دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

راهنمای خرید گوشی سامسونگ بر اساس بودجه | مرداد 1403

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/05/06

امروزه داشتن بهترین گوشی که نه تنها پاسخگوی نیازهای روزمره ما باشد، بلکه تجربه کاربری خوبی را هم ارائه کند، به یک انتخاب خیلی مهم تبدیل شده است. این انتخاب برای علاقه­مندان به خرید گوشی سامسونگ بسیار مهم است؛ به خصوص اگر قیمت گوشی سامسونگ نیز برایشان اهمیت داشته باشد.

برخی کاربران به دنبال خرید گوشی ساسونگ اقتصادی یا میان­رده با قیمت مناسب و عملکرد مطلوب هستند، و برخی که محدودیتی در بودجه خود ندارند،  به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار با عملکرد عالی و حرفه­ای از این برند محبوب می­باشند.

ما در نوشتار حاضر، با نگاهی دقیق و جامع سعی کرده­ایم تا برحسب قیمت­های مردادماه 1403، فهرستی از بهترین گوشی­های سامسونگ را در بازه­های قیمتی گوناگون به شما معرفی کنیم، تا بتوانید متناسب با بودجه و نوع نیازتان، بهترین گوشی را خریداری کنید.

خرید گوشی سامسونگ بالای 40 میلیون تومان

گوشی گلکسی S24 Ultra 5G سامسونگ با وجود ابعاد بزرگش، طراحی خوش‌دستی دارد. نوردهی فوق­العاده، سرعت بالای حافظه داخلی، دوربین و سخت­افزار قدرتمند، و آپدیت نرم‌افزاری طولانی مدت آن از ویژگی­های مهمی است که کاربران را به خرید این گوشی ترغیب می­کند. زمان طولانی شارژ شدن باتری و قیمت بالای آن از نقطه ضعف­های این گوشی است.

خرید گوشی سامسونگ تا 40 میلیون تومان

گوشی گلکسی S23 FE 5G سامسونگ با سخت افزار قدرتمند با عملکرد قابل قبول، عملکرد خوب مجموعه دوربین­ها، نمایشگر روشن 6.4 اینچی با نرخ تازه­سازی 120 هرتز و شارژدهی مناسب باتری­اش یکی از گزینه­های مطلوب برای کاربران علاقهمند به خرید گوشی سامسونگ پرچمدار است. نمایشگر با وضوح کم، وزن نسبتاً بالا، باتری 4500 میلی­آمپری و عدم پشتیبانی از کارت حافظه از معایب این گوشی است. پردازنده آن اسنپدراگون 8 نسل 1 و سیستم عامل آن اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری  One UI 5.1است. رم آن 8 گیگابایت بود و در 2 نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه می­شود. این گوشی از گواهی IP68 نیز برخوردار است.

خرید گوشی سامسونگ تا 25 میلیون تومان

گوشی گلکسی A55 سامسونگ با طراحی زیبا و ساخت مستحکم، نمایشگر روشن 6.6 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز، عملکرد رضایت بخش دوربین و اسپیکرهای استریوی قدرتمندش، می­تواند بهترین گزینه برای خرید گوشی سامسونگ در این بازه قیمتی باشد. البته این گوشی معایبی نظیر عملکرد متوسط حسگر اثر انگشت، عملکرد نامناسب حسگر مجاورتی و عرضه بدون شارژر هم دارد. این گوشی مجهز به پردازنده اگزینوس 1480 با سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری  One UI 6.1است که در3 نسخه با رم 6 و 8 و 12 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت در بازار به فروش می­رسد.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ بر اساس بودجه | مرداد 1403 | زودسود

خرید گوشی سامسونگ تا 20 میلیون تومان

گوشی سامسونگ گلکسی  A35با طراحی جذاب، نمایشگر خوب 6.6 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین باکیفیت، شارژدهی طولانی و پشتیبانی از شبکه 5G، یک گزینه ایده­آل برای خرید گوشی سامسونگ میان­رده در این بازه قیمتی می­باشد. سرعت شارژ پایین، نبود شارژر در جعبه و عدم پشتیبانی از ویدیوی  HDRاز معایب آن است. این گوشی نیز با پردازنده اگزینوس 1380 و سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر رابط کاربری  One UI 6.1در سه نسخه با رم 6 و 8 و 12 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه می­شود.

خرید گوشی سامسونگ تا 15 میلیون تومان

گوشی گلکسی A25 سامسونگ دارای یک طراحی مدرن و ساده، نمایشگر سریع و با کیفیت 6.5 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز، بلندگوهای استریو با کیفیت و پشتیبانی از5G و microSDیک گزینه مناسب برای خرید گوشی سامسونگ میان­رده برای افرادی است که قیمت گوشی سامسونگ برایشان اهمیت دارد و در عین حال به دنبال یک گوشی با عملکرد قابل قبول هستند. عدم پشتیبانی از HDR ، نداشتن گواهی IP و عملکرد نامناسب در نور کم از نقطه ضعف­های این گوشی است.

خرید گوشی سامسونگ تا 5 میلیون تومان

گوشی گلکسی A05 سامسونگ یک گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی برای انجام کارهای معمولی و روزمره هستند می­باشد. باتری قدرتمند و قابل قبول، پشتیبانی از کارت حافظه، رابط کاربری رضایت بخش و قیمت مناسب از مزایای بارز آن است. کیفیت ساخت آن پایین است و نمایشگرش وضوح کمی دارد. برنامه‌های سنگین را نمی­تواند به خوبی اجرا کند و به حسگر اثر انگشت مجهز نیست و سخت‌افزار نسبتاً ضعیفی دارد که همه این موارد برای یک گوشی اقتصادی با این قیمت طبیعی است. اما همانطور که گفتیم برای کارهای روزمره شما جوابگو است.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ برای خرید در مرداد ماه 1403 پرداختیم. شما عزیزان میتوانید جهت خرید گوشی سامسونگ از دسته بندی مربوطه دیدن فرمایید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات فروشگاه، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

نظرات کاربران

مقالات مرتبط