دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بهترین اپلیکیشن مطالعه و درس خواندن

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/10/20

بهترین اپلیکیشن مطالعه

میتوان گفت که امروزه گوشی های هوشمند به یکی از اصلی ترین بخش های زندگی ما تبدیل شده. تا به حدی که بسیاری از افراد اعتقاد دارند که گوشی ها فرصت مطالعه را از ما گرفته اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین اپلکیشن مطالعه و درس خواندن بپردازیم و روش هایی را بیان کنیم که استفاده مفید تری از گوشی هوشمند خود داشته باشید. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی برای مطالعه و کتابخوانی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن مطالعه و درس خواندن چه ویژگی هایی دارد؟

اپلیکیشن های مطالعه و کتاب خوانی در دسته نرم افزار هایی هستند که به منظور راحتی کار با گوشی طراحی میشوند. در این اپلیکیشن ها میتوان انواع کتاب را با توجه به شرایط دلخواه و زمان دلخواه مطالعه کرد. زمانبندی خواندن کتاب، تغییر ظاهر کتاب و نوع نمایش، آرشیو سازی کتاب ها و …. از جمله ویژگی های نرم افزار های کتابخوانی هستند.

اپلیکیشن Egenda مناسب برای درس خوندن

اولین گزینه در لیست بهترین اپلیکیشن مطالعه نرم افزار Egenda میباشد که قابلیت های فراوانی دارد. قابلیت برنامه ریزی دقیق و ساعت بندی، انجام تکالیف و ایجاد تست ها و آزمون های متنوع از جمله ویژگی های این نرم افزار میباشد. شما عزیزان میتوانید این نرم افزار کاربری برای درس خواندن را از این بخش دانلود کنید. باید بدانید که برای استفاده از این نرم افزار ها به گوشی مناسب نیاز است. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی شیائومی و یا دیگر برند ها از فروشگاه ما بازدید نمایید.

اپلیکیشن Power Planner

دومین موردی که در لیست بهترین اپلیکیشن مطالعه قرار دارد این نرم افزار میباشد که به دلیل متصل شدن به تقویم گوگل، میتواند بسیار کارآمد باشد. نرم افزار پاور پلنر با اتصال به گوگل کلندر میتواند در برنامه ریزی کلاس ها و دروس به شما کمک کرده و همینطور برنامه مشخصی برای کتابخوانی را برای شما تنظیم کند. این برنامه برای اندروید و iOS در دسترس است و تنها بعضی از بخش‌های آن است که نیاز به پرداخت پول و خرید اشتراک دارد. برای دانلود این اپلیکیشن کافیست که اینجا کلیک کنید.

بهترین اپلیکیشن مطالعه و درس خواندن | فروشگاه زودسود | خرید گوشی شیائومی

برنامه کتابخوانی Chipper

یکی از بهترین برنامه ها برای درس خواندن دانش آموزان و دانشجویانی که دارای دستگاه اندرویدی هستند، همین برنامه چیپر است. این برنامه در حقیقت یک نرم افزار برنامه ریز روزانه به حساب می‌آید که نسخه اندروید آن از طریق گوگل پلی قابل دانلود است.

با استفاده از تقویمی که در اپلیکیشن Chipper قرار داده شده، می‌توانید دوره‌های در حال گذراندن و انواع وظایف مطالعاتی خود را به آن اضافه کنید تا با استفاده از این برنامه به مدیریت بهتری برسید. برای بهتر درس خواندن در زمان امتحانات هم می‌توانید تاریخ امتحان‌ها را درون تقویم ست کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده کامل از نرم افزار باید گوشی اندرویدی مناسب داشته باشید. پس بهتر است که به فکر خرید گوشی شیائومی باشید تا گوشی مناسب کتابخوانی را داشته باشید.

یکی از دلایلی که این اپ برای درس خواندن اپلیکیشن مناسبی به حساب می‌آید، این است که می‌توانید زمانی که قصد شروع مطالعه را دارید، وارد برنامه شوید و تایمر را روشن کنید و در پایان جایزه اپلیکیشن را دریافت کنید. برای دریافت این نرم افزار کاربری از این بخش استفاده کنید.

بنظر شما بهترین اپلیکیشن مطالعه کدام است؟

شاید بسیاری از افراد اعتقاد داشته باشند که با وجود گوشی های هوشمند نمیتوان به مطالعه و کتابخوانی رسید اما دیدیم که نرم افزار های بسیار کاربردی و مفیدی وجود دارند که میتوانند در بهبود کتابخوانی شما مفید واقع شوند و به همین دلیل بهترین اپلیکیشن مطالعه کتاب را هم به شما عزیزان معرفی کردیم.

شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی شیائومی و یا دیگر برند ها از فروشگاه اینترنتی زودسود بازدید نمایید. همچنین جهت اطلاع از اخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه ما، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. من میخواستم تبلت برای درس پسرام بگیرم ولی دو دل بودم. اگر اینطور اپلیکیشن ها کاربردی باشن خیلی خوبه.

    1. با سلام و تشکر از دیدگاه شما. بله نرم افزار های متفاوتی در این زمینه هستن که میتونن در برنامه ریزی و بهبود شرایط درس و کتاب خواندن به شما و فرزندانتون کمک کنن

    1. بطور کلی از هردو نوع دستگاه میشه استفاده کرد ولی توصیه میکنیم که از تبلت برای خواندن استفاده کنید تا اسیب کمتری به چشمانتون وارد بشه

مقالات مرتبط