دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

بررسی تبلت سامسونگ A7 T225

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1402/10/04

تبلت سامسونگ A7 T225 یکی از اقتصادی ترین و بهترین تبلت های سامسونگ در بازار بوده که در خرداد 1400 روانه بازار شد. این تبلت اقتصادی با داشتن قیمت مناسب و در عین حال سخت افزار خوب و ویژگی های نرم افزاری متنوع، یکی از پر فروش ترین تبلت های سامسونگ میباشد. در این مقاله قصد داریم بررسی کلی این تبلت رو داشته باشیم. پس اگر قصد خرید تبلت سامسونگ دارید، تا انتهای این مقاله با زودسود همراه باشید.

تبلت سامسونگ A7 T225

میتوان گفت که سامسونگ بزرگترین فروشنده و بهترین تولید کننده تبلت های اندرویدی در بازار است. پس از موفقیت و استقبال از تبلت S7، سامسونگ تبلت A7 لایت را روانه بازار کرد تا تنوع محصول بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد. یکی از اصلی ترین دلایل فروش بالا و محبوبیت این تبلت، قیمت مناسب و مناسب بودن برای امور دانشجویی و دانش آموزی است.

طراحی و صفحه نمایش سامسونگ A7 T225

در ابتدا باید بگوییم که این تبلت یکی از سبک ترین تبلت ها در جهان میباشد. این دستگاه تنها 366 گرم وزن داشته و شمارا در هنگام استفاده اذیت نمیکند. بدنه پشتی از جنس پلاستیک با کیفیت بوده که عملکردی متوسط در جذب اثر انگشت دارد.

در بخش صفحه نمایش سامسونگ از یک نمایشگر 8.7 اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن 1340 در 800 استفاده کرده است. به لطف کیفیت بالای نمایشگر و رزولوشن بالا، عملکرد نمایشی دستگاه عالی بوده و میتوان ویدئو و تصاویری با کیفیت بالا را به نمایش گذاشت.

بررسی تبلت سامسونگ A7 T225 | خرید تبلت سامسونگ | فروشگاه زودسود

صدا و اسپیکر

اسپیکر چیزی نبوده که در سال های گذشته در تبلت ها به آن توجه زیادی شود. بطور کلی در تمامی تبلت ها نمیتوان انتظار عملکردی فوق العاده را داشت. اما تبلت سامسونگ A7 T225 با داشتن دو بلندگو میتواند انتظارات شما را برآورده کند.

یکی از بلندگو ها در بالای دستگاه و دیگری در پایین دستگاه قرار گرفته است. کیفیت صدای پخش شده بالا بوده و میتوان تمامی صداهارا با شفافیت بالا شنید. افرادی که قصد خرید تبلت سامسونگ را دارند باید بدانند که به دلیل استفاده از دو بلندگو، میزان پخش صدا بالا بوده و اسپیکر از قدرت بالایی برخوردار است.

پردازشگر و سخت افزار تبلت سامسونگ A7 T225

در تبلت سامسونگ A7 T225 از پردازنده مرکزی هلیو MT8768T استفاده شده که عملکردی متوسط دارد. پردازنده از نوع 8 هسته ای کورتکس بوده و میتواند در کنار رم 4 گیگابایتی عملکردی مناسب را از خود به جا بگذارد.

باید به کسانی که قصد خرید تبلت سامسونگ را دارند خاطر نشان کنیم که این تبلت در دسته تبلت های اقتصادی بوده و بیشتر مناسب برای امور روزمره، کتابخوانی و یا پخش ویدئو و موزیک میباشد. نمیتوان انتظار عملکردی فوق العاده از پردازنده تبلت داشته باشیم. به همین دلیل ممکن است در هنگام اجرای برخی از بازی ها با مشکل لگ و داغ شدن بیش از حد دستگاه مواجه شویم.

باطری و شارژدهی

در تبلت سامسونگ A7 T225 از یک باطری با ظرفیت 5100 میلی آمپر استفاده شده که مقداری قابل قبول است. اما باید توجه داشت که امروزه گوشی هایی با ظرفیت بیشتر نیز در بازار موجود هستند. باطری دستگاه عملکردی متوسط داشته و میتواند با استفاده روزمره تا یک روز کامل را شارژدهی داشته باشد.

دوربین

دوربین سلفی این دستگاه از حسگر 2 مگاپیکسلی پشتیبانی میکند. در پنل پشتی نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده که عملکردی قابل قبول در ثبت تصاویر دارد. با در نظر گرفتن اقتصادی بودن تبلت نمیتوان انتظار کیفیت بالا در هنگام عکسبرداری داشت.

آیا تبلت A7 T225 ارزش خرید دارد؟

در این مقاله به معرفی و بررسی تبلت سامسونگ A7 T225 پرداختیم و مشخصات کلی آنرا به اشتراک گذاشتیم. شما عزیزان میتوانید جهت خرید تبلت سامسونگ و یا دیگر برند ها از فروشگاه زودسود دیدن نمایید. همچنین جهت اطلاع از اخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه ما، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

  1. بین همه اندرویدیا فقط سامسونگ تبلتای خوبی داره. ارزش خریدش بالاست. من چند ساله که استفاده میکنم و واقعا به چشم دیدم

    1. با سلام و تشکر از دیدگاه شما. از اونجایی که این تبلت میان رده هستش نمیتونه برای امور سنگین ادیت مناسب باشه .برای خرید تبلت سامسونگ با کیفیت و مدل های بالاتر فروشگاه مارو بررسی کنید.

  2. من قبلا داشتم این تبلت رو بعدا عوض کردم. برای کارای روزمره یا فیلم دیدن و دانش آموزی مناسبه ولی خیلی قدرت نداره. نمیشه ازش انتظار کارای سنگین رو داشت

مقالات مرتبط