دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بررسی گلکسی A55 سامسونگ | میان رده اما قدرتمند

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/01/06

امسال با معرفی گلکسی A55 سامسونگ شاهد یکی از بهترین میان رده های این برند در بازار هستیم. گوشی اقتصادی و میان رده اما با قابلیت های فراوان که ارزش خرید آنرا از گذشته بیشتر میکند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی مختصر این گوشی بیندازیم.

معرفی گوشی گلکسی A55 سامسونگ

گوشی میان رده سامسونگ مدل (گلکسی A55) با سیستم عامل (اندروید 14 با One UI 6.1) و قابلیت‌های برتر، می­تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید گوشی میان رده سامسونگ ‌باشد. این گوشی دارای امکانات و ویژگی‌های برجسته­ای است که حاکی از کیفیت بالا و عملکرد عالی آن است.

این مدل از گوشی­های میان رده سامسونگ تا 4 سال بروزرسانی اندروید و همچنین تا 5 سال بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کند. همچنین کمپانی سامسونگ برای نخستین ‌بار در این سری از گوشی­های میان رده خود، قابلیت امنیتی Knox Vault را ارائه داده است.

طراحی و بدنه گوشی گلکسی A55 سامسونگ

گوشی گلکسی A55 سامسونگ با طراحی زیبا و جذاب، دارای ابعاد 161.1 در 77.4 در 8.2 میلی‌متر بوده و وزن آن 213 گرم است. فریم این گوشی از فلز ساخته شده است. در زیر بخش دکمه‌ها نیز یک برآمدگی تعبیه شده که Key Island نام دارد. از آنجایی که طراحی و بدنه، و وزن و ابعاد گوشی هم برای علاقه­ مندان به خرید گوشی میان رده سامسونگ مهم است، این گوشی با وزن و ابعاد مناسب، گوشی راحت و خوش دستی به نظر می­رسد.

نمایشگر گوشی گلکسی A55 سامسونگ

برای خرید گوشی میان رده سامسونگ باید به کیفیت نمایگر آن توجه داشت. گوشی گلکسی A55 سامسونگ با صفحه نمایش 6/6 اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس، تماشای ویدئوها را لذت بخش خواهد کرد. همچنین نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی و فناوری Vision Booster ، به شما تصاویری واقع‌گرایانه با رنگ‌هایی زنده و واضح ارائه می‌دهد.

بررسی گلکسی A55 سامسونگ | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود

پردازنده و سخت افزار گوشی گلکسی A55 سامسونگ

گوشی گلکسی A55 سامسونگ با پردازنده قدرتمند اگزینوس 1480 که ارتقای خوبی نسبت به اگزینوس 1380 نسل قبلی محسوب می‌شود، و رم 8 یا 12 گیگابایتی و  128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به شما ارائه می­شود. این برای کسانی که قصد خرید گوشی میان رده سامسونگ با قابلیت­های خوب را دارند، بسیار مناسب است.

دوربین گوشی گلکسی A55 سامسونگ

گوشی گلکسی A55 سامسونگ با یک دوربین سه­گانه کیفیت بالا، که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، یک دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی می­باشد. این برای علاقه­مندان به عکاسی که قصد خرید گوشی میان رده سامسونگ را دارن و کیفیت دوربین برایشان مهم است، گزینه خوبی است.

باتری گوشی گلکسی A55 سامسونگ

این گوشی میان ‌رده سامسونگ قرتمند، انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد. گوشی گلکسی A55 سامسونگ به شما امکان استفاده طولانی‌تر از دستگاه خود را خواهد داد. شما می‌توانید برای مدت طولانی از گوشی خود استفاده کنید بدون اینکه نگران شارژ مجدد آن باشید.

آیا این گوشی گلکسی A55 سامسونگ ارزش خرید دارد؟

صادقانه باید گفت: بله، گوشی گلکسی A55 سامسونگ با تمام ویژگی‌ها و عملکرد برتر خود، به شما ارزش خرید بالایی را می‌دهد. با توجه به قیمت مناسب آن، شما می‌توانید از تمام قابلیت‌ها و عملکرد عالی این گوشی لذت ببرید.

گوشی گلکسی A55 سامسونگ برای افرادی که به دنبال خرید گوشی میان رده سامسونگ با کیفیت و قیمت مناسب هستند، بسیار گزینه خوبی است. همچنین این گوشی برای علاقه‌مندان به عکاسی و افرادی که به دنبال یک تلفن همراه با عمر باتری طولانی هستند، یک انتخاب عالی به نظر می­رسد.

سخن آخر

اگر به دنبال میان رده ای با طراحی زیبا، متریال با کیفیت، سخت افزار قوی و نمایشگری فوق العاده هستید، گلکسی A55 میتواند نظر شما را جلب کند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید این میان رده جذاب میتواند انتخاب مناسبی باشد. شما عزیزان میتوانید جهت دریافت آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. با a33 هیچ فرقی نداره. من بخوام بخرم میرم a33 رو میخرم ارزون تر هم هست. سامسونگ دیگه شورشو در آورده

    1. با سلام. هنوز وارد بازار نشده. قیمت نهایی در بازار ایران مشخص نیست. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ a55 دارید پیج مارو دنبال کنید تا از آخرین اخبار مطلع بشید.

مقالات مرتبط