دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

چرا گلکسی S24 سامسونگ بخریم؟

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/01/08

گوشی گلکسی S24 سامسونگ، در بین پرچمداران سامسونگ، ارزان‌ترین و البته خوش‌دست‌ترین گوشی پرچمدار و یکی از بهترین گوشی‌های کامپکت بازار است که به علاقه­مندان به خرید گوشی سامسونگ، ویژگی‌های جذاب و منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.

گوشی گلکسی S24 رقیب سرسخت و مستقیم آیفون ۱۵ اپل به حساب می‌آید. در ادامه قصد داریم تا به شکل دقیقی به بررسی گلکسی S24 پرداخته و درباره ارزش خرید آن صحبت کنیم. چنانچه شما هم قصد خرید گوشی سامسونگ از این مدل را دارید، این بررسی به شما کمک شایانی در خریدتان خواهد کرد.

گوشی گلکسی S24 سامسونگ برای کسانی که دوست دارند تا یک گوشی پرچمدار از این برند را داشته باشند و در عین حال قیمت گوشی سامسونگ هم برایشان اهمیت دارد، گزینه خیلی خوبی به نظر می­رسد. ما قصد داریم تا در این مقاله به بررسی و معرفی این گوشی پرداخته و به این سؤال پاسخ دهیم که چرا باید یک گوشی گلکسی S24 بخریم؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

برخورداری از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ

قابلیت‌های هوش مصنوعی در واقع، مهم‌ترین ویژگی جدید سری گلکسی S24 هستند. برخی از این قابلیت‌ها بسیار کاربردی هستند. به عنوان مثال: قابلیت Circle to Search که در این قابلیت شما می­توانید فقط با کشیدن دایره دور چیزی که مد نظر شماست، جستجو درباره آن را انجام دهید.

از قابلیت­های دیگر هوش مصنوعی در گلکسی S24 سامسونگ باید به امکان ترجمه‌ی همزمان با تماس‌ تلفنی و ویرایش فوق العاده تصاویر اشاره کرد که این ویرایش تصاویر آن مورد استقبال زیادی از سوی کاربران قرار گرفته؛ چراکه ویرایش تصاویر را بسیار آسان­تر کرده است.

برخورداری گلکسی S24 از آپدیت 7 ساله!

چند سال قبل کمپانی سامسونگ برای گوشی‌های پرچم‌دار خود آپدیت اصلی ۴ ساله و آپدیت امنیتی ۵ ساله را ارائه می­کرد، اما حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا زمان آپدیت گوشی‌های پرچم‌دار خود را به ۷ سال افزایش دهد. این بدین معناست که اگر شما یکی از گوشی‌های سری S24 را خریداری کنید، حداقل تا سال ۲۰۳۱ می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

نمایشگر روشن‌تر و نسبتا بزرگ‌تر گلکسی S24

گوشی گلکسی S24 سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی از نوع OLED با فناوری ساخت Dynamic LTPO AMOLED 2X است. در مدل قبلی این اندازه 1/6 بود که درست است نسبت به مدل قبل تغغیر زادی نکرده است، اما به هر حال بزرگ­تر شده است.

این مدل دارای نمایشگر رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ است. همچنین باید به این نکته هم اشاره کرد که روشنایی نمایشگر این گوشی حالا به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد که در مدل اولترا ارائه شده است. با این حساب حتی در روشن‌ترین محیط‌ها هم با روشنایی این نمایشگر هیچ مشکلی نخواهید داشت.

بهبود توان اگزینوس 2400 در گلکسی S24

در خرید گوشی سامسونگ، در نظر گرفتن قدرت پردازنده آن حرف اول را می­زند. سیستم پردازنده گوشی گلکسی S24 سامسونگ اگزینوس 2400 می­باشد. این تراشه دارای پردازنده مرکزی ۱۰ هسته‌ای است. در کنار این پردازنده مرکزی، یک پردازنده گرافیکی Xclipse 940 و مودم Exynos 5300 قرار گرفته است.

این مدل رقیب قدرتمندی برای سیستم عامل اسنپدراگون محسوب می‌شود. بنابراین اگر اهل بازی هستید، دیگر لازم نیست نگران مشکل در اجرای این سیستم باشید و با خیال راحت می‌توانید مدل اگزینوس گلکسی S24 را خریداری کنید.

رم گلکسی S24 سامسونگ از نوع LPDDR5X بوده و ۸ گیگابایت ظرفیت دارد. حافظه داخلی آن هم در مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی از نوع UFS 4.0 بوده و در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به UFS 3.1 تغییر می‌کند.

چرا گلکسی S24 سامسونگ بخریم؟ | خرید گوشی سامسونگ | زودسود

بهبود ثبت تصاویر در دوربین گلکسی S24

دوربین اصلی گوشی گلکسی S24 سامسونگ دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی گلکسی S24 سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی دارد. کمپانی سامسونگ مدعی است که به لطف امکانات هوش مصنوعی و پردازش تصویر بهتر در این مدل، دوربین‌های این گوشی قادر به ثبت تصاویر بهتری هستند.

مثلا می­توان به قابلیت Pro Visual Engine اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد در تاریکی شب زوم کنید و تصاویر شفاف‌تر با زوم کمتر ثبت کنید. این ویژگی برای جداسازی بهتر سوژه از پس‌زمینه در حالت پرتره نیز مفید است.

افزایش ظرفیت باتری گلکسی S24

مدل S23 از باتری با ظرفیت 3900 میلی­آمپری بهره می­برد اما گوشی گلکسی S24 دارای یک باتری با ظرفیت 4000 میلی­آمپر ساعتی است. در استفاده روزمره و معقول از این گوشی، شما می‌توانید ۱ روز کامل از آن بهره ببرید. این یعنی از ساعت ۷ صبح با شارژ ۱۰۰، درصد باتری تا ساعت ۷ یا ۸ شب به حدود ۲۵ درصد می‌رسد که عملکرد خوبی برای گوشی کامپکتی مثل گلکسی S24 سامسونگ می­باشد.

ثابت ماندن قیمت جهانی در گلکسی S24

شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S24 سامسونگ را مانند نسل قبلی آن با همان قیمت پایه ۷۹۹ دلار راهی بازار می­کند. بنابراین همین ثابت ماندن قیمت جهانی را می‌توان از نکات مثبت این گوشی در نظر گرفت.

جمع­بندی نهایی

گوشی گلکسی S24 سامسونگ به علت ویژگی‌های منحصر به فرد خود، برای افرادی که به دنبال خرید گوشی سامسونگ پرچمدار با عملکرد عالی و دسترسی به تکنولوژی‌های جدید هستند، بسیار مناسب است. و نیز کسانی که قیمت گوشی سامسونگ برایشان مهم است و به دنبال یک گوشی عالی با قیمت مناسب می­گردند، این مدل گزینه خوبی است. همچنین، این گوشی برای علاقمندان به عکاسی و ثبت ویدیو با کیفیت بالا نیز پیشنهاد می‌شود. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از آخرین تخفیفات و اخبار، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. گوشی با این قیمت بالا به درد هر کسی نمیخوره. ویژگی خوب داره ولی قیمتش خیلی زیاده مخصوصا برای ایرانیا

  2. آیفون بهتره. تنها مشکل اینه که آیفون رجیستر نمیشه و سامسونگ میشه

  3. آپدیت 7 ساله چیزیه که اپل خیلی وقته واسه ایفونا انجام میده. این کامنتو بزارم دعوا میشه ولی خداییش 99 درصد از ایده ها و قابلیت های اپل استفاده کرده سامسونگ

    1. با سلام و تشکر از دیدگاه شما. در هر دوره هر دو برند از قابلیت های همدیگه استفاده هایی داشتن. در نهایت باعث میشه که تجربه کاربری گوشی ها بهتر باشه.

مقالات مرتبط