دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

از اپل واچ اولترا نسل ۳ چه می‌دانیم؟

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/04/30

کمپانی اپل یک سال بعد از رونمایی از نسل اول اپل واچ اولترا، نسل دوم این ساعت هوشمند را معرفی کرد، ولی همانطور که انتظار می‌رفت تغییرات خاص و چشمگیری نسبت به نسل قبلش نداشت. حال این سؤال پیش می­آید که آیا در مورد نسل سوم اپل واچ اولترا نیز اینگونه است؟

انتظار می­رود که اپل واچ اولترا نسل ۳ که احتمالاً در سپتامبر سال ۲۰۲۴ (شهریورماه 1403) به همراه آیفون ۱۶ معرفی و عرضه می­شود، در مقایسه با نسل پیشین خود یعنی اپل واچ اولترا نسل ۲ آپدیت­های کمتری را ارائه دهد. اگر شما هم به فکر خرید اپل واچ اولترا نسل 3 هستید، برای اطلاع از تغییرات شایعه شده و قیمت اپل واچ اولترا 3 ما را دنبال کنید.

طراحی اپل واچ اولترا 3

طراحی اپل واچ اولترا 3 احتمالا تا حد زیادی بدون تغییر باقی خواهد ماند. مارک گورمن از بلومبرگ به تازگی گفته است که نسل سوم این ساعت هوشمند تقریباً ظاهری مشابه نمونه اصلی خود خواهد داشت. در مورد رنگ احتمالی آن هم باید گفت که شرکت اپل در حال حاضر اپل واچ اولترا نسل 2 را با همان رنگ تیتانیومی طبیعی نسل اولش عرضه می­کند. پیش از معرفی نسل دوم این ساعت هوشمند، برخی شایعات حکایت از رنگ تیره جدیدی برای این مدل داشت که این اتفاق نیوفتاد. بنابراین پیش بینی می­شود که در مورد اپل واچ اولترا 3 نیز همین اتفاق بیوفتد.

البته کمپانی اپل در ابتدا نسل اول این ساعت هوشمند را با پشت سرامیکی تیره طراحی کرد که هیچگاه عرضه نشد. علاوه بر این مارک گورمن از بلومبرگ در سال ۲۰۲۳ گفت که امکان دارد این روکش برای مدل بعدی آن عرضه شود. قبل از این هم مدل رده بالای سری ۷  اپل واچ با قاب تیتانیومی مشکی عرضه شد، و این احتمال عرضه تیتانیوم مشکی را  برای این مدل بیشتر می‌کند.

نمایشگر اپل واچ اولترا 3

اپل واچ اولترا 2 شامل ویژگی‌های نسبتاً خوبی مانند نمایشگر ۵۰ درصد روشن‌تر، پردازشگر S9 سریع‌تر، حرکت دوبار ضربه بدون نیاز به لمس، سیری روی دستگاه و افزایش حافظه داخلی بود. ولی اینگونه به نظر می‌رسد که در نسل جدید وضعیت بدتر باشد.

شایعه شده است که از فناوری جدید پنل اولد کم­مصرف در مدل‌های جدید این ساعت استفاده می­شود تا مصرف انرژی نمایشگر آن را کاهش دهد. با این اوصاف بعید است که از این فناوری در آخرین مدلش استفاده شود.

از اپل واچ اولترا نسل ۳ چه می‌دانیم؟ | خرید اپل واچ اولترا | زودسود

ویژگی‌های جدید اپل واچ اولترا 3

قابلیت­های یک ساعت هوشمند، یکی از نکات مهمی است که باید قبل از خرید اپل واچ اولترا به آن دقت کنید. احتمالاً این ساعت هوشمند جدید دارای قابلیت‌ها و ویژگی­های بهبود یافته ردیابی سلامتی مثل نظارت بر فشار خون و تشخیص آپنه خواب می­باشد که مطابق با قابلیت­های شایعه شده اپل واچ سری ۱۰ یا همان مدل X است.

قابلیت مانیتورینگ فشار خون به کاربر خود اطلاع می‌دهد که آیا فشار خونش روند صعودی داشته یا خیر، و گزینه‌ای را برایش فراهم می‌کند که یادداشت کند هنگام بروز فشار خون بالا چه کاری انجام می­داده است. با این حال  باید گفت که اعداد خاصی از فشار خون ارائه نمی­شود.

همچنین تشخیص آپنه خواب از تاریخچه خواب و الگوهای تنفسی برای تخمین اینکه آیا کاربر از آپنه خواب رنج می‌برد یا نه، استفاده می‌کند، و این ساعت هوشمند به کاربر خود پیشنهاد می‌دهد که در این صورت با پزشک خود تماس بگیرد.

آپدیت ­های سخت ­افزاری واچ اولترا 3

اگر قصد خرید اپل واچ اولترا 3 را دارید، قبل از هر چیز به ویژگی­های سخت­افزاری آن توجه کنید. بنابر گفته مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تأمین اپل، انتظار می‌رود که واچ اولترا ۳ در مقایسه با نسل قبلی خود، تقریباً هیچگونه ارتقای سخت­افزاری تازه­ای نداشته باشد. بنابر توضیحات او شایعه شده است که قابلیت­های تشخیص فشار خون و آپنه خواب مبتنی بر یادگیری ماشینی و نرم افزاری با اتکا بر حسگرهای موجود در آن خواهد بود.

سیستم ­عامل اپل واچ اولترا 3

در مورد سیستم ­عامل این ساعت هوشمند، چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم این است که اپل واچ اولترا ۳ از سیستم ­عامل (watchOS 11)، یعنی آخرین نسخه آن استفاده خواهد کرد. طیف وسیعی از آپدیت­ها و بهبودها در این نسخه جدید وجود دارد، همچون ویجت‌های (Smart Stack) اضافی، (Check In) برای پیام‌ها و تمرینات، نرم­ افزار (Vitals) جهت مشاهده معیارهای کلیدی سلامت، نرم­ افزار ترجمه، قابلیت پرداخت به نام (Tap To Cash)، برخورداری از انواع تمرینات اضافی، حلقه‌های فعالیت قابل تنظیم بیشتر و سایر موارد.

قیمت واچ اولترا نسل 3

در مورد قیمت اپل واچ اولترا 3 هنوز نمی­توان با اطمینان چیزی گفت، اما برخی پیش بینی می­کنند که قیمت آن چیزی در حدود 800 دلار باشد. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از آخرین اخبار و همینطور تاریخ مراسم معرفی اپل واچ جدید، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

مقالات مرتبط