دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

معرفی بهترین سایت هوش مصنوعی

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/12/28

در عصر جدید ما شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون هوش مصنوعی هستیم. این تکنولوژی عظیم، توانسته در زمینه‌های مختلفی مانند پزشکی، خودروسازی، تجارت الکترونیک و غیره پیشرفت چشمگیری را به ارمغان بیاورد. اما برای دسترسی و یافتن بهترین منابع در این حوزه، لازم است تا بهترین سایت های هوش مصنوعی را بشناسیم و از آنها بهره ­مند شویم. پس در ادامه با فروشگاه موبایل زودسود همراه باشید.

بهترین سایت هوش مصنوعی در زمینه اخبار تکنولوژی هوش مصنوعی

AI News

یکی از بهترین سایت­های هوش مصنوعی،  AI News است. این سایت اخبار، مقالات و تحقیقات جدیدی را در زمینه هوش مصنوعی منتشر می‌کند. این منبع بروزترین اطلاعات را در اختیار علاقه مندان به هوش مصنوعی قرار می‌دهد. از طریق این سایت می‌توانید با آخرین رویدادها و پیشرفت های علمی در زمینه هوش مصنوعی آشنا شوید.

AI Weekly

سایت بعدی که می‌تواند به شما کمک کند، AI Weekly است. این سایت، پیشنهادات و راهنمایی‌های مربوط به هوش مصنوعی را به صورت هفتگی منتشر می‌کند. این منبع معتبر می‌تواند به شما در درک بهتر مفاهیم و تکنیک‌های اصلی هوش مصنوعی کمک کند.

بهترین بات­های هوش مصنوعی

سایت هوش مصنوعی Siri

این بات که توسط اپل توسعه داده شده است، یکی از مشهورترین و قدرتمندترین بات­های هوش مصنوعی است. این بات قادر است به سؤالات کاربران پاسخ دهد، توصیه های مربوط به رستوران­ها، هتل­ها و فروشگاه­ها را ارائه داده و وظایف دیگری را نیز انجام دهد.

سایت هوش مصنوعی Google Assistant

این هوش مصنوعی که توسط گوگل توسعه داده شده است، یک دستیار شخصی فوق العاده می­باشد. این هوش مصنوعی قدرت بسیار زیادی در تشخیص صدای انسان و پاسخگویی دارد. این بات قابلیت انجام تماس­ها، ارسال پیامک­ها، شروع پخش موسیقی و انجام وظایف روزمره را دارد.

سایت هوش مصنوعی Alexa

این بات یکی دیگر از قدرتمندترین بات­های هوش مصنوعی در زمینه خانه هوشمند است. این بات شگفت انگیز قادر است تا دستورات صوتی را تشخیص داده و وظایفی مانند پخش موسیقی، خرید آنلاین، کنترل دستگاه­های هوشمند و غیره را انجام دهد.

بات هوش مصنوعی Cortana

این مورد یکی از بهترین بات­های هوش مصنوعی در سیستم عامل ویندوز است. این بات قادر است به سؤالات کاربران پاسخ دهد، برنامه های روزانه را مدیریت کند و دستورات صوتی افراد مختلف را تشخیص دهد.

معرفی بهترین سایت های هوش مصنوعی | فروشگاه موبایل زودسود | خرید گوشی موبایل

سایت هوش مصنوعی Watson

واتسون که توسط شرکت IBM توسعه داده شده است، یکی از قدرتمندترین و پیشرفته­ترین بات­های هوش مصنوعی است. تفاوت این هوش مصنوعی با سایر بات­ها در این است که این بات قادر است به سؤالات پیچیده و تخصصی پاسخ دهد و در زمینه هایی مانند پزشکی، تحلیل داده ها و پشتیبانی مشتریان استفاده می­شود.

بات هوش مصنوعی Bixby

بیکسبی که توسط کمپانی سامسونگ ارائه و توسعه داده شده است، بهترین بات هوش مصنوعی است که در دستگاه­های سامسونگ ارائه شده است. این بات قابلیت کنترل دستگاه های هوشمند، جستجو در وب و انجام وظایف دیگر را دارد.

سایت هوش مصنوعی Assistant.ai

این هوش مصنوعی که توسط شرکت SRI International ساخته و توسعه داده شده است، یکی از بهترین بات­های هوش مصنوعی در زمینه هوش مصنوعی شخصی است. این بات نیز قابلیت پاسخگویی به سؤالات کاربران، تعاملات صوتی و مدیریت وظایف اشخاص را دارد.

سایت هوش مصنوعی Xiaoice

این هوش مصنوعی که توسط شرکت Microsoft ساخته و توسعه داده شده است، یکی از مشهورترین بات­های هوش مصنوعی در چین است. تفاوت شگرف این بات در ارتباط با کاربران این است که این بات قادر است تا در عین پاسخ به سؤالات افراد، گفتگوهای طولانی و عمیقی را با آنها داشته باشد و حتی احساسات را درک کند!

سایت هوش مصنوعی Mitsuku

که توسط شرکت Pandorabots توسعه داده شده است، به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین بات­های هوش مصنوعی در زمینه گفتگو شناخته می‌شود. ویژگی خاص این بات این است که این بات قادر است تا در گفتگوهای تعاملی انسان شرکت کرده و به سبک طنز و سرگرم کننده به شما پاسخ بدهد!

سایت هوش مصنوعی AlphaGo

این هوش مصنوعی که توسط شرکت DeepMind Technologies ساخته و توسعه داده شده است، یکی از بهترین بات­های هوش مصنوعی در زمینه بازی­های استراتژیک است. این بات توانایی انجام بازی­های شطرنج، بازی­های Go و بسیاری از بازی­های دیگر را دارد و توسط بازیکنان حرفه­ای در مسابقات بین‌المللی شناخته شده است.

نظر شما درباره هوش مصنوعی چیست؟

در این مقاله به معرفی و بررسی برخی از بات های هوش مصنوعی پرداختیم. این سایت ها میتوانند در بسیاری از موارد به شما همراهان فروشگاه موبایل زودسود کمک کنند. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. دو تا سایت اولی خیلی جالب بود برام. منبع کلی خبر جدید تو این موضوع هستش. اما بقیه سایت هایی که معرفی کردین آنچنان کاربردی نیستن

  2. اینکه هوش مصنوعی قراره همه کار انجام بده و حتی یه تعداد از ادمارو از کار بیکار کنه خیلی ترسناکه. کلا تکنولوژی خطرناکیه

مقالات مرتبط