دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

تمامی شایعات و انتظارات از گلکسی S25 سامسونگ

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/01/15

گلکسی S25 سامسونگ یکی از محصولات جدید و پیشرفته این کمپانی در دنیای گوشی­های هوشمند است که تمامی شایعات و انتظارات مربوط به آن در این نوشتار مورد بررسی قرار می‌گیرند. این گوشی با ویژگی­ها و قابلیت‌های بی‌نظیری که دارد، حتی می‌تواند بالاترین انتظارات کاربران را هم برآورده کند.

همواره میان دو سیستم پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون رقابتی جذاب و جنجالی وجود داشته است؛ در اول مارس 2024 شایعه تازه­ای از یکی از افشاگران معروف پلتفرم ایکس با نام (connor) منتشر شده است که از احتمال بکارگیری چیپست­های اگزینوس در گوشی­های خانواده گلکسی S25 خبر می­دهد.

پردازنده اگزینوس در سری گلکسی S25 سامسونگ

شایعات دیگر حاکی از آن است که سامسونگ قرار است برای سری گلکسی S25 از نسخه اگزینوس 2500 استفاده کند. همچنین ادعا شده که شرکت سامسونگ در سال 2025 تنها در سری گلکسی زد فولد 7 و گلکسی زد فلیپ 7 از پردازشگر اسنپدراگون استفاده می­کند که احتمالاً تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 باشد.

از آنجایی که گفته می­شود؛ کمپانی سامسونگ برای بهینه­سازی نسل بعدی پردازشگر اگزینوس، یک گروه جداگانه تشکیل داده است؛ انتظار می­رود که این کمپانی پردازنده اگزینوس بعدی را برای گوشی­های گلکسی خود سفارشی سازی کند. بنابراین اینگونه به نظر می­رسد که سامسونگ قصد دارد این تراشه را به شکل قدرتمندتری بهینه­سازی کند.

تا زمان معرفی سری گلکسی S25 سامسونگ زمان زیادی باقی مانده و از طرفی هنوز پردازنده اگزینوس 2500 رونمایی نشده است؛ در نتیجه هنوز برای رد یا تایید کردن این شایعات زود است. باید منتظر انتشار اولین گزارشات درباره این سری باشیم.

اولین مشخصات گلکسی S25 اولترا منتشر شد!

در حالی ‌که خیلی تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S25 فاصله داریم؛ شاهد انتشار اولین مشخصات گلکسی  S25 اولترا هستیم که قدرتمندترین عضو این سری می­باشد.

معرفی چهار طراحی برای گلکسی S25 اولترا

بنا بر ادعای یک منبع دنیای فناوری به اسم (PandaFlash)، کمپانی سامسونگ در حال آزمایش 4 نمونه اولیه برای گلکسیS25  اولترا است که تصاویری هم از آن منتشر شده است. ظاهراً طراحی بخش جلویی این سری تغییر چندانی نخواهد کرد که با توجه به اینکه کمپانی سامسونگ در سال گذشته در طراحی گلکسی S24 اولترا تغییرات جدیدی ایجاد کرده بود، کاملا طبیعی است.

تنها به ‌نظر می‌رسد که پنل جلویی آن در میزان حاشیه‌ها و گوشه‌های فریم تغییر کرده است. از آنجایی که چند ماه تا معرفی سری گلکسی S25 باقی مانده است، باید منتظر انتشار گزارشات جدیدی در این مورد بود.

تمامی شایعات و انتظارات از گلکسی S25 سامسونگ | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود
کانپست غیر رسمی گلکسی S25

هر آنچه که از گوشی­های گلکسی S25 سامسونگ انتظار می­رود

سری گلکسی S25 سامسونگ، پرچم‌داری است که به زودی روانه بازار خواهد شد. این کمپانی در نظر دارد تا برای این مدل امکاناتی ویژه از جمله پردازنده‌ی خیلی قوی و عملکردهای هوش مصنوعی بهتری ایجاد کند. اما مشخصات گلکسی S25 برای اینکه جذاب‌تر شود، به چند قابلیت خاص نیاز دارد که ادامه به آ‌نها خواهیم پرداخت.

فضای رم بیشتر برای گلکسی S25

سری گلکسی S24 در بهترین مدل خود فقط از 12 گیگابایت رم برخوردار است. در حالی که قبلا پرچم‌داران این کمپانی با رم 16 گیگابایتی نیز به بازار عرضه شدند. همچنین در حال حاضر تعداد زیادی گوشی میانرده و اقتصادی از برندهای رقیب با رم 16 گیگابایتی به بازار می‌آیند! با توجه به افزایش نیاز برنامه­ها به فضای رم بیشتر، انتظار می­رود که گلکسی S25 هم فضای رم بیشتری را به کاربران خود ارائه بدهد.

دوربین بهتر برای گلکسی S25 سامسونگ

گوشی­های گلکسی همواره در زمینه‌ی دوربین یکی از بهترین گوشی‌های جهان هستند؛ اما هیچگاه بهترین نیستند. آنچه که از گلکسی S25 انتظار می­رود آن است که دوربین اصلی گلکسی S25 و یا مدل اولترای آن را به کمک قابلیت­های هوش مصنوعی ارتقا دهد. همچنین انتظار می­رود که دوربین تله فوتو با زوم 10 برابری، که قبلا در گلکسی S23 اولترا وجود داشت، به مشخصات گلکسی S25 بازگردانده شود.

شارژر سریع‌تر برای گلکسی S25

گوشی­های سامسونگ در زمینه‌ی شارژ سریع نسبت به رقبای خود خیلی خوب عمل نمی­کنند. این در حالی است که بسیاری از کمپانی­های چینی در این زمینه عملکرد بهتری از آن دارند. در حال حاضر سریع‌ترین شارژر سامسونگ برای گوشی‌های 45 واتی بوده که در مقایسه با شارژرهای 90 واتی یا 120 واتی کمپانی­های وان­پلاس، شیائومی و غیره خیلی کم است. انتظار می­رود که در مدل گلکسی S25 حداقل از شارژر 65 یا 67 واتی استفاده شود.

امکان افزایش حافظه داخلی در گلکسی S25 سامسونگ

برخی شرکت‌های ساخت گوشی هوشمند، مدل‌هایی با حافظه‌ی داخلی بیشتر را با اختلاف قیمت خیلی زیاد به فروش می‌رسانند. اگر این رویه در گلکسی S25 هم تکرار شود، قطعا سهم زیادی از بازار را از دست خواهد داد. انتظار داریم که در سری گلکسی S25 امکان افزایش حافظه از طریق کارت SD به کاربران ارائه شود. این کار برای کسانی که دچار محدودیت بودجه هستند بسیار مفید خواهد بود.

با اینکه هنوز این مدل از سوی سامسونگ رونمایی نشده است، شایعات و انتظارات زیادی درباره مشخصات گلکسی S25 در حال انتشار است که هر چه از آن می­گذرد، این گزارش­ها و شایعات بیشتر می­شوند. برخی گزارشات جدید شایعات گذشته را رد، و برخی تایید می­کنند. در هر حال باید دید که در ادامه چه ویژگی­هایی از سری گلکسی S25 شرکت محبوب سامسونگ منتشر می­شود.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی تمامی شایعات و انتظارات از سری گوشی های اس 25 پرداختیم. به محض معرفی و موجود شدن این محصول میتوانید این گوشی پرچمدار را با بهترین قیمت از فروشگاه زودسود تهیه کنید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. سامسونگ هم عین اپل شده. یه طراحی برای گوشیاش در نظر گرفته دیگه همه گوشیا با همون ظاهر و طراحی هستن. عملا هیچ تفاوتی بین نسل های مختلف توی طراحی نیستش

    1. این یکی از ایراداتی هستش که خیلی از مخاطبا به پرچمدارای سامسونگ و گوشی های این برند میگیرن

  2. هنوز قیمتش مشخص نشده؟ بیاد ایران صددرصد بالای 100 میلیونه. دیگه قیمت گوشی و ماشین داره به هم میرسه

    1. با سلام و تشکر از دیدگاه شما. هنوز قیمت رسمی برای نسل بعدی پرچمدارا مشخص نشده

  3. با شایعات کاری ندارم ولی چیزی که خودم از پرچمدارای آینده سامسونگ انتظار دارم اینه :
    تغییر طراحی تکراری و یکنواخت پرچمدارا
    تمرکز روی کیفیت دوربین بجای بالابردن پیکسل
    باتری و شارژدهی بهتر
    تغییر اساسی توی one ui

مقالات مرتبط