دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

راهنمای خرید گوشی شیائومی زیر 5 میلیون تومان

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/11/30

راهنمای خرید گوشی شیائومی چیزی است که امروزه بسیار از افراد به آن نیاز دارند. تنوع بالا در محصولات و وجود گوشی هایی با ویژگی های مختلف سبب شده تا انتخاب و خرید گوشی های شیائومی هر روز سخت تر شود. در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید گوشی شیائومی با برچسب قیمتی زیر 5 میلیون تومان را به شما عزیزان ارائه بدهیم. نکته مهم این است که قیمت گوشی موبایل در بازار ایران دارای نوسان فراوان بوده و ممکن است که در هنگام خرید با قیمتی متفاوت نسبت به مقاله روبرو شوید.

راهنمای خرید گوشی شیائومی

شیائومی امروزه بعنوان یکی از بزرگترین برند های تلفن همراه شناخته میشود. این برند اکنون در کنار سامسونگ و اپل در لیست سه برند مطرح تلفن همراه بوده و هر روز به محبوبیت آن افزوده میشود. یکی از دلایل این محبوبیت، توجه این برند به مخاطبان مختلف و عرضه گوشی موبایل با قیمت اقتصادی و مناسب است.

این سیاست سبب شده تا شاهد گوشی های پایین رده متفاوتی در بازار باشیم که هرکدام دارای قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری متفاوتی هستند. در ادامه ما قصد داریم بهترین گوشی ها در بازه قیمتی 5 میلیون را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی دارید، با ما همراه باشید.

ردمی A2 ظرفیت 64 گیگ

اگر به دنبال ارزان ترین گوشی شیائومی هستید، میتوانید این گوشی را در بازه قیمتی 3.5 میلیون تومان در بازار پیدا کنید. نمایشگر این گوشی با ابعاد 6.52 اینچی از نوع LCD بوده و در پنل پشتی از قاب و فریم پلاستیکی استفاده میکند.

در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی باید بگوییم که پردازنده استفاده شده در این گوشی ارزان قیمت از برند مدیاتک و مدل هلیو G36 میباشد. باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپری داشته و برای شارژ آن میتوانید از یک شارژر 10 واتی استفاده کنید. دوربین اصلی گوشی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل میباشد.

راهنمای خرید گوشی شیائومی زیر 5 میلیون تومان | فروشگاه زودسود

شیائومی ردمی 12C

اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید و میخواهید یک گوشی زیبا با قیمت مناسب تهیه کنید، ردمی 12C بهترین انتخاب است. این گوشی را میتوانید تا رنج قیمتی 4 میلیون تومان خریداری کنید. نمایشگر این گوشی با ابعاد 6.71 اینچی از نوع LCD بوده که رزولوشن 720 در 1650 پیکسل را به کاربر ارائه میدهد.

شیائومی در این گوشی از پردازنده مرکزی مدیاتک مدل هلیو G85 استفاده کرده که عملکرد بهترین نسبت به نسل قبلی خود دارد. باتری این گوشی نیز ظرفیت 5000 میلی آمپری داشته و برای شارژ آن باید از آداپتور 10 واتی استفاده کنید.

در بخش عکسبرداری و دوربین برند شیائومی لنز اصلی 8 مگاپیکسلی را در نظر گرفته و دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی میباشد. این گوشی با سه ظرفیت 32 گیگ، 64 و 128 گیگابایت در بازار عرضه شده است . در نهایت باید بگوییم که این گوشی یکی از بهترین پایین رده های شیائومی بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

شیائومی پوکو M5

باید بگوییم که بهترین گوشی شیائومی تا رنج قیمت 5 میلیون تومان در لیست راهنمای خرید گوشی شیائومی، مدل M5 است. این گوشی از پردازنده مدیاتک G99 استفاده میکند که سرعت بالاتری نسبت به دو گوشی معرفی شده دیگر دارد. نمایشگر این گوشی ابعاد 6.58 اینچی داشته و از نوع LCD میباشد. دوربین اصلی سه گانه بوده که لنز 50 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی را میزبانی میکند.

اگر قصد خرید این گوشی را دارید باید بدانید که ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر بوده و از قابلیت فست شارژ 33 واتی نیز استفاده میکند. پوکو M5 بهترین گوشی در راهنمای خرید گوشی شیائومی بوده و از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

سخن آخر

در مقاله راهنمای خرید گوشی شیائومی به معرفی تعدادی از گوشی های زیر 5 میلیون تومان پرداختیم که ارزش خرید بالایی نسبت به دیگر رقبا دارند. شما عزیزان میتوانید جهت خرید این گوشی های هوشمند از فروشگاه ما بازدید نمایید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

    1. هردو کیفیت خوبی دارن. شیائومی از سخت افزار بهتری استفاده میکنه که باعث محبوبیتش شده

  1. من 12c دارم. گوشی خیلی قوی و مناسبی نیست. بیشتر برای کارای روزمره و تماس گرفتن و این چیزا مناسبه.

مقالات مرتبط