دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

معرفی 7 سایت هوش مصنوعی کاربردی

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/11/21

سال 2023 با معرفی هوش مصنوعی به یکی از هیجان انگیزترین سال ها در زمینه تکنولوژی تبدیل شد. شاید از سال ها قبل ما با پدیده هوش مصنوعی آشنا بودیم اما در این سال شاهد معرفی و استفاده همگانی از این قابلیت کاربردی در بخش های مختلف زندگی بودیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از محبوب ترین و بهترین سایت هوش مصنوعی بپردازیم که میتوانند در زمینه های مختلف به شما کمک کنند. پس تا انتهای این مقاله با زودسود همراه باشید.

سایت های هوش مصنوعی

در حال حاضر سایت های مختلفی از ویژگی های هوش مصنوعی برای خدمت رسانی به کاربران استفاده میکنند. از تولید عکس و فیلم گرفته تا مشاوره در خصوص خرید و انتخاب لوازم مختلف. به همین دلیل ما هم قصد داریم تعدادی از محبوب ترین آنها را معرفی کنیم تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.

تبدیل متن به عکس

اگر به دنبال یک سایت حرفه ای برای ساخت عکس و ویدئو از متن هستید، سایت HotPot بهترین گزینه است. این سایت ابزار های دقیق و متنوعی برای ساخت عکس را به شما ارائه میدهد. یکی از مهم ترین ویژگی های این هوش مصنوعی، قابلیت انتخاب سبک طراحی و قلم است. به این صورت که شما میتوانید نوع عکس ساخته شده و ویژگی های آن مانند سیاه قلم بودن یا انیمیشنی بودن آنرا مشخص کنید.

هوش مصنوعی برای بازسازی تصاویر قدیمی

مورد دوم که قراره برای شما معرفی کنیم یک نرم افزار کامپیوتری است. نرم افزار GFP-GAN مخصوص بازسازی تصاویر قدیمی با کیفیت بالا میباشد. نحوه کار به این صورت است که میتوانید با انتخاب کردن تصاویر قدیمی و سیاه و سفید خود، تصویر جدید را با کیفیت بسیار بالا و ترمیم شده دریافت کنید.

دستیار ویرایش متن

سومین مورد پیشنهادی زودسود به شما، سایت Notion.so است که میتوانید با استفاده از آن به یک ویرایشگر قدرتمند دسترسی پیدا کنید. این دستیار متنی میتواند در اصلاح متن های نگارش شده، اصلاح املای کلمات، ایده پردازی و همینطور خلاصه کردن یک متن طولانی به شما کمک کند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این دستیار هوش مصنوعی قابلیت تولید محتوا ندارد و فقط با استفاده از آن میتوانید متون قدیمی را ویراست کنید.

معرفی 7 سایت هوش مصنوعی کاربردی | خرید گوشی موبایل | فروشگاه زودسود

هوش مصنوعی مخصوص موزیک

با سایت lalal.ai میتوانید هر کاری با موزیک انجام بدهید!! جدا کردن صدای خواننده از موزیک اصلی، ویرایش تن موزیک و همینطور تغییر صدای خواننده و نت های موزیک از جمله کار هایی هستند که میتوانید با استفاده از این هوش مصنوعی انجام بدهید.

تبدیل و تغییر صدا

شما با دانلود و نصب برنامه voice.ai میتونید صدای افراد مختلف رو به هم تبدیل کنید. برای مثال میتونید صدای خودتون رو به صدای یک خواننده معروف تبدیل کنید. این قابلیت کاملا رایگان نیست ولی با یک ثبت نام اجازه میده یک خروجی رایگان داشته باشید. این سایت قابلیت تغیر صدا در تماس های تصویری و صوتی هم داره که میتونید ازش برای شوخی با دوست هاتون استفاده کنید.

با هوش مصنوعی صحبت کنید

شاید بسیاری از شما همراهان زودسود فکر کنید که تنها هوش مصنوعی اختصاصی چت، سایت chatgpt میباشد. اما اینطور نیست. سایت writesonic.com یکی از کاربردی ترین سایت ها در این زمینه است که میتوانید با آن صحبت کنید در خصوص موارد مختلف از آن کمک بگیرید.

این هوش مصنوعی دسترسی به پایگاه داده عظیم جستجوگر های معروف داشته و میتواند با شما صحبت کنید، به شما مشاوره بدهد، در انتخاب کردن به شما کمک کند و در نهایت با شما بازی کرده و لحظاتی مفرح را ایجاد کند. نکته مهم این است که این سایت به صورت کامل از زمان فارسی پشتیبانی میکند.

سخن آخر

دیدیم که برای هر کاری میتوان از هوش مصنوعی استفاده کرد. سایت های معرفی شده تنها بخش محدودی از انواع سایت های کاربردی در این زمینه میباشد که میتوانند در بسیاری از موضوعات به شما کمک کنند. شما تجربه استفاده از این سایت ها را داشته اید؟ نظرتون رو با زودسود به اشتراک بگذارید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. جالبه که توی این مدت کم هوش مصنوعی توی این همه جا خودشو رشد داده. الان با هوش مصنوعی میشه همه کار کرد. بنظرم ترسناکه …

  2. هوش مصنوعی که من جدیدا دیدم sora هستش که اصلا خیلی عجیبه. هر متنی که بدی رو تبدیل به ویدئو میکنه با بالاترین کیفیت و شبیه به واقعیت. من تو زمینه ادیت و تولید محتوای ویدئویی فعالیت میکنم. فکر کنم کم کم بیکار بشیم 🙁

  3. ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی ai برای همه گوشیا منتشر نمیشه؟ من گلکسی s23fe دارم

    1. با سلام و تشکر از دیدگاه شما برای فروشگاه موبایل زودسود. برخی از ویژگی ها بصورت رایگان و تستی الان قابل استفاده هستن. اما ویژگی های اصلی بزودی و بصورت انحصاری ابتدا برای سری اس 24 منتشر میشن.

مقالات مرتبط