دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

با توجه به تعطیلات اعلام شده، کلیه سفارشات در این ایام در اولین روز کاری پس از تعطیلات ارسال خواهد شد

گلکسی A55 و A35 معرفی شدند | جدیدترین میان رده های سامسونگ

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/12/21

چند ماه گذشته برای گوشی های میان رده بسیار جذاب بوده است. در این مدت شاهد معرفی میان رده هایی قدرتمند و در عین حال خوش قیمت بودیم تا رقابت از همیشه بیشتر تماشایی شود. سامسونگ نیز امروز در مراسمی از دو میان رده جدید خود رونمایی کرد که در بسیار جهات رقیب اصلی دیگر میان رده ها هستند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید در ادامه با زودسود همراه باشید تا این دو میان رده را بررسی کنیم.

گلکسی A55 سامسونگ

شایعات زیادی در خصوص این گوشی منتشر شده بود و ما امروز در نهایت با طرح و مشخصات رسمی روبرو شدیم. سامسونگ تلاش کرده تا با طراحی بروز و با ظاهر پرچمدار، طرفداران را بیشتر از نسل های گذشته برای خرید تشویق کند.

گلکسی A55 سامسونگ از یک نمایشگر 6.6 اینچی از نوع سوپرآمولد استفاده میکند.این نمایشگر وضوح فول اچ دی پلاس داشته و نرخ نوسان سازی 120 هرتز را به کاربر ارائه میدهد. قلب تپنده گوشی گلکسی A55 سامسونگ تراشه اگزینوس 1480 بوده که نسبت به نسل قبل ارتقای چشمگیری به حساب می آید.

دوربین گلکسی A55 سامسونگ

در پنل پشتی گوشی گلکسی A55 سامسونگ سه دوربین را بصورت جزیره ای شاهد هستیم. لنز اصلی از نوع واید با وضوح 50 مگاپیکسل که از قابلیت هایی همچون لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار برخوردار است. لنز دوم از نوع اولتراواید بوده که وضوح 12 مگاپیکسلی داشته و در کنار لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو قرار میگیرد. دوربین سلفی نیز از یک حسگر 32 مگاپیکسلی استفاده میکند.

باتری و شارژدهی

میان رده جدید سامسونگ از یک باتری 5000 میلی آمپری استفاده میکند که مقداری رایج در میان گوشی ها است. هنوز از نوع شارژ دستگاه خبری منتشر نشده اما انتظار میرود که با روند معمول یعنی پشتیبانی از شارژ سریع و همچنین جعبه بدون شارژر روبرو باشیم.

دیگر ویژگی های گلکسی A55 سامسونگ

این گوشی در دو مدل 8 و 12 گیگابایتی در بازار عرضه میشود. مکمل رم و پردازنده، فضای ذخیره سازی بوده که در دو نوع 128 و 256 گیگابایتی موجود است. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی A55 را دارید، باید بگوییم که این میان رده در معرفی و نمایش مشخصات خود قدرتمند عمل کرده است.

گلکسی A55 و A35 معرفی شدند | خرید گوشی سامسونگ | فروشگاه زودسود

گلکسی A35 سامسونگ

دومین میان رده معرفی شده سامسونگ شباهات فراوانی با گوشی اول یعنی A55 دارد. این گوشی میان رده در بسیاری از بخش ها همانند گلکسی A55 بوده اما با برچسب قیمتی ارزان تر، در برخی بخش ها نیز متفاوت بوده است.

این گوشی از یک نمایشگر 6.6 اینچی از نوع سوپرآمولد با نرخ نوسان 120 هرتز استفاده میکند. رزولوشن نمایشگر فول اچ دی پلاس بوده و تا به ایجا شاهد تفاوت نیستیم. البته در آینده ممکن است با ارائه جزئیات جدید میان این دو میان رده تفاوت های جدیدی را ببینیم.

باتری و شارژدهی

در این گوشی نیز با یک باتری 500 میلی آمپری روبرو هستیم. همانند گلکسی A55 در گلکسی A35 نیز با اطلاعات بیشتری روبرو نیستیم و ویژگی های شارژ و نگهداری را در دسترس نداریم. انتظار میرود که در این گوشی نیز قابلیت فست شارژ وجود داشته باشد.

ویژگی های سخت افزاری گلکسی A35

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید باید بدانید که در این گوشی از پردازنده اگزینوس 1380 استفاده شده که نسبت به A55 ضعیف تر است. این گوشی در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی در بازار عرضه میشود که مکمل آن حافظه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی میباشد.

سخن آخر

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید، دو میان رده جدید سامسونگ میتوانند بهترین انتخاب شما باشند. میان رده های جدید با ویژگی های بروز و سخت افزار قوی میتوانند در بسیاری از بخش ها قدرتمند عمل کنند. منتظر نقد و بررسی تخصصی این گوشی توسط زودسود باشید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. میخواستم گوشیم رو عوض کنم. اول نظرم روی مدل جدید پوکو بود ولی فکر کنم سامسونگ بهتر باشه برای میان رده. البته الان دیگه همه میان رده های سامسونگ یه شکل و با یه مشخصاتن تقریبا

    1. برای اطلاع از موجودی و قیمت بروز با ما در تماس باشید

  2. عملا هیچ فرقی با نسلای قبلی ندارن. نهایت پردازنده عوض شده باشه

    1. توی این نسل سامسونگ تمرکز بیشتری روی میان رده ها داشته و تغییرات زیادی رو به چشم دیدیم. البته این مورد برای همه مدل ها نبوده اما تغییرات بیشتر از یک پردازنده بوده

مقالات مرتبط