دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/07/04

گجت های پوشیدنی امروزه به یکی از پر طرفدار ترین محصولات در بازار تکنولوژی و محصولات دیجیتال تبدیل شده اند. در این مقاله یعنی بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران قصد داریم بهترین مدل ها و برند های ساعت های هوشمند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در صورتی که به دنبال آشنایی بیشتر با ساعت های هوشمند هستید و یا قصد دارید از قیمت ساعت هوشمند شیائومی و یا اپل و یا دیگر برند ها مطلع شوید ، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران

برند های مختلفی اقدام به تولید و عرضه ساعت های هوشمند در بازار میکنند. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی ها و گزینه های منحصر بفرد میباشد. در ابتدا به محصولات برند شیائومی میپردازیم.

خرید ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی یکی از شرکت های فناوری مطرح چینی است که با ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، در دسته بندی ساعت های هوشمند از آن خود نموده است. در این مقاله به بررسی بهترین ساعت های هوشمند شیائومی خواهیم پرداخت.

بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران | خرید ساعت هوشمند شیائومی | زودسود

یکی از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی، مدل Mi Band 4 است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش رنگی AMOLED 0.95 اینچی است که به راحتی قابل مشاهده است. همچنین، این ساعت دارای قابلیت نمایش تاریخ و ساعت، مانیتورینگ فعالیت های ورزشی، اطلاعات سلامتی و ضبط مسیر GPS است. همچنین، این ساعت دارای قابلیت اطلاع رسانی از طریق اتصال به گوشی همراه است.

ساعت هوشمند شیائومی دیگری که می توان به عنوان یکی از بهترین ها در نظر گرفت، مدل Amazfit Bip است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی 1.28 اینچی با رزولوشن 176 در 176 پیکسل است. همچنین، این ساعت دارای قابلیت نمایش تاریخ و ساعت، مانیتورینگ فعالیت های ورزشی، نمایش اطلاعات سلامتی و ضبط مسیر GPS است. این ساعت همچنین دارای قابلیت اطلاع رسانی از طریق اتصال به گوشی همراه است.

در پایان این بخش از مقاله بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران بایدبه این مدل اشاره کنیم. ساعت هوشمند دیگری که می توان به عنوان یکی از بهترین ها در نظر گرفت، مدل Amazfit GTS است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED 1.65 اینچی با رزولوشن 348 در 442 پیکسل است.

همچنین، این ساعت دارای قابلیت نمایش تاریخ و ساعت، مانیتورینگ فعالیت های ورزشی، نمایش اطلاعات سلامتی و ضبط مسیر GPS است. این ساعت همچنین دارای قابلیت اطلاع رسانی از طریق اتصال به گوشی همراه است.

ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمند اپل سری 5 به عنوان یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده توسط اپل، یک ساعت هوشمند بسیار قدرتمند است. این ساعت دارای صفحه نمایش LTPO OLED Retina با اندازه 1.78 اینچ است که به راحتی محتوای رنگی را با کیفیت عالی نمایش می دهد.

بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران | خرید ساعت هوشمند شیائومی | زودسود

ساعت هوشمند اپل سری 5 همچنین دارای قابلیت هایی نظیر نمایش تاریخ و ساعت، مانیتورینگ فعالیت های ورزشی، اطلاعات سلامتی و نقشه برداری GPS است. علاوه بر این، ساعت هوشمند اپل سری 5 دارای قابلیت پاسخگویی به تماس ها، ارسال و دریافت پیام ها و اطلاع رسانی از طریق اپل واچ اپ است.

ساعت هوشمند اپل سری 4 یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند اپل است. این ساعت دارای صفحه نمایش LTPO OLED Retina با اندازه 1.78 اینچ است که تصاویر با کیفیت و زنده را نمایش می دهد. جهت اطلاع از قیمت ساعت هوشمند اپل با فروشگاه ما در تماس باشید

ساعت هوشمند اپل سری 4 همچنین دارای قابلیت نمایش تاریخ و ساعت، مانیتورینگ فعالیت های ورزشی، اطلاعات سلامتی و نقشه برداری GPS است. این ساعت همچنین دارای قابلیت ارسال و دریافت پیام ها، اطلاع رسانی از طریق اپل واچ اپ و پاسخگویی به تماس ها است.

ساعت هوشمند اپل سری 3 نیز یکی از گزینه های مناسب در دسته ساعت های هوشمند اپل است. این ساعت دارای صفحه نمایش Retina با اندازه 1.65 اینچ است که تصاویر با کیفیت را نمایش می دهد.

ساعت هوشمند اپل سری 3 همچنین دارای قابلیت نمایش تاریخ و ساعت، مانیتورینگ فعالیت های ورزشی، اطلاعات سلامتی و نقشه برداری GPS است. این ساعت همچنین دارای قابلیت ارسال و دریافت پیام ها و پاسخگویی به تماس ها است.

فروشگاه اینترنتی زودسود

در مقاله بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران به معرفی بهترین اسمارت واچ ها برای خرید در بازار ایران پرداختیم. فروشگاه اینترنتی زودسود بعنوان یکی از بهترین و بزرگترین فروشندگان ساعت هوشمند در خدمت شما عزیزان میباشد.

شما عزیزان میتوانید جهت خرید ساعت هوشمند شیائومی و اطلاع از قیمت مدل های آن با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. همچنین جهت اطلاع از اخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

نظرات کاربران

  1. ساعتای شیائومی نسبت به اپل منطقی تره چون میشه کامل ازش استفاده کرد. قابلیت های اپل واچ بیشتریا توی ایران محدودیت دارن

  2. مقاله خوبی بود بنظرم نقد و بررسی تخصصی برای هر کدوم از مدلای پرچمدار هم بنویسید.

مقالات مرتبط