دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

5 نکته کلیدی قبل از خرید گوشی

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/09/08

5 نکته کلیدی قبل از خرید گوشی

امروزه تلفن های همراه به یکی از اصلی ترین ابزار ها در زندگی تمام انسان ها تبدیل شده اند. این وسیله ارتباطی مهم بصورت روزانه مهم ترین کارهای ما را مدیریت کرده و یا در انجام آن به ما کمک میکند. به همین دلیل خرید گوشی متناسب با نیاز های فرد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 نکته کلیدی قبل از خرید گوشی بپردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید گوشی سامسونگ دارید ، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا انتخابی آسوده تر داشته باشید.

همانطور که گفتیم انتخاب گوشی مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از طرفی تنوع بالای تلفن های همراه و برند های گوناگون سبب شده تا تصمیم گیری و انتخاب برای بسیاری از افراد سخت باشد. به همین دلیل بهتر است که به 10 نکته کلیدی قبل از خرید گوشی توجه کرده تا بتوانید بهترین گوشی موبایل را با توجه به نیاز های خود خریداری کند. در ادامه به معرفی و بررسی این نکات خواهیم پرداخت

5 نکته کلیدی قبل از خرید گوشی | هدف از خرید گوشی

اولین نکته از 10 نکته کلیدی قبل از خرید گوشی این است که هدف خود از خرید گوشی را مشخص کنید. همانطور که میدانید گوشی ها در سه رده بندی کلی در بازار موجود هستند. گوشی های پرچمدار ، میان رده و پایین رده. این رده بندی میتواند در قیمت نهایی موبایل نیز تاثیر گذار باشد.

به طور حتم فردی که تنها برای کارهای روزمره و تماس و ارسال پیام به یک گوشی ساده نیاز دارد ، انتخاب و خرید گوشی پرچمدار برای او مناسب نیست. یا فردی که ساعات زیادی را صرف بازی با گوشی میکند و به سخت افزار قوی و باطری مناسب نیاز دارد ، گوشی میان رده نمیتواند جوابگوی نیازهای او باشد. در هنگام خرید گوشی سامسونگ باید به این نکته توجه داشته باشید تا بر اساس هدف خود بهترین گوشی را خریداری کنید.

سیستم عامل اختصاصی شما

در گذشته انتخاب سیستم عامل بسیار راحت تر بود. اما اکنون تنوع سیستم عامل گوشی ها فراتر از دو مورد رفته است. باید انتخاب کنید که دوست دارید جزوی از اکوسیستم اپل و آی او اس باشید ، یا سیستم عامل هایپر او اس را ترجیح میدهید که مبتنی بر اتصال گسترده دستگاه ها میباشد و یا اندروید خام و رابط کاربری های اندرویدی را ترجیح میدهید.

5 نکته کلیدی قبل از خرید گوشی | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود

استفاده من از گوشی چقدر است؟

سومین نکته از 5 نکته کلیدی قبل از خرید گوشی این است که از خودتان بپرسید استفاده من از گوشی تا چه مقدار است؟ افرادی که ساعات زیادی را در طول روز با گوشی سپری میکنند ، باید گوشی با باطری بهتر خریداری کنند. افرادی که اغلب عکاسی میکنند ، باید دوربین گوشی را ملاک مهمی برای خرید گوشی سامسونگ قرار بدهند.

ابعاد صفحه نمایش

گوشی های امروزی در ابعاد و اندازه های گوناگونی موجود هستند. به طور کلی بسیاری از گوشی ها از صفحه نمایش حداقل 6 اینچی استفاده میکنند اما میتوان مدل هایی همچون آیفون های قدیمی را پیدا کرد که صفحه نمایش کوچیک تری دارند. و یا مدل های اولیه سری A سامسونگ دارای صفحه کشیده تر اما باریک تر هستند.

پردازنده و سخت افزار

پنجمین مورد از 5 نکته کلیدی قبل از خرید گوشی ، پردازنده و سخت افزار گوشی شما است. پردازنده بعنوان قلب دستگاه عمل کرده و باید توجه کافی را به آن داشت. فردی که قصد خرید گوشی سامسونگ را دارد باید به پردازنده آن توجه کند.

به طور کلی در بازار تلفن های همراه ، چندین پردازنده وجود دارد. پردازنده اختصاصی اپل که با نام اختصاصی A و پسوند بایونیک شناخته میشود. پردازنده های اسنپدراگون ، اگزینوس ، کایرین ، تنسور از معروف ترین پردازنده های موبایل در بازار هستند.

برای خرید گوشی تصمیم گرفته اید؟

در مقاله 5 نکته کلیدی قبل از خرید گوشی به معرفی مهم ترین نکات و معیار ها برای انتخاب گوشی مناسب اشاره کردیم. پس از بررسی این نکات و انتخاب گوشی مورد نظر ، شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی سامسونگ و یا دیگر برند ها ، از فروشگاه اینترنتی زودسود اقدام نمایید.

همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه ما ، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

 

نظرات کاربران

  1. واقعا نوع استفاده خیلی مهمه. من با اینکه پولش رو داشتم ولی ساده ترین گوشی سامسونگ رو خریدم که فقط کارای روزمره و ساده بتونم انجام بدم. با قیمتای فعلی اصلا منطقی نیست گوشی بیشتر از حد نیاز بخریم.

  2. خیلیا میگن ای او اس محدودیت زیاد داره ولی واقعا اینطور نیست. بدون مشکل میشه همه کار کرد

    1. با سلام. در حال حاضر امکان خرید قسطی وجود نداره اما در آینده نزدیک این مورد نیز به گزینه های خرید مشتریان اضافه خواهد شد. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ یا دیگر برند هارو دارید میتونید با ما در ارتباط باشید تا با بهترین قیمت گوشی خریداری کنید.

  3. کدوم پردازنده مناسب تره؟ موقع خرید اونو انتخاب کنیم

    1. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید ، گوشی های سامسونگ با دو پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون در بازار عرضه میشن که در بازار ایران اغلب با پردازنده اگزینوس هستش. این پردازنده اختصاصیه و قدرت بالایی هم داره

مقالات مرتبط