دسته بندی
در حال یافتن ...
نتیجه ای یافت نشد!
جستجو های اخیر

سبد خرید

از گلکسی S25 سامسونگ چه میدانیم؟

نویسنده: alireza 663 تاریخ: 1403/05/03

همواره با شروع سال جدید میلادی، کمپانی سامسونگ از گوشی‌های پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند که امسال گلکسی S25 معرفی خواهد شد. باید بگوییم که مراسم سالیانه سامسونگ یکی از بزرگترین مراسمات معرفی گوشی موبایل بوده و این برای علاقه­مندان به خرید گوشی سامسونگ بسیار جذاب است. ما در این مقاله سعی داریم تا اخبار درز کرده از ویژگی‌های ظاهری و مشخصات فنی گوشی گلکسی S25 را با شما مرور کنیم. بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس 25 هستید، این مطلب را از دست ندهید.

طراحی گلکسی S25

طبق انتظارات، کمپانی سامسونگ قرار است که از طراحی مرسوم پرچمدارهای خود فاصله بگیرد. گفته شده که فرم مستطیلی گوشی تغییر کرده و با لبه‌هایی گردتر و پنلی کمی خمیده ­تر طرف هستیم. گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا احتمالاً ظاهری مثل s24 و s24 پلاس دارد، البته با پنلی که خمیده شده است. همچنین قلم (S Pen) همچنان با گوشی باقی می‌ماند.

احتمال دارد که سری گلکسی S25 با پردازنده­ای از مدیاتک به بازار عرضه شوند

احتمال دارد که سری گلکسی S25 با تراشه مدیاتک عرضه شوند که البته قطعیتی در این باره وجود ندارد. چراکه تا کنون حداقل 3 بار درمورد نوع تراشه بحث شده و هر بار هم اسم یک نوع تراشه به میان آمده است. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس 25 را دارید، باید گفت که احتمال حضور تراشه‌های زیر در این سری از همه بیشتر است.

  • تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 از کمپانی کوالکام
  • تراشه اگزینوس 2500 از کمپانی سامسونگ
  • تراشه دایمنسیتی 9400 از کمپانی مدیاتک

البته در حال حاضر هنوز این تراشه ­ها معرفی نشده‌اند، اما با توجه به اینکه زمان معرفی هر کدام از آنها طبق تقویم همیشگی کمپانی‌ها جلوتر از تاریخ معرفی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ است، این انتظار می­رود.

گلکسی S25 سامسونگ | خرید گوشی سامسونگ | زودسود

تنها گوشی گلکسی S25 اولترا با دوربین بهتری عرضه می­شود

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس 25 هستید و بهترین دوربین را می­خواهید، باید گفت که بهتر است به خرید گلکسی اس 25 اولترا فکر کنید؛ چرا که طبق اخباری که از (GalaxyClub) منتشر شده است، گوشی گلکسی اس 25 به دوربین بهتری مجهز خواهد شد و این تغییر برای سایر اعضای این سری وجود ندارد.

گفته شده که احتمالاً مدل اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی بهتری به بازار عرضه می­شود. درمورد سایر دوربین‌ها نیز احتمالاً شاهد دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی و اولترا واید 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری خواهیم بود. گفته شده که مشخصات دوربین سه ­گانه گوشی­ های گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس کاملاً شبیه به گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس خواهد بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و شایعات در خصوص گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ، پیج اینستاگرام زودسود را دنبال نمایید.

(( این مقاله به مرور بروز خواهد شد ))

نظرات کاربران

مقالات مرتبط