دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

راهنمای خرید گوشی میان رده سامسونگ | بهار 1403

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/01/18

با ورود به بازار گوشی‌های هوشمند، انتخاب یک گوشی با کیفیت و قیمت مناسب ممکن است مشکل و پیچیده به نظر بیاید. در این نوشتار، قصد داریم برای شما نکات و راهنمایی هایی را بیان کنیم تا با خیالی آسوده، بهترین تصمیم را در خرید گوشی میان رده سامسونگ بگیرید.

کمپانی سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در دنیا است. گوشی­های این برند از پرفروش‌ترین­های بازار هستند. برخی برای خرید گوشی سامسونگ، دست روی بهترین گوشی ‌های سامسونگ، یعنی پرچمداران این کمپانی می­گذارند که این گوشی­ها در رتبه‌ی اول بهترین­های جهان قرار دارند.

اما خرید گوشی­های پرچمدار سامسونگ برای همه امکان پذیر نیست؛ چراکه پرچمداران این کمپانی قیمت خیلی بالایی دارند. گرچه قیمت این مدل از گوشی های سامسونگ زیاد است ولی در گروه کامل‌ترین گوشی‌های هوشمند از هر نظری قرار می­گیرند.

از سوی دیگر برای علاقه­مندان به این برند که بودجه کمتری برای خرید گوشی سامسونگ دارند، و در عین حال به دنبال کیفیتی نسبتا مطلوب هستند، یک گوشی میان رده سامسونگ، علاوه بر قیمتی مناسب­تر، از سخت افزار خوبی نیز برخوردار است که این باعث می­شود تا اکثر علاقه­مندان به خرید گوشی میان رده سامسونگ، با بودجه مناسب­تری قادر به تهیه آنها باشند.

راهنمای خرید گوشی میان رده سامسونگ

گوشی میان رده گلکسی A35 سامسونگ

در ادامه به معرفی یک نمونه دیگر برای کسانی که قصد خرید گوشی سامسونگ را دارند خواهیم پرداخت:

معرفی گوشی گلکسی A35 سامسونگ

گوشی میان رده سامسونگ مدل گلکسی A35 سامسونگ با سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1  و قابلیت‌های برتر، می­تواند یکی دیگر از بهترین انتخاب‌های شما ‌باشد. همچنین شرکت سامسونگ برای نخستین ‌بار در سری A، از قابلیت امنیتی Knox Vault استفاده کرده که این قابلیت یک راهکار امنیتی سخت‌افزاری می­باشد.

راهنمای خرید گوشی میان رده سامسونگ | بهار 1403 | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود

طراحی و بدنه گوشی گلکسی A35 سامسونگ

ابعاد گوشی گلکسی A35 سامسونگ 161.7 در 78.0 در 8.2 میلی‌متر با وزن 209 گرم می­باشد. طراحی بدنه این گوشی مشابه اغلب گوشی‌های میان‌ رده سامسونگ و حتی پرچمداران آن است. این گوشی در چهار رنگ لیمویی، آلی یخی، آبی تیره و یاسی عرضه می­شود. قاب عقب این گوشی از شیشه ساخته شده، اما فریم آن پلاستیکی است. این گوشی نیز مانند مدل گلکسی A55 که قبلا به آن پرداخته شد، در زیر دکمه‌هایش دارای یک برآمدگی جدید است که به آن Key Island می‌گویند.

نمایشگر گوشی گلکسی A35 سامسونگ

گوشی میان رده گلکسی A35 سامسونگ با صفحه نمایش 6.6 اینچی سوپر امولد است که از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار است. همچنین نماسیگر این گوشی ضریب تازه­سازی 120 هرتزی را با قابلیتVision Booster ارائه می‌دهد.

 پردازنده و سخت افزار گوشی گلکسی A35 سامسونگ

گوشی گلکسی A35 سامسونگ با پردازنده اگزینوس 1380، و در سه پیکربندی که دو نسخه آن با رم‌ 6 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 128 و 256 گیگابایتی است، و نسخه سوم آن با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی است ارائه می­شود. برای برخی از کسانی که قصد خرید گوشی میان رده سامسونگ را دارند، شاید پردازنده ضعیف­تر آن نسبت به مدل A55 اهمیت داشته باشد.

دوربین گوشی گلکسی A35 سامسونگ

گوشی گلکسی A35 سامسونگ با دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بخش جلویی این گوشی هم یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار دارد.

باتری گوشی گلکسی A35 سامسونگ

گوشی گلکسی A35 سامسونگ با یک باتری 5000 میلی‌آمپری مجهز شده که به شما امکان استفاده طولانی‌تر از این دستگاه را خواهد داد. این میزان از ظرفیت و قدرت باتری همچنان برای خرید گوشی میان رده سامسونگ، ویژگی خوبی است.

آیا گوشی گلکسی A35 سامسونگ ارزش خرید دارد؟

همانگونه که پیش­تر نیز گفته شد، گوشی گلکسی A35 سامسونگ هم مانند مدل قبلی برای افرادی که به دنبال خرید گوشی میان رده سامسونگ با کیفیت و قیمت مناسب هستند، مناسب است. و این در صورتی است که قدرت کمتر پردازشگر آن برای این دسته از افراد اهمیتی نداشته باشد. اما در کل می­توان آن را گزینه مناسبی در میان گوشی­های میان رده سامسونگ دانست.

گوشی میان رده گلکسی A25 سامسونگ

در ادامه به بررسی یک مورد دیگر برای خرید گوشی سامسونگ پرداخته خواهد شد:

معرفی گوشی گلکسی A25 سامسونگ

گوشی گلکسی A25 سامسونگ با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری آن One UI 6 ارائه شده است و می­تواند یکی دیگر از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید گوشی میان رده سامسونگ ‌باشد. کمپانی سامسونگ، این گوشی را در دسامبر ۲۰۳۳ معرفی و منتشر کرده است که در عین اقتصادی بودن، ویژگی­های خوب و جذابی دارد که یکی از این ویژگی­ها مجهز شدن به تکنولوژی ۵G است.

طراحی و بدنه گوشی گلکسی A25 سامسونگ

گوشی گلکسی A25 سامسونگ یک طراحی تخت و مات دارد و ابعاد آن کمی بزرگتر از مدل A24 شده است. این گوشی دارای ابعاد ۱۶۲.۱ در ۷۷.۶ در ۸.۳ میلی‌متر و وزن ۱۹۷ گرم است و گوشه‌های گرد و لبه‌های تخت دارد. پنل جلویی آن از جنس شیشه است. این گوشی در رنگ‌های مختلف آبی، مشکی و زرد ارائه می­شود.

راهنمای خرید گوشی میان رده سامسونگ | بهار 1403 | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود

نمایشگر گوشی گلکسی A25 سامسونگ

گوشی گلکسی A25 سامسونگ دارای یک نمایشگر 5/6 اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن تصویر۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به می­باشد. این گوشی میان رده سامسونگ قابلیت نمایش رنگ‌ها به صورت شفاف و زنده را داشته و با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، در محیط‌های گوناگون وضوح تصویر خوبی را از خود نشان می‌دهد.

پردازنده و سخت افزار گوشی گلکسی A25 سامسونگ

گوشی گلکسی A25 سامسونگ از پردازنده اگزینوس 1280 استفاده می­کند. این گوشی از لحاظ ظرفیت حافظه داخلی و رم، در ۲ نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی ارائه شده است که شما می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود یکی از آنها را خریداری کنید.

دوربین گوشی گلکسی A25 سامسونگ

در پشت گوشی گلکسی A25 سامسونگ یک دوربین سه­گانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین سلفی به کار رفته در این مدل از گوشی میان رده سامسونگ، همان کیفیت و وضوح قبل را داشته و شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی می­باشد.

باتری گوشی گلکسی A25 سامسونگ

کمپانی سامسونگ برای گوشی A25 یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی در نظر گرفته که باید آن را با استفاده از کابل USB Type-C شارژ کنید. از این نظر باتری A25 دقیقاً مشابه با مشخصات باتری A24 بوده و تغییری نکرده است.

اگر باتری این مدل به ‌طور کامل شارژ شود، عمر آن برای ۴۴ ساعت مکالمه، ۳ ساعت بازی و ۶ ساعت مشاهده فیلم کفایت می­کند. این حجم از نگهداری شارژ برای یک گوشی میان رده سامسونگ مناسب به نظر می­رسد.

آیا گوشی گلکسی A25 سامسونگ ارزش خرید دارد؟

گوشی گلکسی A25 سامسونگ هم مانند مدل­های قبلی که از آنها نام برده شد، برای افرادی که به دنبال خرید گوشی میان رده سامسونگ با کیفیت و قیمت مناسب هستند، گزینه خوبی است. و این در صورتی است که قدرت کمتر پردازشگر، کیفیت دوربین آن برای این دسته از افراد اهمیتی نداشته باشد. اما در کل می­توان آن را یکی دیگر از بهترین گزینه­های مناسب گوشی­های میان رده سامسونگ دانست.

نظر شما درباره خرید گوشی میان رده سامسونگ چیست؟

در این مقاله به معرفی دو مورد از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ پرداختیم. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی میان رده سامسونگ از دسته بندی مربوطه در فروشگاه دیدن نمایید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های فروشگاه، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

 

نظرات کاربران

  1. خیلی شنیدم که a35 عملکرد خوبی نداره و a25 یا a34 ازش بهترن. من میخواستم بخرم ولی سر همین نظرات گیر کردم.

    1. با سلام. این مقاله مرتبط با گوشی سامسونگ بوده و برای عزیزانی مناسب هستش که قصد خرید گوشی سامسونگ رو دارن. در خصوص شیائومی در مقالات جدا اشاره خواهیم کرد.

  2. من a55 خریدم که توی این لیست نیستش. ولی گوشی فوق العاده عالیه. من این گوشیو پیشنهاد میکنم به همه

    1. با سلام و تشکر از دیدگاه شما. ممنون که نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید از دسته بندی مربوطه دیدن نمایید.

مقالات مرتبط