دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

راهنمای خرید گوشی اقتصادی سامسونگ

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/01/21

کمپانی سامسونگ با مجموعه‌ای از گوشی‌های با کیفیت و قیمت مناسب، توانسته جایگاه خوبی در بازار موبایل جهانی کسب کند. اگر شما هم به دنبال خرید گوشی اقتصادی سامسونگ هستید؛ ما در اینجا آماده­ایم تا 4 مدل از بهترین گوشی­های اقتصادی سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

در این نوشتار گزینه­هایی برای خرید گوشی سامسونگ، طبق مدل و قیمت دسته­بندی و به شما عزیزان علاقه­مند به خرید گوشی سامسونگ معرفی شده است. در هر مورد به بررسی ویژگی­ها و همچنین ارزش خرید هر مدل پرداخته خواهد شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اولین گوشی اقتصادی سامسونگ؛ گلکسی A04

اگر به دنبال خرید گوشی اقتصادی سامسونگ با بهترین قیمت و کاربرد ساده و روزمره هستید؛ گلکسی A04 بهترین گزینه برای شماست. طراحی گوشی گلکسی A04 تقریبا چیزی بین مدل­های A13 و A03 بوده و فقط کمی مدرن و ساده طراحی شده است. بدنه آن پلاستیکی بوده و 194 گرم وزن دارد.

در نمایشگر گلکسی A04، از پنل 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720 و نرخ به تازه­سازی 60 هرتزی استفاده شده است. دوربین آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

سیستم عامل آن اندروید 12 بوده و باتری آن 5000 میلی­آمپر ساعتی است. گلکسی A04 از یک پردازنده مدیاتک هلیو P35 (نسخه آسیا) دارد که حافظه داخلی آن در سه رنج 32، 64 و 128 گیگابایت، و رم آن در 4 رنج 3، 4، 6 و 8 گیگابایت، متناسب با نیاز هر فردی ارائه می­شود.

برای کسانی که قصد خرید گوشی اقتصادی سامسونگ را دارند و در عین حال قیمت گوشی سامسونگ مورد نظرشان مهم است؛ این مدل از ارزش خرید خوبی برخوردار است.

راهنمای خرید گوشی اقتصادی سامسونگ | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود
گلکسی A05 سامسونگ

دومین گوشی اقتصادی سامسونگ؛ گلکسی A05

دومین گزینه برای علاقه­مندان به خرید گوشی اقتصادی سامسونگ، مدل گلکسی  A05می­باشد. این مدل را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی کمپانی سامسونگ دانست. بیشتر مشخصات این مدل شبیه گلکسی A04 است؛ ولی از چیپست قدرتمندتری برخوردار بوده(مدیاتک Helio G85) و نمایشگر بهتری هم دارد. گلکسی A05 یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن 720 و نرخ به تازه­سازی 60 هرتزی دارد.

گوشی گلکسی A05 دارای دو دوربین است که دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی آن کیفیت خوبی دارد و دوربین دوم آن 2 مگاپیکسلی و برای تشخیص عمق و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. با توجه به ترکیب سخت‌افزاری گلکسی A05، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن، شارژدهی طولانی را ارائه می­دهد. این مدل برای کسانی که قیمت گوشی سامسونگ برایشان مهم است، گزینه خیلی خوبی به نظر می­رسد.

سومین گوشی اقتصادی سامسونگ؛ گلکسی A05s

باید گفت، اگر به ‌دنبال خرید گوشی اقتصادی سامسونگ با عملکرد بیشتر و کمی قیمت بیشتر هستید؛ گلکسی A05s گزینه خیلی خوبی برای شماست. بدون شک گلکسی A05s بهترین گزینه برای خرید گوشی اقتصادی سامسونگ است. گلکسی A05s دارای پردازشگر اسنپدراگون ۶۸۰ می­باشد. نمایشگر آن شامل یک پنل ۶/۷ اینچی PLS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است که نرخ تازه­سازی ۹۰ هرتزی رو به شما ارائه می­دهد.

دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو، یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی دیگر و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. از ویژگی‌های قابل‌توجه این گوشی اقتصادی سامسونگ، بهره‌مندی آن از اندروید ۱۳همراه با پشتیبانی نرم‌افزاری ۴ ساله است. این ویژگی در سایر رقبای این رده قیمتی دیده نمی‌شود.

باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بوده، و فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی را دارا می­باشد. همانطور که پیشتر گفته شد؛ این مدل ارزش خرید بیشتری نسبت به مدل قبلی خودش دارد.

چهارمین گوشی اقتصادی سامسونگ؛ گلکسی A35

اگ قصد خرید گوشی اقتصادی سامسونگ را دارید و در عین حال حاضرید بابت خرید گوشی سامسونگ با عملکرد بهتر، بیشتر هزینه کنید؛ گلکسی A35 بهترین گزینه برای شماست. این مدل از شبکه‌ G5 هم پشتیبانی کرده و در دو نسخه تک سیم کارتی و دو سیم کارتی عرضه می­شود.

بدنه گلکسی A35 از ترکیب شیشه و پلاستیک ساخته شده است. بنابراین گلکسی A35 علاوه بر داشتن استحکام بالا، وزن کمتری هم نسبت به گوشی‌ های تمام‌ شیشه‌ای دارد. ابعاد آن 161.7 در 78 در 8.2 میلی‌متر و وزن آن 209 گرم بوده و بسیار خوش دست است.

راهنمای خرید گوشی اقتصادی سامسونگ | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود
گلکسی A35 سامسونگ

نمایشگر گلکسی A35 6.6 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه­سازی 120 هرتز، روشنایی 500 نیت و رزولوشن آن 1080 در 2340 پیکسل می­باشد. این مدل با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 عرضه می‌شود. باتری آن 5000 میلی‌­آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می­کند. پردازنده گلکسی A35 اگزینوس 1380 و دارای 8 هسته پردازنده است. این مدل در 3 رنج حافظه و م ارائه می­شود.

الف) ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با ۶ گیگابایت رم

ب) ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با ۸ گیگابایت رم

ج) ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با ۸ گیگابایت رم

دوربین آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض یا اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. برای خیلی از کاربران، قیمت گوشی سامسونگ اهمیت دارد. با توجه به معرفی و بررسی جزئیات 4 مدل گوشی از بهترین گوشی­های اقتصادی، می‌توان به این نتیجه رسید که اگر قصد خرید گوشی اقتصادی سامسونگ را دارید، می­توانید متناسب با نیاز و بودجه خود، هر کدام از این مدل­ها را خریداری نمایید. با استفاده از این مدل­ها، شما تجربه‌ کاربری عالی را می­یابید و به راحتی نیازهای خود را برآورده خواهید کرد.

شما کدام مدل را برای خرید گوشی اقتصادی سامسونگ پیشنهاد میکنید؟

در این مقاله به معرفی بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ پرداختیم که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. شما عزیزان میتوانید جهت خرید بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا از فروشگاه ما بازدید نمایید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. A55 فوق العاده محشره. هر کسی میخواد یه میان رده خوب بگیره این مدل واقعا عالیه. لطفا توی فروشگاه هم موجود کنید….

    1. با سلام و تشکر از دیدگاه شما. در صورتی که قصد خرید گوشی سامسونگ دارید دسته بندی مربوطه رو بررسی کنید. مدل های جدید بصورت بروز در سایت قرار میگیرن.

  2. با این قیمتا گوشی میان رده جوابگو نیست. باید گوشی ارزون و مدل پایین خرید 🙂

  3. A05 رو کادوی تولد برای پدرم خریدم. در حد کارای روزمره و عادی جوابگوعه و هیچ مشکلی نداره.

مقالات مرتبط