دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

راهنمای خرید ایرپاد اپل | بهترین ایرپاد اپل کدام است ؟

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/09/13

ایرپاد های اپل همواره یکی از پرطرفدار ترین گجت ها و هندزفری های بلوتوثی در بازار جهان بوده و هستند. اپل با استفاده از طراحی منحصربفرد و قابلیت های اختصاصی باعث شده تا ایرپاد های این شرکت از دیگر محصولات کاملا متمایز بوده و بهترین عملکرد را داشته باشند. اگر شما هم قصد خرید ایرپاد اپل را دارید ، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با انواع ایرپاد و ویژگی آنها آشنا شوید.

راهنمای خرید ایرپاد اپل | ایرپاد چیست؟

در ابتدا بهتر است با کلیت و مفهوم این گجت دوست داشتنی اپل بیشتر آشنا شویم و سپس سراغ راهنمای خرید ایرپاد اپل برویم. ایرپاد (Airpods) های اپل همان هندزفری های بلوتوثی برند اپل میباشد که در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین ها در میان رقبا هستند. اولین ایرپاد ها در سال 2016 معرفی شدند و به دلیل داشتن کیفیت بالا و حذف سیم مورد استقبال خریداران قرار گرفتند.

بهترین ایرپاد اپل کدام است؟

همانطور که گفتیم این مقاله مخصوص افرادی است که قصد خرید ایرپاد اپل را دارند و نمیدانند که کدام ایرپاد اپل برای آنها بهتر است. به طورکلی باید گفت که ایرپاد های اپل هرکدام دارای ویژگی های خاص به خود بوده و انتخاب ایرپاد مناسب امری سخت است. اما در ادامه میخواهیم با معرفی و بررسی بهترین ایرپاد ها ، مقایسه و خرید را برای شما عزیزان راحت تر کنیم.

ایرپاد نسل 3

ایرپاد نسل 3 نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی به چشم دیده است. کیس اصلی ایرپاد نسل 3 به شکل یک مربع است. البته به صورت کاملا دقیق به شکل یک مربع نیست و به شکل یک مستطیل افقی است. این اولین تفاوت ایرپاد نسل 3 با برادر نسل 2 خود است.

این ایرپاد نسبت به سری های پرو قیمت خیلی مناسب تری دارد و قابلیت های آن تقریبا با ایرپاد های پرو برابر است. کیس شارژ این نسل از ایرپاد قابلیت شارژر بیسیم داشته و میتوان با مگ سیف آنرا شارژ کرد.اگر قصد خرید ایرپاد با قیمت مناسب را دارید ، نسل 3 میتواند انتخاب بهتری نسبت به مدل پرو باشد.

ایرپاد 3 در نگهداری شارژ عملکرد بسیار خوبی دارد و هم کیس آن و هم هندزفری ها به خوبی شارژ نگه میدارند. این ایرپاد قابلیت های نویز کنسلیشن (Noise Cancellation) و شفافیت صدا (Transparency) را ندارد، اما از قابلیت صدا های سه بعدی پشتیبانی میکند. صدا های سه بعدی یا Spatial Audio یک قابلیت بسیار جذاب است که به شما این اجازه را میدهد که وقتی که با ایرپاد آهنگ گوش میدهید حس کنید که صدای آهنگ از دور و اطراف شما پخش میشود.

راهنمای خرید ایرپاد اپل | بهترین ایرپاد اپل کدام است ؟ | فروشگاه زودسود

راهنمای خرید ایرپاد اپل | ایرپاد پرو نسل 1 و 2

در حال حاضر دو نسخه از ایرپاد پرو ها در بازار موجود است. نسل 1 ایرپاد پرو در سال 2021 با قابلیت های فراوانی معرفی شد و با ارائه ویژگی هایی همچون نویز کنسلیشن و همینطور شفافیت صدای بیشتر باعث شد بسیاری از توجه ها به این نسل از ایرپاد ها معطوف شود.

خیلی زود اما نسل 2 ایرپاد پرو ها نیز معرفی شد تا تغییراتی بر نسل 1 ایجاد شود. به طور کلی افرادی که قصد خرید ایرپاد پرو اپل را دارند میتوانند نسل 2 را در اولویت قرار بدهند. ایرپاد پرو نسل 2 با بهبود بخشیدن به کیفیت پخش ، باطری و شارژدهی و همینطور استفاده از قابلیت های جدید میتواند تمامی نیاز های یه کاربر را برطرف کند.

از قابلیت های نسل 2 ایرپاد پرو میتوان به قابلیت شارژ کردن دستگاه با مگ سیف ، صدای سه بعدی ، شفافیت صدای بهبود یافته و همینطور قابلیت حذف صدا یا همان نویز کنسلیشن اشاره کرد. تنها نکته منفی این مدل نسبت به نسل قبل خود ، برچسب قیمتی بالاتر میباشد.

کدام ایرپاد مناسب شماست؟

ایرپاد های اپل میتوانند بهترین انتخاب برای داشتن تجربه ای لذت بخش از شنیدن موسیقی و امور روزمره باشند. شما عزیزان میتوانید جهت خرید ایرپاد اپل از فروشگاه اینترنتی زودسود اقدام نمایید. اما آیا تصمیم گرفته اید که کدام ایرپاد را خریداری کنید؟ کدام ایرپاد اپل برای شما مناسب تر است؟

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات مرتبط با خرید ایرپاد اپل فروشگاه اینترنتی زودسود، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. از ایرپاد میشه برای اتصال به دستگاه های دیگه هم استفاده کرد؟

  2. شنیدم ایرپاد پرو 2 خوب داخل گوش نمیمونه و همش میوفته. درسته؟

    1. اگر قصد خرید محصولی رو دارید و در سایت موجود نیست لطفا با پشتیبانی تماس گرفته و این مورد رو پیگیری کنید

  3. از نظر اتصال به نسل های جدید آیفون مشکلی پیش نمیاد بین ایرپاد های قدیمی؟

مقالات مرتبط