دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

نقد و بررسی گلکسی A25 سامسونگ | میان رده کهکشانی

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/11/14

سامسونگ در دی ماه 1402 از جدیدترین گوشی میان رده خود یعنی گلکسی A25 رونمایی کرد. این گوشی خوش قیمت میان رده با صفحه نمایش بروز و تراشه جدید باعث شده تا با یک گوشی میان رده با ارزش خرید بالا مواجه باشیم. پس اگر قصد خرید گوشی سامسونگ در رده میان رده و اقتصادی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گلکسی A25 سامسونگ

همانطور که سامسونگ خبر داده بود، در روز های پایانی سال 2023 گوشی جدید سری A معرفی شد. این گوشی با پشتیبانی از اینترنت 5G یکی از معدود میان رده های اقتصادی سامسونگ است که از این تراشه و قابلیت پشتیبانی میکند. همچنین سخت افزار مناسب در کنار رابط کاربری سامسونگ و نرم افزار بروز سبب شده تا با یک گوشی با ارزش خرید بالا روبرو باشیم.

طراحی و کیفیت ساخت

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی A25 را دارید باید بدانید که در نگاه اول با یک گوشی با کیفیت و طراحی زیبا روبرو هستیم. پنل پشتی گوشی شباهت فراوانی به گلکسی S23 FE دارد. به همین دلیل احساس میکنید که یک گوشی قاتل پرچمدار را در دست دارید.

در پنل پشتی از یک قاب یکدست پلاستیکی استفاده شده که بدلیل اقتصادی بودن گوشی امری طبیعی است. فریم گوشی نیز از جنس پلاستیک میباشد. البته برند کره ای در این بخش هوشمند عمل کرده و در ظاهر احساس میکنیم که با یک فریم آلومینیومی روبرو هستیم.

نمایشگر گلکسی A25 سامسونگ

در این گوشی اقتصادی از یک نمایشگر با ابعاد 6.5 اینچ استفاده شده که از نوع سوپرآمولد میباشد. میزان رزولوشن نمایشگر بر اساس گزارش های منتشر شده 2340 در 1080 با تراکم پیکسلی 396 پیکسل در هر اینچ است.

از دیگر ویژگی های نمایشگر گوشی باید به نرخ نوسان سازی 120 هرتزی و میزان روشنایی 1000 نیتی اشاره کرد. با توجه به اقتصادی بودن گوشی، میزان روشنایی قابل قبول است اما در بخش میزان نرخ نوسان سازی با یک شگفتی روبرو هستیم که ارزش خرید گوشی را بسیار بیشتر میکند.

سخت افزار و پردازشگر

سامسونگ در گوشی اقتصادی جدید خودش از پردازنده اگزینوس 1280 استفاده کرده که در گوشی های میان رده و اقتصادی مورد استفاده قرار میگیرد. این تراشه با تکنولوژی 5 نانومتری و 8 هسته ای میتواند از پس تمامی نرم افزار ها و بازی های بروز بر آمده و مشکلی در اجرای نرم افزار ها نداشته باشد.

نقد و بررسی گلکسی A25 سامسونگ | میان رده کهکشانی | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود

دوربین و عکسبرداری

در پنل پشتی گوشی با سه دوربین مواجه هستیم. دوربین اصلی از نوع واید با وضوح 50 مگاپیکسل که از لرزشگیر خودکار استفاده میکند. دوربین اولتراواید گوشی با وضوح 8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم 2.2 است. و در نهایت دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی که عملکردی متوسط دارد.

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی A25 را دارید باید بدانید که برند کره ای از یک لنز 13 مگاپیکسلی استفاده کرده که از کیفیت مناسبی برخوردار است. بطور کلی عملکرد دوربین گوشی مناسب بوده و میتوان نمره قبولی را به آن داد.

باتری و شارژدهی

یک باتری 5000 میلی آمپری وظیفه فعال نگه داشتن گوشی را دارد. این باطری که از شارژ 25 واتی نیز پشتیبانی میکند میتواند در بازه زمانی 1 ساعت و 30 دقیقه ای گوشی را کامل شارژ کند. نکته منفی اما قرار نداشتن آداپتور در داخل جعبه است.

گلکسی A25 سامسونگ ارزش خرید دارد؟

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ در دسته میان رده و اقتصادی هستید، میتوانید این گوشی را در لیست خود قرار بدهید. از نقاط قوت این گوشی میتوان به پردازنده اختصاصی قدرتمند، باتری با ظرفیت بالا، طراحی مناسب و متریال با کیفیت اشاره کرد. همین موارد سبب میشود تا این گوشی را در صدر لیست گوشی های خود قرار بدهید.

شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی سامسونگ گلکسی A25 از فروشگاه ما بازدید نمایید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه، پیج اینستاگرام فروشگاه زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. درسته دوربینش 50 مگاپیکسله ولی همش عدده و روی کاغذ. از نظر کیفیت از هم رده های شیائومی کیفیتش پایین تره. من خودم یه هم رده شیائومی رو توصیه میکنم

    1. با تشکر از دیدگاه شما. در صورتی که تجربه استفاده طولانی مدت از این گوشی را دارید، تجربه کاربری خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

  2. سامسونگ یه مزیت که داره اینه که گوشیاش حتی پایین رده ها هم کیفیت ساخت بالایی دارن. ولی اختلاف کیفیت رو بیشتر میشه توی مقایسه با بقیه گوشیا دید. من یه دوره ای ردمی 12c داشتم خیلی خوب بود کاملا راضی بودم. سامسونگای پایین رده اما به مرور سرعتشون کم میشه و با کلی هنگ مواجه میشیم

  3. من ۲ هفته میشه خریدم راضی نیستم چون هنگ میکنه،صفحه گوریل گلس نداره،با ۱۱ میلیون میشه a34 خرید کیفیتش از این بهتره

مقالات مرتبط