دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

با توجه به تعطیلات اعلام شده، کلیه سفارشات در این ایام در اولین روز کاری پس از تعطیلات ارسال خواهد شد

بررسی مشخصات فنی گوشی شیائومی میکس فولد 3

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/07/23

وقتی که برای اولین بار در سال 2019 اولین گوشی تا شدنی جهان معرفی شد ، هیچکس فکرش را نمیکرد که این نوع گوشی انقدر سریع به محبوبیت جهانی برسد. از سال 2019 تا به الان شاهد پیشرفت بسیار زیاد استاندارد های گوشی های تاشدنی بودیم و امروزه گوشی هایی با بهترین طراحی ها و امکانات معرفی میشوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی شیائومی میکس فولد 3 بپردازیم و آنرا بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

گوشی شیائومی میکس فولد 3

شیائومی در کنار سامسونگ و هواوی از اولین برند هایی بود که به دنبال تولید و عرضه گوشی های تا شدنی رفت. اولین گوشی های فولد از نظر طراحی و رابط کاربری فاجعه بودند. اما در سال 2023 برند های مختلف سعی دارند بهترین گوشی تا شدنی خود را به بازار عرضه کنند.

شیائومی هم در این بازار عقب نمانده و در سال 2023 گوشی شیائومی میکس فولد 3 را با برچسب قیمتی 1200 دلار در بازار عرضه کرد. اما این گوشی توانسته رقیب مناسبی در بزار گلکسی زد فولد 5 و همینطور پیکسل فولد باشد ؟ اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بررسی مشخصات فنی گوشی شیائومی میکس فولد 3 | خرید گوشی شیائومی | فروشگاه زودسود

طراحی و کیفیت ساخت

یکی از بزرگترین پیشرفت های شیائومی میکس فولد 3 در بخش طراحی و ساخت میباشد. میتوان گفت که مهندسان شیائومی از تمامی اشتباهات سامسونگ درس گرفته و بهترین طراحی را برای فولد جدید خود انتخاب کردند.

این گوشی بر خلاف نسخه های قبلی خود و همینطور هم رده هایش همچون گلکسی زد فولد 5 ، دارای طراحی بسیار خوش دست و بهتر است. این گوشی با ابعاد ۱۶۱٫۲ × ۱۴۳٫۳ × ۵٫۳ در حالت باز شده و با دارای ابعاد مناسب تری نسبت به نسل قبل است.

جالب است بدانید که شیائومی میکس فولد 3 حدود 4 درصد از زد فولد بزرگتر بوده و در کمال تعجب 15 درصد نازک تر است. همین سبب شده تا دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن بسیار سریع و دلنشین باشد. وزن گوشی اما 259 گرم بوده که اندکی از رقیب سامسونگی خود بیشتر است.

اگر قصد اصلاع از قیمت گوشی شیائومی میکس فولد 3 و دیگر مدل هارا دارید ، از بخش فروشگاه ما دیدن کنید. در بخش لولا ، شیائومی اعلام کرده که این لولا قابلیت 500 هزار بار باز و بسته شدن را دارد. این یعنی 2 برابر مقدار اعلام شده سامسونگ. کیفیت لولای استفاده شده در این گوشی مناسب بوده و به راحتی در زاویه های مختلف قرار میگیرد.

نمایشگر و اسپیکر

برای این گوشی از یک نمایشگر عریض داخلی و یک نمایشگر خارجی استفاده شده. نسبت نمایشگر گوشی در حالت تا شده همانند بقیه گوشی ها بوده و احساس کار کردن با یک صفحه کوچک و محدود را نمیدهد. ابعاد نمایشگر بیرونی 6.56 اینچ بوده و وضوع 2520 * 1080 را به نمایش میگذارد.

نمایشگر داخلی اما بزرگتر بوده و 8.02 اینچ اندازه دارد. نرخ نوسان سازی نمایشگر داخلی از 1 فریم تا 120 فریم متغیر بوده و به صرفه جویی در باطری کمک میکند. همچنین این صفحه نمایش از دالبی ویژن و همینطور HDR10+ نیز پشتیبانی میکند.

برای این گوشی از دو اسپیکر هارمن کاردن با کیفیت صدای بالا استفاده شده است. اسپیکر اول در قسمت بالای گوشی و اسپیکر دوم در فریم پایینی گوشی میباشد. کیفیت صدا در حالت میانی اسپیکر قابل قبول بوده و شفافیت بالایی دارد.

بررسی مشخصات فنی گوشی شیائومی میکس فولد 3 | خرید گوشی شیائومی | فروشگاه زودسود

رابط کاربری شیائومی میکس فولد 3

نرم افزار این گوشی از MIUI Fold 14 مبتنی بر اندروید 13 مورد استفاده قرار گرفته که کارایی مناسبی ندارد. این رابط کاربری در اصل همان نسخه miui پایه و توسعه یافته برای دستگاه های تا شدنی است. متاسفانه قابلیت های اختصاصی زیادی در این نرم افزار به چشم نخورده و زمان لازم است تا این رابط کاربری به پختگی و عملکرد مناسب خود برسد.

فروشگاه اینترنتی زودسود

در این مقاله به بررسی مختصر گوشی شیائومی میکس فولد 3 پرداختیم و آنرا با رقیبش یعنی زد فلیپ 5 مقایسه کردیم. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت از فروشگاه ما دیدن نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره و پشتیبانی فروش و همینطور اطلاع از قیمت بروز محصولات با ما در تماس باشید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های فروشگاه زودسود ، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. چند سالی مونده تا گوشیای تاشو به بلوغ برسن. الان خریدنشون اشتباهه

  2. بین گوشیای تاشو ، محصولات سامسونگ بهتره ولی از نظر ضخامت هنوز عقبه. من خودم به شیائومی زیاد اعتماد ندارم

مقالات مرتبط