دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بررسی ایرپاد پرو 2 اپل

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/07/30

ایرپاد پرو 2 اپل پس از 3 سال ، با تغییرات ظاهری اندکی معرفی و روانه بازار شد. محدودیت ها و تفاوت زیاد با رقبا سبب شده تا تصمیم برای خرید این مدل از ایرپاد اپل سخت تر شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی ایرپاد پرو 2 اپل بپردازیم . پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ایرپاد پرو 2 اپل تا چه حد برنده است ؟

نسخه 2 ایرپاد پرو بعد 3 سال معرفی شد. دقیقا زمانی که رقبای اپل همچون سامسونگ ، گوگل ، سونی و هواوی در بهترین شرایط خود قرار دارند. همین مورد سبب شده تا رقابت ایرپاد پرو 2 با رقبا سخت تر شود. گزینه هایی همچون گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ ، پیکسل بادز سری A گوگل جدی ترین رقبای این سری از ایرپاد پرو های اپل هستند.

برای گفتن اینکه ایرپاد پرو 2 اپل تا چه حد در این مبارزه برنده است ، نمیتوان به سادگی قضاوت کرد. شاید تغییرات ظاهری وسیع و گسترده نباشد اما بهبود های صوتی و ویژگی های نرم افزاری از عوامل برتری ایرپاد پرو هستند. اگر بدنبال خرید هندزفری بیسیم اپل هستید ، از فروشگاه اینترنتی زودسود دیدن فرمایید.

کیفیت ساخت و راحتی

به طور کلی میتوان گفت که نسخه 2 ایرپاد پرو از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسخه اول خود ندارد. تقریبا همان فرمول طراحی ، ساقه ها ، فرم سری و کیس حفظ شده و تغییرات آنچنانی بجز جای دریچه ها و میکروفون به چشم نمیخورد.

برای استفاده از ایرپاد پرو 2 میتوان از 4 سری سیلیکونی استفاده کرد که یکی از آنها در سایز XS و مخصوص گوش های کوچک است. ژست های لمسی جدید همچون تغییر ولوم با لمس ساقه ها به این نسل اضافه شده و همچنین از حسگر تشخیص پوست برای متوقف کردن موزیک در هنگام بیرون آوردن یک ایرپاد استفاده شده است. برای خرید هندزفری بیسیم اپل از فروشگاه ما دیدن نمایید.

بررسی ایرپاد پرو 2 اپل | خرید هندزفری بیسیم اپل | فروشگاه زودسود

با اینکه طراحی و فرم ظاهری ایرپاد پرو 2 اپل همانند نسخه اول است ، اما همچنان کیفیت و راحتی را حفظ کرده و تجربه ای لذت بخش را به ارمغان می آورد. در هنگام حرکت و دویدن نگرانی از بابت افتادن ایرپاد ها وجود نخواهد داشت و استفاده طولانی مدت گوش شما را اذیت نخواهد کرد.

کیفیت صدا ایرپاد پرو 2 اپل

این مدل از ایرپاد های اپل تنها از کدک استاندارد AAC برای محصولات اپل پشتیبانی کرده و برای سایر دستگاه ها از کدک SBC پشتیبانی میکند. این یکی از معایب این نسل از ایرپاد است زیرا کدک SBC سبب میشود تا بخشی از کیفیت صدا در هنگام انتقال به گوشی ها از طریق بلوتوث از بین برود.

برای مقایسه میتوان گلکسی بادز 2 پرو را در نظر گرفت که از کدک اختصاصی و بدون از دست دادن کیفیت در هنگام انتقال استفاده میکند. همین مورد سبب میشود تا اپل اولین شکست را از رقیب قدیمی خود بخورد. اگر شما هم به دنبال اطلاع از قیمت هندزفری بیسیم اپل هستید ، از دسته بندی هندزفری فروشگاه ما دیدن فرمایید.

میکروفون و کیفیت تماس ایرپاد پرو 2

در این نسل از ایرپاد پرو از 3 میکروفون استفاده شده که دو تای آنها برای حذف صدای محیط و یکی برای برقراری تماس مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از نقاط ضعف میکروفون ها فاصله زیاد از دهان است که سبب میشود در محیط های شلوغ ، کیفیت کاهش پیدا کند.

در محیط های آرام کیفیت صدا بی نظیر بوده و انتقال صدا با تمامی جزئیات صورت میگیرد. میتوان از قابلیت Transparency نیز استفاده کرد که کیفیت را تا حدی در محیط های شلوغ بهبود میبخشد.

عمر باطری

طبق گفته اپل عمر باطری ایرپاد پرو 2 حدود 6 ساعت استفاده است. در صورت استفاده از ویژگی های لمسی و کاربردی دیگر مقدار فعالیت به 5 ساعت میرسد. کیس دستگاه نیز عملکرد خوبی داشته و با 5 دقیقه قرار دادن ایرپاد ها میتواند انهارا برای یک ساعت شارژ کند. به طور کلی کیفیت باطری با اندکی بهبود نسبت به نسل اول همراه بوده است.

سخن آخر

در این مقاله بصورت کلی ایرپاد پرو 2 اپل را مورد بررسی قرار داده و ویژگی های مهم آنرا به شما عزیزان معرفی کردیم. به طور خلاصه میتوان گفت این نسخه از ایرپاد ها میتواند انتخاب خوبی برای طرفداران اپل باشد اما میتوان با قیمتی کمتر ، از محصولات رقبا همچون سامسونگ و پیکسل استفاده کرد.

شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از قیمت هندزفری بیسیم اپل ، ارتباط با پشتیبانی و خرید با ما در تماس باشید. همچنین جهت اطلاع از اخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه ما ، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. کیفیت صداش واقعا عالیه ولی خب از نظر قیمت میشه مدلای دیگه ای هم تهیه کرد که کیفیت خوبی دارن و قیمتشون هم مناسب تره

  2. باطریش خیلی زود خالی میشه. همین باعث شد من کلا برم سراغ مدلای دیگه. هواوی تو زمینه باطری خیلی قوی تر عمل کرده

مقالات مرتبط