دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ در 2023 و 2024

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/12/23

راهنمای خرید بهترین گوشی

گوشی های موبایل سامسونگ به دلیل داشتن تنوع بسیار بالا در مدل ، رنگ و ویژگی ها کاربران بسیاری را به خود جذب کرده اند. این برند بزرگ کره ای با در نظر گرفتن نیاز هر طبقه از جامعه، گوشی های مختلفی را معرفی و در بازار عرضه کرده تا کسانی که قصد خرید گوشی سامسونگ را دارند بتوانند به راحتی گوشی مناسب خود را پیدا کنند.

سال 2023 نیز با پیشرفت های فراوانی در زمینه تکنولوژی همراه بود و با ادغام هوش مصنوعی با گوشی های هوشمند قرار است به مرور با گوشی هایی به مراتب بهتر و پیشرفته تر روبرو باشیم. اما در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2023 و 2024 بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید گوش های سامسونگ را دارید پس تا انتها همراه ما باشید.

سامسونگ گلکسی S24  اولترا

گلکسی S24 اولترا سامسونگ را میتوان بهترین و قدرتمندترین گوشی برند سامسونگ در نظر گرفت. این گوشی قدرتمند که بالارده ترین و بهترین گوشی در سری اس 24 میباشد، به لطف هوش مصنوعی و سخت افزار فوق العاده در تمامی بخش ها درخشان عمل کرده است. برند کره ای در این گوشی پرچمدار خود از نمایشگر 6.8 اینچی داینامیک آمولد 2X با نرخ نوسان 120 هرتز و رزولوشن 3088 در 1440 پیکسل استفاده کرده تا بهترین نمایشگر دنیا را داشته باشید.

جنس پنل پشتی از نوع شیشه مات بوده که با یک لایه گوریلا گلس محافظت میشود. فریم گوشی نیز برای اولین بار از جنس تیتانیوم بوده که علاوه بر وزن کمتر، تاثیر بیشتری در خنک کنندگی گوشی داشته و در مقاومت بیشتری نیز از خود نشان میدهد.

قلب تپنده گلکسی S24 اولترا پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 میباشد که با ادغام شدن هوش مصنوعی، حال عملکرد بهتری داشته و میتواند در زمینه ادیت و ویرایش ها سریعتر و بهتر عمل کند. حافظه ذخیره سازی گوشی نیز 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت میباشد.

قاتل پرچمدار سامسونگ ، گلکسی S21 FE

در سال های گذشته گوشی های قاتل پرچمدار بسیار محبوب شده اند. این گوشی ها با داشتن ظاهر و ویژگی های گوشی پرچمدار اما با قیمت پایین تر، پرچمداران برند های بزرگ را به چالش میکشند. سامسونگ نیز در این رده فعالیت کرده و در سال 2023 گلکسی S23 FE را روانه بازار کرد.

در ادامه مقاله راهنمای خرید بهترین گوشی به این بخش میپردازیم.صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع سوپر آمولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل گلکسی S23 FE یکی از بهترین صفحه نمایش ها در گوشی های سامسونگ بوده که میتواند بالاترین کیفیت را در اختیار کاربران قرار بدهد.

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE را دارید باید بدانید که این گوشی از یک باطری با ظرفیت 4500 میلی آمپر استفاده میکند و میتواند یک روز کامل را در حال فعالیت باشد. پردازنده این گوشی اگزینوس 2100 بوده که عملکردی قدرتمند دارد.

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ در 2023 و 2024 | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود

سامسونگ گلکسی A34

گلکسی A34 را میتوان یکی از بهترین و قدرتمندترین میان رده های سامسونگ دانست که بر خلاف قیمت اقتصادی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در طراحی پنل پشتی این گوشی از شیشه استفاده شده که برای یک گوشی میان رده کاملا مناسب میباشد. فریم گوشی اما از جنس پلاستیک میباشد. صفحه نمایش گلکسی A34 با ابعاد 6.6 اینچ از نوع سوپرآمولد بوده که با نرخ نوسان 120 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2340 را به شما ارائه میدهد.

در این گوشی از تراشه دایمنسیتی 1080 استفاده شده است. مکمل این پردازنده رم 6 یا 8 گیگابایتی بوده که بر اساس نیاز کاربر متفاوت است. در بخش باتری نیز با یک باتری با ظرفیت 5000 میلی امپر روبرو هستیم که از شارژر 25 واتی نیز پشتیبانی میکند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ A34 را دارید باید بدانید که این گوشی با داشتن طراحی با کیفیت و مشابه با پرچمداران، بالاترین ارزش خرید را میان تمامی گوشی های میان رده دارد.

بهترین دوربین سامسونگ ، گلکسی S23 ULTRA

گوشی های اولترا قوی ترین گوشی های پرچمدار سامسونگ بوده که مجموعه ای کامل از تکنولوژی و قدرت است. گلکسی S23 اولترا با باطری 5000 میلی آمپری میتواند عملکردی درخشان را در زمینه شارژدهی داشته باشد. تراشه استفاده شده در این گوشی اسنپدراگون 8 نسل 2 بوده که مطابق با نیاز های سامسونگ تغییراتی نیز داشته است.

دوربین فوق العاده گلکسی S23 اولترا زیباترین بخش آن است. یک حسگر 200 مگاپیکسلی با زوم فوق العاده 10 برابری میتواند اتفاقات و وقایع را با بهترین کیفیت برای شما ثبت کند. در کنار این دوربین از دو لنز 12 و 10 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است. نکته قابل توجه برای کسانی که قصد خرید گوشی سامسونگ را دارند این است که این گوشی تنها 1200 دلار قیمت داشته و میتواند با بسیاری از پرچمداران برند های دیگر رقابت کند.

گلکسی زد فلیپ 5

اخرین مورد در راهنمای خرید بهترین گوشی ما گلکسی زد فلیپ 5 است. در حال حاضر استفاده از گوشی های تاشو آنچنان همه گیر نشده اما سامسونگ در تلاش است تا این گوشی هارا محبوب تر از گذشته کند. اخرین نسل از گوشی های تاشو سامسونگ با نام گلکسی زد فلیپ 5 در سال 2023 معرفی شد تا معیار های جدیدی را برای این دسته از گوشی های هوشمند تعریف کند.

صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 5 از نوع داینامیک آمولد بوده که یک نمایشگر جانبی 3.4 اینچی نیز دارد. در این گوشی از 8 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده استفاده شده است. زد فلیپ 5 با حافظه 256 و 512 گیگ در بازار عرضه شده است.

شما کدام گوشی سامسونگ را پیشنهاد میکنید؟

سال 2023 برای سامسونگ سالی پر از موفقیت و فروش خوب بوده است. در این مقاله به معرفی راهنمای خرید بهترین گوشی های متنوع سامسونگ پرداختیم تا آن دسته از عزیزان که به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستند، انتخابی مناسب داشته باشند. انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید گوشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل ما فروشگاه زودسود را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم تا گوشی های هوشمند را با بهترین قیمت و اصالت خریداری کنید. شما عزیزان میتوانید جهت دریافت آخرین اخبار تخفیفات، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. سلام. گوشی هایی که معرفی شده مخصوصا پرچمدار ها اصلا قیمت مناسبی ندارن. خیلی از افراد نمیتونن همچین گوشی رو بخرن

    1. با سلام. هدف از این مقاله معرفی با ارزش ترین و بهترین گوشی های سامسونگ بوده

    1. با سلام. مقالاتی برای راهنمای خرید گوشی های میان رده شیائومی در وبلاگ قرار داره. در آینده مقالات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد

  2. مقاله خوبی بود و به مدل های خوبی هم اشاره شده بود. ممنونم

مقالات مرتبط