دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

با تبلت میان رده کهکشانی ها آشنا شوید | بررسی گلکسی تب A9

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/11/09

برند کره ای سامسونگ با معرفی گلکسی تب A9 نشان داد که همچنان توجه فراوانی به نیاز کاربران خود دارد. به جرئت میتوان گفت که سامسونگ بهترین و شناخته شده ترین برند در زمینه تبلت های اندرویدی بوده که بالاترین ارزش خرید را در میان تبلت های اندرویدی دارد. در این مقاله قصد داریم به آخرین نسل تبلت های سامسونگ بپردازیم. پس اگر قصد خرید تبلت سامسونگ را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گلکسی تب A9

در اکتبر سال 2023 سامسونگ از جدیدترین تبلت های اقتصادی خود رونمایی کرد. دو مدل A9 و A9 پلاس با برچسب قیمتی 180 و 240 یورو در بازار های جهانی عرضه شده اند. اگر قصد خرید یک تبلت اقتصادی اما با کیفیت را دارید، این تبلت میتواند بهترین انتخاب شما باشد. در ادامه به معرفی و بررسی هر بخش از این تبلت میپردازیم.

نمایشگر

اگر قصد خرید تبلت سامسونگ A9 را دارید باید بدانید که برند کره ای از یک نمایشگر 8.7 اینچی از نوع LCD در تبلت خود استفاده کرده است. این تبلت رزرولوشن 800 در 1340 پیکسل را به کاربر ارائه میدهد. موضوع مهمی که در اولین برخورد با این تبلت با آن روبرو میشوید کیفیت ساخت بالای آن بر خلاف برچسب میان رده بودنش است.

در مدل A9  پلاس با نمایشگری 11 اینچی روبرو هستیم که نرخ نوسان سازی 90 هرتز را ارائه میدهد. رزرولوشن این مدل 1920 در 1200 پیکسل میباشد. بطور کلی مدل پلاس با ابعاد بزرگتر میتواند برای افرادی که قصد ادیت و همینطور کار های روزمره را دارند، مناسب تر باشد.

دوربین و عکسبرداری

میدانیم که تبلت ها به منظور عکسبرداری استفاده نمیشوند. به همین منظور با کیفیت و ویژگی های خاصی در دوربین تبلت ها روبرو نیستیم. سامسونگ اما سعی کرده در تبلت جدید خود این مورد را نیز در نظر گرفته و از لنز های با کیفیت استفاده کند.

در این تبلت از یک لنز اصلی 8 مگاپیکسلی استفاده شده که قابلیت فیلمبرداری 1080 با نرخ نوسان 30 فریم را دارد. دوربین سلفی دو تبلت اما تفاوت هایی دارد. در مدل پایه با دوربین 2 مگاپیکسلی روبرو هستیم. در مدل پلاس اما از یک لنز 5 مگاپیکسلی استفاده شده که کیفیت مناسبی نیز دارد.

بررسی گلکسی تب A9 | خرید تبلت سامسونگ | فروشگاه زودسود

باتری گلکسی تب A9

در بخش باتری نیز با دو تبلت با کیفیت و مناسب روبرو هستیم. باتری مدل پایه با ظرفیت 5100 میلی آمپر بوده که از شارژر 15 واتی پشتیبانی میکند. مدل پلاس نیز باتری 7040 میلی آمپری دارد. متاسفانه در تبلت های جدید سامسونگ از فست شارژ خبری نیست.

پردازنده و سخت افزار

اگر قصد خرید تبلت سامسونگ را دارید، باید بدانید که برند کره ای در این دو مدل از دو پردازنده متفاوت استفاده کرده است. در گلکسی تب A9 از پردازنده هلیو G99 برند مدیاتک استفاده شده است. در مدل پلاس نیز با پردازنده اسندپدراگون 695 روبرو هستیم که قدرت پردازشی مناسبی دارد. این دو تبلت با حافظه ذخیره سازی 64 و 128 در بازار عرضه شده است.

بطور کلی عملکرد سخت افزاری تبلت بسیار مناسب است. بعنوان یک تبلت میان رده شما میتوانید تمامی امور روزمره و ادیت های سبک را انجام بدهید. برای اجرای بازی ها اما ممکن است با مشکل روبرو باشید. در نهایت باید گفت که عملکرد پردازنده ها در کنار 4 و 6 گیگابایت رم میتواند مناسب باشد و شما را راضی نگه دارد.

گلکسی تب A9 ارزش خرید دارد؟

در این مقاله به معرفی و بررسی تبلت اقتصادی سامسونگ یعنی گلکسی تب A9 پرداختیم. شما عزیزان میتوانید جهت خرید تبلت سامسونگ از فروشگاه ما بازدید نمایید. اما بنظر شما گلکسی تب A9 ارزش خرید دارد؟ نظرتون در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین جهت اطلاع از اخرین اخبار و تخفیفات، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

    1. با سلام و تشکر از دیدگاه شما. نمیشه یک مورد رو برای این مقایسه انتخاب کرد. اگر قصد خرید تبلت سامسونگ دارید باید ملاک های گوناگونی رو در نظر بگیرید تا بهترین عملکرد و راندمان رو برای شما داشته باشه. اما بطور کلی باید اشاره کنیم که این تبلت یک تبلت میان رده بوده و برای انجام امور سنگین مثل ادیت مناسب نیست.

  1. شرایط برای خرید عمده هم هستش؟ هم برای تبلت و هم گوشی موبایل

  2. نمایشگر lcd دیگه خیلی قدیمی و بدون کاربرد شده. سامسونگ بهتره از امولد استفاده کنه و این ارتقا رو با بخش های دیگه جبران کنه

    1. با سلام و تشکر از دیدگاه شما. در صورتی که تجربه استفاده از این تبلت رو دارید، تجربه خودتون رو با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط