دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بررسی مشخصات فنی گوشی شیائومی میکس فولد 3

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/07/23

وقتی که برای اولین بار در سال 2019 اولین گوشی تا شدنی جهان معرفی شد ، هیچکس فکرش را نمیکرد که این نوع گوشی انقدر سریع به محبوبیت جهانی برسد. از سال 2019 تا به الان شاهد پیشرفت بسیار زیاد استاندارد های گوشی های تاشدنی بودیم و امروزه گوشی هایی با بهترین طراحی ها و امکانات معرفی میشوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی شیائومی میکس فولد 3 بپردازیم و آنرا بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

گوشی شیائومی میکس فولد 3

شیائومی در کنار سامسونگ و هواوی از اولین برند هایی بود که به دنبال تولید و عرضه گوشی های تا شدنی رفت. اولین گوشی های فولد از نظر طراحی و رابط کاربری فاجعه بودند. اما در سال 2023 برند های مختلف سعی دارند بهترین گوشی تا شدنی خود را به بازار عرضه کنند.

شیائومی هم در این بازار عقب نمانده و در سال 2023 گوشی شیائومی میکس فولد 3 را با برچسب قیمتی 1200 دلار در بازار عرضه کرد. اما این گوشی توانسته رقیب مناسبی در بزار گلکسی زد فولد 5 و همینطور پیکسل فولد باشد ؟ اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بررسی مشخصات فنی گوشی شیائومی میکس فولد 3 | خرید گوشی شیائومی | فروشگاه زودسود

طراحی و کیفیت ساخت

یکی از بزرگترین پیشرفت های شیائومی میکس فولد 3 در بخش طراحی و ساخت میباشد. میتوان گفت که مهندسان شیائومی از تمامی اشتباهات سامسونگ درس گرفته و بهترین طراحی را برای فولد جدید خود انتخاب کردند.

این گوشی بر خلاف نسخه های قبلی خود و همینطور هم رده هایش همچون گلکسی زد فولد 5 ، دارای طراحی بسیار خوش دست و بهتر است. این گوشی با ابعاد ۱۶۱٫۲ × ۱۴۳٫۳ × ۵٫۳ در حالت باز شده و با دارای ابعاد مناسب تری نسبت به نسل قبل است.

جالب است بدانید که شیائومی میکس فولد 3 حدود 4 درصد از زد فولد بزرگتر بوده و در کمال تعجب 15 درصد نازک تر است. همین سبب شده تا دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن بسیار سریع و دلنشین باشد. وزن گوشی اما 259 گرم بوده که اندکی از رقیب سامسونگی خود بیشتر است.

اگر قصد اصلاع از قیمت گوشی شیائومی میکس فولد 3 و دیگر مدل هارا دارید ، از بخش فروشگاه ما دیدن کنید. در بخش لولا ، شیائومی اعلام کرده که این لولا قابلیت 500 هزار بار باز و بسته شدن را دارد. این یعنی 2 برابر مقدار اعلام شده سامسونگ. کیفیت لولای استفاده شده در این گوشی مناسب بوده و به راحتی در زاویه های مختلف قرار میگیرد.

نمایشگر و اسپیکر

برای این گوشی از یک نمایشگر عریض داخلی و یک نمایشگر خارجی استفاده شده. نسبت نمایشگر گوشی در حالت تا شده همانند بقیه گوشی ها بوده و احساس کار کردن با یک صفحه کوچک و محدود را نمیدهد. ابعاد نمایشگر بیرونی 6.56 اینچ بوده و وضوع 2520 * 1080 را به نمایش میگذارد.

نمایشگر داخلی اما بزرگتر بوده و 8.02 اینچ اندازه دارد. نرخ نوسان سازی نمایشگر داخلی از 1 فریم تا 120 فریم متغیر بوده و به صرفه جویی در باطری کمک میکند. همچنین این صفحه نمایش از دالبی ویژن و همینطور HDR10+ نیز پشتیبانی میکند.

برای این گوشی از دو اسپیکر هارمن کاردن با کیفیت صدای بالا استفاده شده است. اسپیکر اول در قسمت بالای گوشی و اسپیکر دوم در فریم پایینی گوشی میباشد. کیفیت صدا در حالت میانی اسپیکر قابل قبول بوده و شفافیت بالایی دارد.

بررسی مشخصات فنی گوشی شیائومی میکس فولد 3 | خرید گوشی شیائومی | فروشگاه زودسود

رابط کاربری شیائومی میکس فولد 3

نرم افزار این گوشی از MIUI Fold 14 مبتنی بر اندروید 13 مورد استفاده قرار گرفته که کارایی مناسبی ندارد. این رابط کاربری در اصل همان نسخه miui پایه و توسعه یافته برای دستگاه های تا شدنی است. متاسفانه قابلیت های اختصاصی زیادی در این نرم افزار به چشم نخورده و زمان لازم است تا این رابط کاربری به پختگی و عملکرد مناسب خود برسد.

فروشگاه اینترنتی زودسود

در این مقاله به بررسی مختصر گوشی شیائومی میکس فولد 3 پرداختیم و آنرا با رقیبش یعنی زد فلیپ 5 مقایسه کردیم. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت از فروشگاه ما دیدن نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره و پشتیبانی فروش و همینطور اطلاع از قیمت بروز محصولات با ما در تماس باشید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های فروشگاه زودسود ، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. چند سالی مونده تا گوشیای تاشو به بلوغ برسن. الان خریدنشون اشتباهه

  2. بین گوشیای تاشو ، محصولات سامسونگ بهتره ولی از نظر ضخامت هنوز عقبه. من خودم به شیائومی زیاد اعتماد ندارم

مقالات مرتبط