دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بهترین نرم افزار های مدیریت مالی

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/11/18

شاید فکر کنید نرم افزار های مدیریت بسیار پیچیده بوده و برای مدیریت مالی نیاز باشد که از پیچیده ترین روش ها و نرم افزار های کامپیوتری استفاده کنید. در این مقاله اما قصد داریم کاربردی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت مالی را به شما عزیزان معرفی کنیم و راحت تر با گوشی خود به مدیریت حساب ها و درآمد خود بپردازید. پس تا انتهای این مقاله با زودسود همراه باشید.

نرم افزار های مدیریت مالی

در گذشته تنها شاهد این بودیم که نرم افزار های مدیریت مالی مخصوص کامپیوتر ها بوده و بسیار اختصاصی و حرفه ای بودند. اما امروزه انواع مختلفی از این نرم افزار ها برای گوشی ها ساخته و منتشر شده و به راحتی میتوانید به مدیریت درآمد، دخل و خرج و بطور کلی حساب های خود بپردازید.

نرم افزار مدیریت مالی Mint

اولین گزینه در لیست نرم افزار های مدیریت مالی، نرم افزار Mint است که با آن میتوانید به راحتی هزینه های خود را پیگیری کنید، صورت حساب های ماهیانه را بررسی کنید و دید کاملی به ورود و خروجی حساب های خود داشته باشید. نقاط قوت این نرم افزار عبارت است از :

  • قابلیت یادآوری قبض
  • کنترل هزینه های هفتگی و ماهیانه
  • امنیت بالای نرم افزار
  • نمایش نمودار های مالی
  • مشاهده تمامی صورت حساب ها

برای دانلود این اپلیکیشن کاربردی میتوانید از این لینک استفاده کنید و اخرین نسخه نرم افزار را برای گوشی های اندرویدی دانلود نمایید.

برنامه NerdWallet

یکی از کامل ترین نرم افزار های مدیریت مالی، نرم افزار NerdWallet میباشد که گزارش کاملی در خصوص وضعیت حساب، مخارج، درامد و تراکنش های بانکی به شما میدهد. توصیه ما به شما این است که پس از خرید گوشی از فروشگاه زودسود، این نرم افزار کاربری را نصب کرده و به راحتی حساب های خود را مدیریت کنید. شما عزیزان میتوانید از این لینک آخرین نسخه نرم افزار NerdWallet را دانلود نمایید.

نرم افزار Money Manager

به دنبال نرم افزاری کاربردی و کامل هستید؟ مانی منیجر یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت مالی بوده که با امنیت بالا میتواند شما را در مدیریت حساب ها همراهی کند. یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار، ارائه گزارش های روزانه، هفتگی و ماهیانه است که میتوانید انواع چارت و نمایش آنرا دریافت کرده و به بررسی آن بپردازید.

از نقاط قوت دیگر نرم افزار Money Manager میتوان به قابلیت انتقال دارایی ها، توانایی مدیریت مالی هوشمند، تحلیل هزینه ها و بودجه های در دسترس و …. اشاره کرد. شما عزیزان میتوانید جهت دانلود این نرم افزار کاربردی از این لینک استفاده کنید.

بهترین نرم افزار های مدیریت مالی | خرید گوشی موبایل | فروشگاه زودسود

نرم افزار مدیریت مالی فارمیس

اگر به دنبال بهترین گزینه ایرانی در نرم افزار های مدیریت مالی هستید، فارمیس میتواند بهترین انتخاب شما باشد. این نرم افزار ایرانی با رابط کاربری کامل و بهینه میتواند گزارشات کاملی در خصوص بودجه بندی ها، تراکنشات و همینطور موجودی ها به شما بدهد. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • گزارش صورت حساب ها
  • خروجی اکسل برای تمامی بخش های نرم افزار
  • گزارش هزینه ها و درآمد ها
  • بروزرسانی حساب های بانکی
  • ثبت و یادآوری اقساط
  • ثبت و تهیه گزارشا از داراییی ها

شما میتوانید جهت دانلود این نرم افزار کاربری ایرانی از این لینک استفاده نمایید.

سخن آخر

دیدیم که در زمینه مدیریت مالی نرم افزار های متنوع و کاملی وجود دارد که میتوانند شما را همراهی کنند. نکته مهم این است که امنیت این نرم افزار ها کاملا تایید شده بوده و بدون نگرانی میتوانید جزئیات حساب های خود را مشاهده کنید.

شما عزیزان میتوانید جهت خرید انواع گوشی موبایل از فروشگاه زودسود بازدید نمایید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. من تجربه استفاده از این نرم افزارو دارم. اگر یه سیستم پیچیده و کلی ورودی و خروجی دارین مطمئن باشین که گوشی براتون مناسب نیست. نرم افزار های کامپیوتری و ویندوزی خیلی بهترن

  2. من همینطوری گوشیم تا خرخره پره بعد نرم افزار حسابداری هم بریزم 🙂

مقالات مرتبط