دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

راهنمای خرید گوشی شیائومی | معرفی سری نوت شیائومی

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/06/14

برند شیائومی بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه و دیگر لوازم دیجیتال ، امروزه جایگاه بسیار مهمی در صنعت فناوری بدست آورده است. در این مقاله یعنی راهنمای خرید گوشی شیائومی قصد داریم به معرفی سری گوشی های شیائومی بپردازیم.

گوشی های شیائومی همانند سامسونگ دارای سری های مختلفی بوده که هر کدام از سری ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. اگر قصد خرید گوشی شیائومی رو دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با برند شیائومی

شیائومی (Xiaomi) یک شرکت چینی طراح و تولید کننده الکترونیک مصرفی، نرم افزار مرتبط، لوازم خانگی و سخت افزار خانگی است. شیائومی در زمینه تولید گوشی های هوشمند، سومین شرکت بزرگ جهان است و بسیاری از گوشی های آن با رابط کاربری MIUI که بر پایه سیستم عامل اندروید است، کار می کنند. شرکت در سال 2010 در پکن تاسیس شد و در سال 2018 در بورس هنگ کنگ به عنوان Xiaomi Inc. ثبت نام کرد. شعار شرکت «فقط برای طرفداران» است و معنای نام شرکت به فارسی «ذرت سبوس دار» است.

راهنمای خرید گوشی شیائومی | معرفی سری نوت شیائومی | خرید گوشی شیائومی | قیمت گوشی شیائومی | زودسود

محصولات برند شیائومی

شیائومی دارای گستره وسیعی از محصولات الکترونیک و هوشمند است که با پلتفرم IoT خود به یکدیگر متصل هستند. برخی از محصولات شامل تلوزیون ها، چراغ قوه ها، پهپاد ها، تصفیه هوا، دوربین های امنیتی، لپ تاپ ها، ساعت های هوشمند، دستبند های فعالیت سنج و غیره هستند.

شرکت شیائومی با استفاده از نوآوری و بهبود مستمر در نرم افزار، سخت افزار و خدمات، سعی دارد تجربه کاربری بهتر و منحصر به فرد را فراهم کند. یکی از مهم ترین ویژگی برند شیائومی تلاش آن برای نزدیک نگه داشتن قیمت محصولات به هزینه تمام شده برای خود شرکت است. همین سبب شده تا بسیاری از محصولات با قیمتی پایین و مناسب در بازار عرضه شوند.

افتخارات و چشم انداز برند شیائومی

شیائومی با دیدگاه «با کاربران دوست شوید و شرکت خنک ترین در قلب کاربران باشید» ، به دنبال رسیدن به رضایت حداکثر کاربران خود است. شرکت با تأکید بر «ابتکار علم و فناوري» ، به عنوان چالش پذیر ترین شرکت در صنعت الکترونیک شناخته می شود. شرکت همچنین از طرفداران خود به عنوان منبع الهام و انگیزه استفاده می کند و با برگزاری رویدادها و مسابقات، با آنها ارتباط برقرار می کند. شیائومی در سال 2023 برای چهارمین بار در لیست فورچون 500 جهانی قرار گرفت و رتبه 266 را کسب کرد. شرکت همچنین در فهرست شاخص های بورسی معتبر هنگ کنگ نیز حضور دارد.

راهنمای خرید گوشی شیائومی

موضوع اصلی مقاله اما راهنمای خرید گوشی شیائومی میباشد. همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد ، برند شیائومی دارای سری گوشی های مختلفی بوده که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود هستند. در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی به معرفی سری گوشی ها میپردازیم.

راهنمای خرید گوشی شیائومی | معرفی سری نوت شیائومی | خرید گوشی شیائومی | قیمت گوشی شیائومی | زودسود

سری نوت گوشی های شیائومی

سری گوشی نوت شیائومی (Xiaomi Note series) یک خط تولید گوشی های هوشمند با کارایی بالا و قیمت مناسب است.این سری شامل گوشی های Redmi Note و Mi Note است که با استفاده از پردازنده های قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت، دوربین های حرفه ای و باتری های ظرفیت بالا، تجربه کاربری فوق العاده ای را به کاربران خود می دهند.

در انتهای این بخش از مقاله راهنمای خرید گوشی شیائومی باید به این نکته اشاره شود که محصولات شیائومی دارای طرفداران بسیاری در ایران است. برای استعلام قیمت گوشی شیائومی از فروشگاه زودسود دیدن فرمایید.

ویژگی ها و سخت افزار سری نوت شیائومی

در ادامه مقاله راهنمای خرید گوشی شیائومی به ویژگی های سری نوت اشاره میکنیم.سری گوشی نوت شیائومی دارای ویژگی ها و قابلیت های متنوع و جذاب است که برخی از آنها عبارتند از :

  • صفحه نمایش Super AMOLED با نوردهی بالا، نسبت تصویر به بدنه بالا، رفرش ریت 90 هرتزی و محافظ صفحه گوریلا گلس.
  • پردازنده Snapdragon با فناوري های 11 و 10 نانومتری ، پشتيباني از 5G ، حافظه رم 6 یا 12 یا 16 گیگابایت و حافظه داخلي متنوع از 64 گیگابایت تا 1 ترابایت.
  • دوربین عقب 3 و یا 4 گانه با سنسور اصلي 48MP ، دوربین عريض 8MP ، دوربین ماکرو 2MP و سنسور عمق 22MP .
  • باتری های لیتیوم یونی با ظرفیت های متنوع تا 5000 میلی آمپر
  • سنسور اثرانگشت در كنار گوشي ، پورت USB Type-C 2.0 ، پورت صدا 3.5mm ، پورت NFC و …
  • سیستم عامل اندروید با رابط کاربری اختصاصی MIUI که آخرین نسخه آن ورژن 14 میباشد. رابط کاربری شیائومی با توجه به ریجن گوشی میتواند ویژگی های متفاوتی داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی زود سود

در مقاله راهنمای خرید گوشی شیائومی به معرفی سری نوت گوشی های شیائومی پرداختیم که بعنوان محصولات میان رده و بالارده دارای طرفداران و خریداران بسیاری است. خرید گوشی سری نوت میتواند انتخابی مناسب برای شما عزیزان باشد.

اگر بدنبال خرید گوشی شیائومی هستید میتوانید جدید ترین محصولات این برند را از فروشگاه اینترنتی زودسود تهیه نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، ارتباط با تیم پشتیبانی و پاسخ به پرسش های خود با ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

مقالات مرتبط