دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بررسی گلکسی A15 سامسونگ | ارزان قیمت اما با کیفیت

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/12/14

گلکسی A15 سامسونگ بعنوان یک گوشی پایین رده و اقتصادی، یکی از محبوب ترین گوشی های سامسونگ بوده که طرفداران بسیاری دارد. شاید بسیاری از اخبار حول گوشی های پرچمدار و بالا رده باشد اما باید بدانیم که بخش اعظمی از درآمد شرکت های گوشی سازی از فروش دستگاه های اقتصادی و پایین رده میباشد. اما گلکسی A15 سامسونگ تا چه مقدار ارزش خرید دارد؟ پس اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید، برای یافتن پاسخ تا انتها با ما همراه باشید.

گلکسی A15 سامسونگ، خوب یا بد؟

گوشی های سری A سامسونگ همواره از پرطرفدار ترین گوشی ها بوده و هستند. گلکسی A15 بعنوان ارزان ترین و اقتصادی ترین گوشی در رده گوشی های A میباشد که قابلیت های بسیاری را درون خود جای داده است. سامسونگ برای فروش بیشتر دست به ارتقاهای بسیار عمیق زده تا در نسل A15 با گوشی بهتر و با کیفیت تر روبرو باشیم.

طراحی و کیفیت ساخت

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی A15 را دارید باید بدانید که با یک گوشی با کیفیت روبرو هستیم. در پنل پشتی و فریم با پلاستیک روبرو هستیم. طراحی گوشی کاملا تخت بوده و در پنل پشتی بجز دوربین های جزیره ای و لوگوی سامسونگ چیز دیگری مشاهده نمیشود. لبه ها نسبت به پنل پشتی طراحی نسبتا تیزی داشته اما احساس ناخوشایندی را هنگام استفاده منتقل نمیکند.

نمایشگر گلکسی A15 سامسونگ

این گوشی اقتصادی در بخش نمایشگر از یک ارتقای چشمگیر استفاده کرده است. در این گوشی با یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع سوپرآمولد روبرو هستیم که نرخ نوسان سازی 90 هرتز را به کاربر ارائه میدهد. نمایشگر بخشی است که سامسونگ در آن سنگ تمام گذاشته و شاهد یک پیشرفت بزرگ در این بخش بودیم.

نمایشگر 6.5 اینچی سوپرآمولد با اینکه حاشیه زیادی دارد اما کیفیت بالایی را ارائه میدهد. پنل با کیفیت تا روشنایی 800 نیت را به کاربر ارائه میدهد و در نشان دادن نور همانند گوشی های میان رده عمل میکند. بطور کل اگر قصد خرید گوشی سامسونگ A15 را دارید باید بدانید که نمایشگر آن شما را کاملا راضی خواهد کرد.

نرم افزار و رابط کاربری

جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ با اندروید 14 و رابط کاربری اختصاصی OneUI 6 در بازار عرضه شده است. به همین دلیل در این گوشی با ویژگی های نرم افزاری مدرن روبرو هستیم که رابط کاربری و استفاده از گوشی را بسیار راحت تر میکند.

بررسی گلکسی A15 سامسونگ | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود

سخت افزار و پردازنده

سامسونگ تصمیم گرفته در جدیدترین گوشی سری A خود از پردازنده هلیو G99 استفاده کند. این پردازنده با لیتوگرافی 6 نانومتری 8 هسته را در اختیار امور پردازشی قرار میدهد. دو هسته با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 6 هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز وظیفه پردازش های مختلف گوشی را بر عهده دارند.

شما عزیزان میتوانید گلکسی A15 سامسونگ را با حافظه 128 و یا 256 گیگابایتی در کنار رم 4، 6 و یا 8 تهیه کنید.توصیه این است که مدل 8 گیگابایتی را خریداری کنید تا در هنگام استفاده های گوناگون با مشکل لگ و کمبود رم روبرو نشوید.

دوربین

در پنل پشتی با سه دوربین روبرو هستیم. دوربین واید با وضوح 50 مگاپیکسل در کنار دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی، ترکیب دوربین های این گوشی را شکل میدهند. دوربین سلفی نیز یک حسگر 13 مگاپیکسلی بوده که عملکردی مناسب برای تصاویر سلفی در روشنایی روز دارد.

باتری و شارژدهی

سامسونگ در گلکسی A15 از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر استفاده کرده که ظرفیتی متداول در گوشی ها است. سخت افزار و نرم افزار بهینه و کم حجم سبب شده تا میزان شارژدهی گوشی بالا بوده و بین 1 تا 2 روز شارژدهی را در اختیار داشته باشیم.

گلکسی A15 سامسونگ ارزش خرید دارد؟

در این مقاله به معرفی و بررسی سخت افزار و نرم افزار گلکسی A15 پرداختیم. این گوشی نسبت به رقبای خود ارزش خرید بالایی داشته و به راحتی میتواند ردمی 12C را به راحتی شکست بدهد. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه ما بازدید نمایید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. تازه این گوشی رو خریداری کردم. کیفیت خوبی داره نسبت به گوشی های ضعیف قدیمی سامسونگ خیلی بهتره. ولی خب انتظار خیلی بالایی نمیشه ازش داشت. در کل اگر دنبال یه گوشی ارزون و متوسط هستید، این گوشی خوبه

    1. با تشکر از دیدگاه و به اشتراک گذاشتن تجربه کاربریتون. اگر نقاط قوت و ضعف بیشتری رو میتونید لیست کنید برای ما ارسال کنید تا بقیه کاربران هم تصمیم بهتری در هنگام خرید داشته باشن

    1. با سلام و تشکر از دیدگاه شما. برای این نظر دلیلتون رو هم ارسال میکنید تا بقیه کاربران تصمیم بهتر و روشن تری برای خرید این گوشی بگیرن؟

مقالات مرتبط