنها باید گفت که نسخه قدیمی اندروید و دوربین‌‌های جانبی نه‌چندان کاربردی آن می­توانند جزو نقاط ضعف تا حدودی آزاردهنده این گوشی باشند. اما به طور کلی، اگر قیمت گوشی شیائومی برایتان مهم است و قصد خرید گوشی شیائومی با نمایشگری جذاب و سخت‌افزاری مطمئن و قابل‌اتکا را دارید؛ خرید گوشی شیائومی مدل پوکو M5s از گزینه‌های اقتصادی پیش‌روی شماست.

راهنمای خرید گوشی اقتصادی شیائومی | خرید گوشی اقتصادی شیائومی | زودسود

خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ 4G

گوشی شیائومی مدل ردمی نوت ۱۳ 4G در حال حاضر یکی از بهترین گزینه­های خرید گوشی اقتصادی شیائومی با عملکرد و امکانات بهتر محسوب می‌شود. این گوشی از یک نمایشگر 67/6 اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل فول اچ‌دی پلاس، با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می­کند که یکی از نقاط قوت آن نسبا به رقباست.

وزن این گوشی 5/188 گرم است. پردازنده قدرتمند آن یک تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ مبتنی بر سیستم­عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 است که البته این گوشی بروزرسانی اندروید ۱۴ و (HyperOS) را هم دریافت کرده است. ترکیب رم و حافظه داخلی این گوشی ۴ در 64 گیگابایت، ۴ در 128 گیگابایت، ۶ در 128 گیگابایت، 8 در 128 گیگابایت، و 8 در 256 گیگابایت می­باشد.

دوربین سه­ گانه ای گوشی شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی ٢ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است و شارژر آن داخل جعبه قرار دارد. یکی دیگر از پیشرفت‌های قابل‌توجه این مدل نسبت‌به قبل، به برخورداری آن از بلندگوی استریوی دو کاناله مربوط می‌شود.

سخن پایانی

قیمت گوشی شیائومی بسیار متنوع است. در این مقاله راهنمای خرید گوشی، سعی کردیم تا 4 مورد از بهترین گوشی­های اقتصادی برند شیائومی را به علاقه­مندان خرید گوشی اقتصادی شیائومی معرفی کنیم. چنانچه قصد ندارید برای خرید گوشی سراغ مدل­های پرچمدار با قیمت بالا بروید، قطعا گزینه‌‌های این مقاله به‌ صرفه‌ترین انتخاب‌ها برای شما هستند. شما عزیزان میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از تخفیفات فروشگاه ، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. بجای شیائومی سامسونگ بخرید.هم قدیمی تره هم طول عمر بیشتری داره و کلا کیفیت بالاتری داره

    1. ارزش خرید خیلی بالایی داره. خیلی از کاربران از خریدش راضی بودن

    1. برای اطلاع از تخفیفات پیج اینستاگرام فروشگاه زودسود را دنبال کنیید.

مقالات مرتبط